Heel goedquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een 2e poging: Hoe bevalt je tablet?
hmmmm. misschien moet ik ook maar een tablet kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt goed!
Heb vorige week voor het eerst een flink stuk geschreven/getypt (verslag van bezoek aan whisky distilleerderij in Spanje voor artikel in whisky blad!!) op mijn Samsung Tab(let) en dat was in het begin even wennen. Het toetsenbord is toch wel klein en met 10 vingers typen lukt me niet er op.
Veel typo's dus en dat irriteerde me behoorlijk...
Maar het blijft op zich wel een gemak, filmpje kijken in het vliegtuig, spelletje doen, onbeperkt boeken bij je hebben en dat zonder al te veel gewicht mee te zeulen en langere batterijduur...
Ik weet het niet, maar Lotusss kan met tien vingers typen en er zitten dan zoveel spelfouten in dat ze steeds moet corrigeren, dat kost ook tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet vrij zeker dat typen met 10 vingers sneller gaat dan typen met 2 vingers![]()
Ben nog steeds heel blij dat ik op de middelbare een typecursus gevolgd heb
dan kan ze het niet maar doet ze het tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar Lotusss kan met tien vingers typen en er zitten dan zoveel spelfouten in dat ze steeds moet corrigeren, dat kost ook tijd
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan kan ze het niet maar doet ze het toch
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was nogal moe geloof ik gisteren, ik ben om 23:00 naar bend gegaan en werd een half uur na mijn wekker pas wakker, om 08:25. Da's (best) lang voor mij.
Goedemorgen
Zo'n vermoeiende collega?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was nogal moe geloof ik gisteren, ik ben om 23:00 naar bed gegaan en werd een half uur na mijn wekker pas wakker, om 08:25. Da's (best) lang voor mij.
Goedemorgen
ookquote:
leugenaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar Lotusss kan met tien vingers typen en er zitten dan zoveel spelfouten in dat ze steeds moet corrigeren, dat kost ook tijd
Stuur mij eens een smsje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik moest vandaag weer op cursus in Haarlem maar was zo gebroken dat ik in bed ben blijven liggen. Word nu wakker en ben nog steeds kapot
Donequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stuur mij eens een smsje?
maakt niet uit wat erin staat.
Heb je zo weinig vrienden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Stuur mij eens een smsje?
maakt niet uit wat erin staat.
quote:
Eindelijk whatsappquote:
wat voor mij. Dat zou voor het eerst zijn dat iets of iemand mijn handschrift herkent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn tablet heeft een pen en herkent mijn handschrift
Ja klopt maar op het journaal zeiden ze dat je met 9 vakken al snel alle examens over moet doen.quote:
Echt heel ernstigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef MaJo het volgende:
Damn, alle examens moeten overgedaan worden op de school waar die examens gejat zijn. Dan ben je zuur als je gewoon netjes je examens gedaan hebt![]()
Hmm ja, niet over nagedacht, maar dat is wel apart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:22 schreef ß het volgende:
Maar ook ontzettend slecht van die school. Zij moeten gezien hebben dat de zegels van de enveloppen verbroken waren, maar hebben vervolgens geen actie ondernomen.
Ah ok, ik dacht 13 vakken per niveau. Maar hoe dan ook balen natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef wyccie het volgende:
Alleen de havisten lopen dan kans om het examen over te doen. Niet de hele school dus. Bij het vmbo was er 'maar' 1, bij vwo 3. Ik neem aan dat ze de leerlingen niet kunnen dwingen alles over te doen.
Hij was plaatselijk verdoofd dus dat scheelt een boel. Hij is vanochtend weer thuis gekomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef wyccie het volgende:
Is je vader weer de oude, MaJo? Of nog suf van de narcose?
Ik ben wel wat suf, maar 4 uur geslapen hooguit. Net nog even op de bank oogjes dichtgedaan. Moet ook nog sporten vanavond.
Nope want die zijn wel betaaldquote:
Moet je met je busje weer helemaal terugrijden vanuit Turkije of Marokko...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef wyccie het volgende:
Wel kut als je denkt er gewoon vanaf te zijn, of als je al met vakantie bent.
Dat hoort meer te betalen dan ik ervoor krijgquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel betaalt dat nou. Word je echt per woord betaald?
Rommel was een briljant strateeg en bemoeide zich niet veel met politiek. Hij werd erg gerespecteerd door de geallieerden zoals Patton. Je kunt Rommel toch geen Nazi noemen?quote:
Ik neem aan dat hij lid was van de nazi partij? Dan lijkt het me dat je hem gewoon een nazi kunt noemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef ß het volgende:
[..]
Rommel was een briljant strateeg en bemoeide zich niet veel met politiek. Hij werd erg gerespecteerd door de geallieerden zoals Patton. Je kunt Rommel toch geen Nazi noemen?
Nee, hij was geen lid van de NSDAP. Hij diende alleen bij het leger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij lid was van de nazi partij? Dan lijkt het me dat je hem gewoon een nazi kunt noemen
Ah ok, dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef ß het volgende:
[..]
Nee, hij was geen lid van de NSDAP. Hij diende alleen bij het leger.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef ß het volgende:
[..]
Nee, hij was geen lid van de NSDAP. Hij diende alleen bij het leger.
Wat maakte hem gerespecteerd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef ß het volgende:
[..]
Rommel was een briljant strateeg en bemoeide zich niet veel met politiek. Hij werd erg gerespecteerd door de geallieerden zoals Patton. Je kunt Rommel toch geen Nazi noemen?
Dat hij onder andere orders wijgerde om Joodse militairen op te laten sluiten, zijn krijgsgevangenen als normale mensen behandelde etc etc etc.quote:
Dat is dus discutabel. Stel dat Duitsland de oorlog gewonnen had, dan was Monty ook een misdadiger? Of de generaal van Bomber Command die misdadige bombardementen op Duitsland deed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef wyccie het volgende:
Ook al was hij geen lid van de Nazipartij en handelde hij zo menselijk mogelijk, zou je hem dan niet alsnog een foute Duitser noemen? Hij voerde wel bevelen uit onder Hitler.
Hij en Hitler waren geen vrienden. Hij is ook betrokken geweest bij de aanslag op Hitler van Staufenberg. Hij was daar geen voorstander van maar wilde wel dat Hitler terechtgesteld zou worden voor zijn misdaden. Rommel heeft zelfmoord gepleegd nadat bleek dat hij bij de aanslag betrokken was geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef wyccie het volgende:
Ook al was hij geen lid van de Nazipartij en handelde hij zo menselijk mogelijk, zou je hem dan niet alsnog een foute Duitser noemen? Hij voerde wel bevelen uit onder Hitler.
Hehe, waarschijnlijk wel. Dan waren we nu allemaal Duitsers geweest. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is dus discutabel. Stel dat Duitsland de oorlog gewonnen had, dan was Monty ook een misdadiger? Of de generaal van Bomber Command die misdadige bombardementen op Duitsland deed?
Heb ik net allemaal op Wiki gelezen. Lijkt me in principe wel een goede man en ik snap wel waarom hij gerespecteerd werd. Ik zou met gewetensbezwaren zitten, maar dat is misschien wel heel anders als je er middenin zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef ß het volgende:
Hij en Hitler waren geen vrienden. Hij is ook betrokken geweest bij de aanslag op Hitler van Staufenberg. Hij was daar geen voorstander van maar wilde wel dat Hitler terechtgesteld zou worden voor zijn misdaden. Rommel heeft zelfmoord gepleegd nadat bleek dat hij bij de aanslag betrokken was geweest.
Gedwongen zelfmoord trouwens. Het was óf zelfmoord óf hij zou in een openbare "rechtzaak" aan de schandpaal genageld worden, evenals zijn gezin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef ß het volgende:
[..]
Hij en Hitler waren geen vrienden. Hij is ook betrokken geweest bij de aanslag op Hitler van Staufenberg. Hij was daar geen voorstander van maar wilde wel dat Hitler terechtgesteld zou worden voor zijn misdaden. Rommel heeft zelfmoord gepleegd nadat bleek dat hij bij de aanslag betrokken was geweest.
Montgomery is geen oorlog gestart. Die vergelijking gaat dus mank.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus discutabel. Stel dat Duitsland de oorlog gewonnen had, dan was Monty ook een misdadiger? Of de generaal van Bomber Command die misdadige bombardementen op Duitsland deed?
Dan moet dat dan ook gelden voor de militaire leiders van de geallieerden. Want die hielden zich aan hetzelfde oorlogsrecht. Ze stonden toevallig aan de winnende kant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Montgomery is geen oorlog gestart. Die vergelijking gaat dus mank.
Wel of geen lid van de Nazi partij, Rommel heeft er wel vrolijk aan meegedaan en dus is het voor mij minimaal een nazi-sympatisant en hoeft hij wat mij betreft niet verheerlijkt te worden.
Rommel was absoluut geen Nazi-sympatisant, hij was alleen loyaal naar zijn vaderland.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Montgomery is geen oorlog gestart. Die vergelijking gaat dus mank.
Wel of geen lid van de Nazi partij, Rommel heeft er wel vrolijk aan meegedaan en dus is het voor mij minimaal een nazi-sympatisant en hoeft hij wat mij betreft niet verheerlijkt te worden.
Ik verheerlijk geen enkele oorlogsfigurant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet dat dan ook gelden voor de militaire leiders van de geallieerden. Want die hielden zich aan hetzelfde oorlogsrecht. Ze stonden toevallig aan de winnende kant.
Zijn vaderland dat een nazi-regime had en Joden, homo's en zigeuners naar de gaskamers stuurde. Ja, dat lijkt me geweldig om daar loyaal aan te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef ß het volgende:
[..]
Rommel was absoluut geen Nazi-sympatisant, hij was alleen loyaal naar zijn vaderland.
Klopt maar die zijn waarschijnlijk ook niet zo te spreken over de VOC. Ik snap goed dat MM hier moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
En er zullen hier misschien ook mensen zijn van wie familieleden zijn vermoord tijdens bv het regime van de VOC of de politionele acties na WO2. Dat is gedaan door erg loyale Nederlanders.
Het is allemaal niet zo zwart-wit als mensen soms denken.
Ik begrijp het ook. Maar ik doelde meer op zwart-wit denken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Klopt maar die zijn waarschijnlijk ook niet zo te spreken over de VOC. Ik snap goed dat MM hier moeite mee heeft.
Er waren grote verschillen. Bij mijn moeder thuis kregen ze tijdens de oorlog een Duitse officier ingekwartierd. Dat ging heel simpel: ze woonden in een heel groot huis, dus ruimte zat. Je kreeg dan gewoon de mededeling dat die officier bij je kwam wonen. Klaar, uit. Had je niets tegenin te brengen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Jongens, laat maar...
Heb net minder leuk nieuws te horen gekregen en ik heb even geen zin in een discussie. Ik trek mij even terug...
Da's minder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Jongens, laat maar...
Heb net minder leuk nieuws te horen gekregen en ik heb even geen zin in een discussie. Ik trek mij even terug...
Ik snap het verschil. Toch zou ik, als ik die militair was, mijzelf niet in de ogen durven kijken. Ok, je doet zelf niet mee aan de nazi-praktijken, maar het feit dat je in feite uit naam van Hitler strijdt doet mijn maag al omdraaien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef Nico_S. het volgende:
Na een tijdje vertrok de officier (hij trok bij een NSB-er in) en er kwam een andere voor in de plaats. Geheel het tegenovergestelde: geen Nazi, geen lid van de partij en hij was het ook absoluut niet met het nazisme eens. Hij was alleen wel militair. Met hem hebben mijn grootouders nog jaren na de oorlog contact gehad.
Sterkte, MM. En ik kan me jouw standpunt overigens ook best voorstellen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Jongens, laat maar...
Dat is zo, maar niet iedereen had een vrije keus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het verschil. Toch zou ik, als ik die militair was, mijzelf niet in de ogen durven kijken. Ok, je doet zelf niet mee aan de nazi-praktijken, maar het feit dat je in feite uit naam van Hitler strijdt doet mijn maag al omdraaien.
Het is je ogen sluiten voor het onrecht.
Volgens de verhalen van mijn moeder was het met die eerste in huis vooral angstig.quote:Heftig en interessant trouwens. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn geweest met zo iemand in je huis.
Het is ook niet dat die militairen veel keuze hadden. Ze waren verplicht in het leger te dienen. (Ok, je kan onderduiken en zo.)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het verschil. Toch zou ik, als ik die militair was, mijzelf niet in de ogen durven kijken. Ok, je doet zelf niet mee aan de nazi-praktijken, maar het feit dat je in feite uit naam van Hitler strijdt doet mijn maag al omdraaien.
Het is je ogen sluiten voor het onrecht.
Heftig en interessant trouwens. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn geweest met zo iemand in je huis.
quote:
Nee klopt, kwam rond 00:30 uur thuis. Wat een gedoe. We stonden vlak voor de grensovergang van Emmerich en daar stond een defecte goederentrein in de weg. Dus terug naar Oberhausen, overgestapt in een andere ICE, verder via Venlo, Eindhoven, s'hertogenbosch kwamen we eindelijk 23:38 uur in Utrecht aan. Ga wel proberen geld terug te claimen voor deze helse reis.quote:
daarom is uiteindelijk gelekt, dat stilzwijgen werd door de lekker als reden gegeven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:22 schreef ß het volgende:
Maar ook ontzettend slecht van die school. Zij moeten gezien hebben dat de zegels van de enveloppen verbroken waren, maar hebben vervolgens geen actie ondernomen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Wat een helse reis tinu! Klinkt als mijn laatste reis vanuit Duitsland
Niet helemaal nog, luctor et emergo is het momenteel een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet helemaal nog, luctor et emergo is het momenteel een beetje.Da's mooi klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
Niet helemaal nog, luctor et emergo is het momenteel een beetje.Jeetje MM dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap best dat je daar even down door bent! Hoe gaat het met mw. MM?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
[..]
Niet helemaal nog, luctor et emergo is het momenteel een beetje.Goed klote kerel. Sterke voor jullie allen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
En nog zo onverwacht ook. Dat is helemaal klote.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Thanks...![]()
Met mw. MM gaat het op zich wel goed, maar ook bij haar is de klap uiteraard hard aangekomen...
Bijna 5 jaar en voor onze vakantie had ze nog te horen gekregen dat ze niet van haar af wilden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:40 schreef Soempie het volgende:
MMwat is dat kut! En bizar dat dat zo gaat, zo onverwacht. Vind ik niet netjes. Ze werkte er toch al best een tijd?
De hele firma bestaat uit diverse BV'tjes (hoofdkantoor/vestigingen e.d.).quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeetje MM & Mvr. MMdat is heel naar zeg.
Het erge is: zul je zien dat ze eruit vliegt, en dat ze daarna weer ingehuurd wordt op een of andere wijze. Omdat dat wél kan. En echt 3x zoveel geld kost
En is er nog iets van een sociaal plan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele firma bestaat uit diverse BV'tjes (hoofdkantoor/vestigingen e.d.).
De kans is inderdaad aanwezig dat ze bij BV A (huidige werkgever) ontslagen wordt en weer aangenomen wordt bij BV B (zuster bedrijf/andere vestiging).
Dat laatste hopen we tenminste voor de time being, daarna kan ze altijd weer verder kijken...
Nope...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En is er nog iets van een sociaal plan?
quote:
[..]
Niet helemaal nog, luctor et emergo is het momenteel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's klote, MM. Het beste.
heel bewust ookquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:33 schreef Etcetera het volgende:
iemand op FB beweert dat een stuk tekst nooit beter kan zijn dan een film of serie. Dat je niet van lezen houdt is 1 ding, maar dan zulke bullshit verkondigen gaat wel erg ver
Ik ook!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vaak vind ik juist het tegenovergestelde
voor mij beroepsdeformatie, herkenbaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Liefhebber van de bruine smaken...dubieus programma
Ik heb het nog niet gezien, maar ik gok op chocola en noten. Heb ik het goed?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Liefhebber van de bruine smaken...dubieus programma
he PS, alles wel? Volop feest aan t vieren nu je geslaagd bent?quote:
more or lessquote:Op donderdag 13 juni 2013 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
he PS, alles wel? Volop feest aan t vieren nu je geslaagd bent?
Ik zie wel wat het weekend brengt. Vooralsnog geen plannen voor zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:14 schreef iamredleader het volgende:
Ja, dat is een goed vooruitzicht. Wel een vrij druk weekend...
er zit gelukkig maar weinig van mijn geld in danquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef ß het volgende:
Als jullie je nog afvragen waar die ¤7,- administratiekosten bij boetes naartoe gaan. Hier!
Daar heb ik een paar jaar geleden op gereageerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soemp, is dit iets voor jou? Je moet er wel snel bij zijn!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vandaag geleerd: als je je baby met rode verf laat kliederen, eerst zorgen dat alles schoon is voor je de deur open doet voor de pakketbezorger. Half afgepoetst lijkt het net of alles onder het bloed zit.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vandaag geleerd: als je je baby met rode verf laat kliederen, eerst zorgen dat alles schoon is voor je de deur open doet voor de pakketbezorger. Half afgepoetst lijkt het net of alles onder het bloed zit.
Ik duim voor je...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Arretjescake gemaakt vanavond, en die staat in de koelkast. En mijn contractverlenging zit in de papiermolen, wordt aan gewerkt maar is nog niet rond.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef Wiebelkont het volgende:
Het goede nieuws is dat we ondanks alles gezond zijn, een fijn gezin hebben, dat we van het salaris dat ik iig nog tot februari krijg goed kunnen sparen en dat ik plenty opties zie tot het voortzetten van mijn carriére.
quote:Secundair goed nieuws is dat Kubuntu 13.04 echt ver is gevorderd. Ik heb er ondertussen probleemloos Rift, Spotify, Steam etc op draaien...
Done.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef wyccie het volgende:
Ik duim mee, Etcie.
Lotusss, wil je als gastmod dan mijn 'verjaardag' eruit halen? Ik vind het een beetje stom staan zo.
De één verdrinkt zijn verdriet in chocolade of alchol, ik ga gewoon aan de knutsel om alles eromheen even te kunnen vergeten...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]Goede instelling
En succes met solliciteren!
[..]De belangerijkere dingen in het leven
Wil je dan iets leuks voor mij knutselen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Wiebelkont het volgende:
De één verdrinkt zijn verdriet in chocolade of alchol, ik ga gewoon aan de knutsel om alles eromheen even te kunnen vergeten...
Ok, volgens mij wordt het heel gevaarlijk om hierop in te gaan, maar mijn nieuwsgierigheid wint het:quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je dan iets leuks voor mij knutselen?
Een ladekast met 6 lades (4/2), 120 hoog, 80 breed en 40 diep. In zwartbruin. Zachtsluitende laatjes zou helemaal tof zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, volgens mij wordt het heel gevaarlijk om hierop in te gaan, maar mijn nieuwsgierigheid wint het:
Wat dan?
Heb deze week nog geen druppel alcohol gehad en aan chocolade heb ik ook niets.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De één verdrinkt zijn verdriet in chocolade of alchol, ik ga gewoon aan de knutsel om alles eromheen even te kunnen vergeten...
Tot februari werkt Wiebel gelukkig nog, hoor...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een ladekast met 6 lades (4/2), 120 hoog, 80 breed en 40 diep. In zwartbruin. Zachtsluitende laatjes zou helemaal tof zijn.
Feli ouwe!quote:
Op naar de 50 nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:01 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd ER! Weer een mijlpaal erbij![]()
En balen wiebelgelukkig heb je wel de tijd om verder te solliciteren.
http://nos.nl/l/517997quote:Regels zijn regels, ook op R'oog
De gemeente Eemsmond wil dat Staatsbosbeheer straatnaambordjes plaatst op Rottumeroog en Rottumerplaat, twee Waddeneilanden waar niemand woont.
Wethouder Bouman van Eemsmond begrijpt dat dit besluit vragen oproept, zei hij tegen RTV Noord. Maar de gemeente moet zich zich aan de wet houden. De wet schrijft voor dat ieder gebouw in Nederland een straatnaam en huisnummer heeft.
Elke dag een postbode
Bouman vreest de gevolgen als hij zich niet aan de wet houdt. "Op het moment dat wij als gemeente een straat geen naam geven, komt onze gemeente te boek staan als een gemeente die zijn zaakjes niet op orde heeft." Dat kost meer energie dan je aan de wet houden, zegt hij.
Staatsbosbeheer is beheerder van de twee eilanden en heeft daar gebouwen staan. Het bedrijf heeft bij de gemeente geprotesteerd. Als Eemsmond voet bij stuk houdt, wil Staatsbosbeheer dat er ook elke dag een postbode naar Rottummeroog komt om post te bezorgen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef Etcetera het volgende:
Regels zijn regels, ook op R'oog
De gemeente Eemsmond wil dat Staatsbosbeheer straatnaambordjes plaatst op Rottumeroog en Rottumerplaat, twee Waddeneilanden waar niemand woont.
Wethouder Bouman van Eemsmond begrijpt dat dit besluit vragen oproept, zei hij tegen RTV Noord. Maar de gemeente moet zich zich aan de wet houden. De wet schrijft voor dat ieder gebouw in Nederland een straatnaam en huisnummer heeft.
Elke dag een postbode
Bouman vreest de gevolgen als hij zich niet aan de wet houdt. "Op het moment dat wij als gemeente een straat geen naam geven, komt onze gemeente te boek staan als een gemeente die zijn zaakjes niet op orde heeft." Dat kost meer energie dan je aan de wet houden, zegt hij.
Staatsbosbeheer is beheerder van de twee eilanden en heeft daar gebouwen staan. Het bedrijf heeft bij de gemeente geprotesteerd. Als Eemsmond voet bij stuk houdt, wil Staatsbosbeheer dat er ook elke dag een postbode naar Rottummeroog komt om post te bezorgen.
ach je hebt nog evenquote:
Meh!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
ach je hebt nog evenhoe gaat het nu met je?
Je bent zwanger ER! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meh!
kan beter. Die ochtendmisselijkheid is kut.
Misschien is dit de manier waarop allemaal van die vreemde tradities ontstaan. Ooit was het een goed idee, dat is inmiddels al lang niet meer zo maar door blijven gaan is makkelijker/goedkoper dan het op de schop nemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Prima hoor
Het erge is dat het dus voordeliger is om toe te geven aan deze onzin dan om je als gemeente te verzetten
Als de BIOS de schijf niet meer herkend heb je je antwoord al denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Wiebel Heb jij (behalve een defect) er een verklaring voor waarom een 3TB harde schijf het eerst gewoon doet, vervolgens werkt tot het moment dat je verder wil gaan met een torrent op die schijf en uiteindelijk niet eens meer door het BIOS herkend wordt?
Dat valt dan reuze mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:09 schreef MaJo het volgende:
Dan Brown uitgelezen en het einde was zowaar niet verschrikkelijk slecht![]()
Jemig, sterkte, lijkt me niet niks!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Als broedplaats van de eerste echte AKQ-SC relatie hebben jullie in de loop der jaren een grote rol gespeeld in mijn leven. Vandaar dat ik vind dat ik jullie dit moet vertellen: Sheep en ik zijn uit elkaar.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Als broedplaats van de eerste echte AKQ-SC relatie hebben jullie in de loop der jaren een grote rol gespeeld in mijn leven. Vandaar dat ik vind dat ik jullie dit moet vertellen: Sheep en ik zijn uit elkaar.
Whutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Wat een lompe hork zeg, dat hij ff lekker de vinkentering kan krijgen...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik had me ziek gemeld op kantoor, gsteren en vandaag. Maandag ga ik wel weer.
Belt vervolgens mijn manager me om te vragen wat er is. Ik ga niet liegen, dus ik vertelde het. Ik zat bijna te janken door zijn reactie.
1. Ik had in het mailtje moeten zetten wat er was. Verzuimmails gaan naar 15 mensen in de organisatie die ik allemaal ken
2. Ik kreeg sterk het gevoel dat hij het onzin vond dat ik überhaupt niet was komen werken
3. Ik had hem moeten bellen voordat ik een ziekmelding stuurde, zodat hij me kon vertellen hoe ik het wel moest aanpakken
Medelevend zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik had me ziek gemeld op kantoor, gsteren en vandaag. Maandag ga ik wel weer.
Belt vervolgens mijn manager me om te vragen wat er is. Ik ga niet liegen, dus ik vertelde het. Ik zat bijna te janken door zijn reactie.
1. Ik had in het mailtje moeten zetten wat er was. Verzuimmails gaan naar 15 mensen in de organisatie die ik allemaal ken
2. Ik kreeg sterk het gevoel dat hij het onzin vond dat ik überhaupt niet was komen werken
3. Ik had hem moeten bellen voordat ik een ziekmelding stuurde, zodat hij me kon vertellen hoe ik het wel moest aanpakken
Balen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
ik waardeerde jouw "vinkentering" dan weerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
gister hoorde ik iemand weer eens de term ' je zuster op een houtvlot' gebruiken. Dat kan ik wel waarderen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Jemig...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik waardeerde jouw "vinkentering" dan weer
sterkte meisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Aj, B.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Dit! vinkenteringquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een lompe hork zeg, dat hij ff lekker de vinkentering kan krijgen...
Dat meen je!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
vanavond even op visite bij een nichtje dat geslaagd is. Morgen tennissen en een verjaardag of twee en hopelijk zondag ook tennissen, druk maar gezellig dus.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of ook niet hoorweet eigenlijk niet of het nou heel arrogant is om aan te nemen dat jullie het willen weten
![]()
jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef B.ertha het volgende:
Oja, gefeliciteerd ER.
Ik heb wel interesse, PS. Heb je mijn adres nog?
yup, doe maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net een keilange email naar vrienden en familie gestuurd over mijn afstuderen en verdere plannen. Als iemand hier verder geïnteresseerd er in is, DM me even je email adres
neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Zeg PS, je hebt mijn Skype, Whatsapp, FB en Twitterkan het daar niet ergens heen
want foto erbij etcquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Zeg PS, je hebt mijn Skype, Whatsapp, FB en Twitterkan het daar niet ergens heen
Tssssquote:
Nou vooruit danquote:
Mij e-mail?quote:
hehequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toch mooi naar meer dan de helft van de SC gestuurd volgens mij
Niet top genoeg; ik was niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:16 schreef iamredleader het volgende:
Zo, thuis van de surprise-party voor ERhij was totaal verrast; Lotusss had het top geregeld.
heb ik je mail adres?quote:
Je hebt een dm.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe
huh?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS, is fok stuk of kan ik je niet meer volgen?
Best lekker ja.quote:
dat dan weer nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht ff dat jij hier actief was![]()
![]()
KLB / [KLB SC] Vinkentering
Ik ben ook best benieuwdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |