Afijn, het werkt in Android en WP zowel phone-to-desktop als desktop-to-phone en bij mijn iPad desktop-to-tabletquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef remlof het volgende:
Op dit tijdstip zit ik doordeweeks niet meer achter m'n laptop nee.
Fijn. Dit is de POL SC trouwens, vind je niet dat de TT wat merkwaardig is voor een slowchat waar politiek de leidraad zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afijn, het werkt in Android en WP zowel phone-to-desktop als desktop-to-phone en bij mijn iPad desktop-to-tablet.
Niet bepaald inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:24 schreef Tem het volgende:
Ik zie Remlof niet echt als autoriteit op het gebied van Apple of design.
TT-meneertje in de slag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn. Dit is de POL SC trouwens, vind je niet dat de TT wat merkwaardig is voor een slowchat waar politiek de leidraad zou moeten zijn?
Op welk gebied wel dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:24 schreef Tem het volgende:
Ik zie Remlof niet echt als autoriteit op het gebied van Apple of design.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:27 schreef De_Guidance het volgende:
Steve Jobs keert zich om in zijn urn.
Ik heb getwijfeld over Erdogan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:10 schreef De_Guidance het volgende:
Is er leven op Pluto. Kun je dansen op de Maan.
Vandaag herfst, morgen winter.quote:
Als het weekend maar lekker is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De voorspelling voor donderdag ziet er somber uit.
Horrorzomer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De voorspelling voor donderdag ziet er somber uit.
Als er maar gefietst kan worden, dus geen regen en niet teveel windquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar echt zomerweer gaat het niet worden.
Dat is anders prima weer om te mountainbiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er maar gefietst kan worden, dus geen regen en niet teveel wind
Droge stoffige tracks zijn ook leuk. En anders een zonnige dag na flink wat regenval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is anders prima weer om te mountainbiken.
Krebserkrankungquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is wel slanker geworden door de jaren heen.
Dat is altijd het geval bij reptilians.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is wel slanker geworden door de jaren heen.
quote:POLITIE IN BUS: ALLE ZWARTEN ERUIT!
In de strijd tegen illegale migratie en voor veiligheid op straat gooit Griekenland een veel te wijd net uit, concludeert Human Rights Watch. De politie doet geen moeite de overlast voor betrokkenen te beperken en is slecht getraind. Mensen met een kleurtje worden er routineus uit gepikt, soms meerdere keren per week. Een geïnterviewde vertelt hoe politie de stadsbus inkwam en 'alle zwarten eruit' riep, waarna andere passagiers begonnen te klappen.
Doe ik al, lig dubbel, jwtz.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Post ook even in de NWS SC, kan Vs er ook om lachen.
Laten we wel eerlijk wezen, dit soort geintjes kunnen we allemaal om lachen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Post ook even in de NWS SC, kan Vs er ook om lachen.
"Alle witten eruit".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
Als de selectie had plaatsgevonden op bezit van een iPhone, zou ik het al een stuk beter hebben begrepen.
Jij sympathiseert natuurlijk enkel met ze omdat het OV je aan het hart gaat. Gemeen mens dat je bent.quote:
Alle appels verzamelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
Als de selectie had plaatsgevonden op bezit van een iPhone, zou ik het al een stuk beter hebben begrepen.
Toen kwam het slappe handje van Echtgaaf terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
VS dacht dat het hier helemaal uit de hand zou escaleren in linkse anarchie en zulks en dat we roepende om een sterke man, hem zouden vragen terug te komen.
Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
VS dacht dat het hier helemaal uit de hand zou escaleren in linkse anarchie en zulks en dat we roepende om een sterke man, hem zouden vragen terug te komen.
Kap nu maar gewoon met dit gezeik Betyar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.
Lief zijn is voor metroseksuele mannetjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon allemaal lief zijn en klep dicht houden.
Stel je niet aan, ga een tafel timmeren en reageer daar je frustraties op af zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |