Nee, jij bent zo een fijn figuur wil je zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel met je poepsmeerderij.
Kan je het ook gewoon een keertje van je af zetten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Vs hier loslaat, die trekt dat soort posts aan.
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het ook gewoon een keertje van je af zetten?
Het begint nu dwangmatige trekjes aan te nemen.
Ik gedraag mijzelf voorbeeldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo een fijn figuur wil je zeggen.
Je manieren proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
Komt dadelijk een vertegenwoordiger langs alleen weet ik eigenlijk niet wat hij komt doen.......
Die heeft hij eerst bij jou weggehaald....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je manieren proberen te verkopen.
Geaborteerd als een onwenselijk kind inderdaad. Met mijn goedkeuring uiteraard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij eerst bij jou weggehaald....
Er zijn meer vergezochte TT's geweest. Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn. Dit is de POL SC trouwens, vind je niet dat de TT wat merkwaardig is voor een slowchat waar politiek de leidraad zou moeten zijn?
PHP moet gewoon wegblijven, nadat het menneke mij probeerde te chanteren moet ik zulke figuren hier zeker niet meer zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef betyar het volgende:
Nu Vs hier weg is kan PHP wel weer terugkomen, een clown hebben we eigenlijk wel nodig hier.
Remmie heeft wat last van dwangneuroses geloof ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meer vergezochte TT's geweest. Lekker belangrijk.
PHP kan het vergeten inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
PHP moet gewoon wegblijven, nadat het menneke mij probeerde te chanteren moet ik zulke figuren hier zeker niet meer zien.
Liever Zienswijze terug, daar kon je tenminste nog leuke discussie's mee voeren.
Chanteren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
PHP moet gewoon wegblijven, nadat het menneke mij probeerde te chanteren moet ik zulke figuren hier zeker niet meer zien.
Liever Zienswijze terug, daar kon je tenminste nog leuke discussie's mee voeren.
Ook geen pm/dm's van PHP?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
Ik word nooit gechanteerd en ik krijg nooit haat pm's /dm's.
Jij flikkert al je persoonlijke informatie dan ook zomaar op internet, dat doet echter niet iedereen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
Ik word nooit gechanteerd en ik krijg nooit haat pm's /dm's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |