dat lieg jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
Nee, maar serieus guys.. Ik hou wel van jullie
trutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Nee grapje trouwens.. Van alle aanwezigen op dit moment hou ik alleen van Fas
sterf hoerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
FUquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Zit al op ISF (nee, niet internationaal songfestival) dit weekend, sozquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trut
wil je zondag mee naar pinkpop, dan koop ik nog even 2 kaartjes
TR gemacht, teelbalconducteur met je fluitje in je holquote:
Doet me helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Jij was er niet.. Nu wel, dus ook van jou :$quote:
wat is dat dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit al op ISF (nee, niet internationaal songfestival) dit weekend, soz
[..]
TR gemacht, teelbalconducteur met je fluitje in je hol
http://rotiopdekaart.ncrv.nl/quote:
Hihihhihihiihihiihhhhi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
nou en morgen moet ik toch weer werken dus geen tijd meer om te fokkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
TR gemacht, teelbalconducteur met je fluitje in je hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik zo, geile donderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihhihihiihihiihhhhi.Terecht wel overigens.
gefeliciteerd christinayangquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appie
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou en morgen moet ik toch weer werken dus geen tijd meer om te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut voor je manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke trein?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ramon, leuke neger wel zo verkaasd als wat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
http://rotiopdekaart.ncrv.nl/
Is nu op NL2 geloof ik, kun je leren over Suriname en Surinaams eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |