Doe ik al, lig dubbel, jwtz.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Post ook even in de NWS SC, kan Vs er ook om lachen.
Laten we wel eerlijk wezen, dit soort geintjes kunnen we allemaal om lachen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Post ook even in de NWS SC, kan Vs er ook om lachen.
"Alle witten eruit".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
Als de selectie had plaatsgevonden op bezit van een iPhone, zou ik het al een stuk beter hebben begrepen.
Jij sympathiseert natuurlijk enkel met ze omdat het OV je aan het hart gaat. Gemeen mens dat je bent.quote:
Alle appels verzamelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
Als de selectie had plaatsgevonden op bezit van een iPhone, zou ik het al een stuk beter hebben begrepen.
Toen kwam het slappe handje van Echtgaaf terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
VS dacht dat het hier helemaal uit de hand zou escaleren in linkse anarchie en zulks en dat we roepende om een sterke man, hem zouden vragen terug te komen.
Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
VS dacht dat het hier helemaal uit de hand zou escaleren in linkse anarchie en zulks en dat we roepende om een sterke man, hem zouden vragen terug te komen.
Kap nu maar gewoon met dit gezeik Betyar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.
Lief zijn is voor metroseksuele mannetjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon allemaal lief zijn en klep dicht houden.
Stel je niet aan, ga een tafel timmeren en reageer daar je frustraties op af zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |