Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voel me zo vereerd om de eerste reactie te posten. Al mijn harde werk en toewijding heeft zijn vruchten afgeworpen. Een FiPo maken is een droom van mij, al vele jaren. Ik zou graag de mensen bedanken die mij geholpen hebben om dit te bereiken. Allereerst wil ik mijn ouders bedanken voor mijn geboorte. Ik wil mijn kat bedanken, omdat je er altijd voor mij bent. Ik wil ook president Bush bedanken om mij te laten beseffen dat als een verstandelijk gehandicapt kind president kan zijn, ik ook een FiPo kan maken. Dit is een bijzonder moment in mijn leven en ik bedank ook alle onvermelde familie en vrienden die mij hebben geholpen om dit waar te maken. Dit moment is een ervaring in mijn leven die ik nooit zal vergeten en voor eeuwig koester. Als laatst wil graag alle miljoenen mensen / fans die er die de tijd voor namen om deze gedenkwaardige prestatie met mij te vieren bedanken. Ik kan het moeilijk omschrijven hoeveel dit voor mij betekent. Ik probeer al 2 jaar een FiPo te maken. Maar dat was niet mogelijk tot deze geweldige dag. Hopelijk zal mijn geluk blijven. Ik zou zeggen; als je iets echt wilt kun je het ook bereiken. Ik wil iedereen die dit leest nog iets meegeven; The sky is thé limit.
Een FiPo maken is fantastisch, bedankt iedereen!
Heb jij naar mijn voeten gekeken ?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist nog wel dat je ene lekker ding bent en lieve voetjes hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voel me zo vereerd om de eerste reactie te posten. Al mijn harde werk en toewijding heeft zijn vruchten afgeworpen. Een FiPo maken is een droom van mij, al vele jaren. Ik zou graag de mensen bedanken die mij geholpen hebben om dit te bereiken. Allereerst wil ik mijn ouders bedanken voor mijn geboorte. Ik wil mijn kat bedanken, omdat je er altijd voor mij bent. Ik wil ook president Bush bedanken om mij te laten beseffen dat als een verstandelijk gehandicapt kind president kan zijn, ik ook een FiPo kan maken. Dit is een bijzonder moment in mijn leven en ik bedank ook alle onvermelde familie en vrienden die mij hebben geholpen om dit waar te maken. Dit moment is een ervaring in mijn leven die ik nooit zal vergeten en voor eeuwig koester. Als laatst wil graag alle miljoenen mensen / fans die er die de tijd voor namen om deze gedenkwaardige prestatie met mij te vieren bedanken. Ik kan het moeilijk omschrijven hoeveel dit voor mij betekent. Ik probeer al 2 jaar een FiPo te maken. Maar dat was niet mogelijk tot deze geweldige dag. Hopelijk zal mijn geluk blijven. Ik zou zeggen; als je iets echt wilt kun je het ook bereiken. Ik wil iedereen die dit leest nog iets meegeven; The sky is thé limit.
Wauw. In 8 secondenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Jij mag ook best een knuffel hoorquote:
quote:
Secretaresse opleiding, dit dat.quote:
gewoon zorgen dat je naast 2 vrouwen staat problem solvedquote:
Oke, dan ga ik ook niet meer met je op vakantiequote:
zie je zo in dromenlandquote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
voor miniem
Ik wil:
[ afbeelding ]
en ik weet waar die is
ik ga dus naar bedtot zo
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je naast 2 vrouwen staat problem solved
niet eens? waar ging de trip heen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik ook niet meer met je op vakantie
Je mag wel bij ons in het midden?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Bij wie mag ik logeren? Ik moet mijn bed nog opmakenen geen zin.
Ik haal de was wel even van het logeerbedquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan er niet over praten, dit doet me teveel zeerquote:
bij mij wel maar beetje ver wegquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
In de spleet zekerquote:
Graagquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haal de was wel even van het logeerbed
wat is ver?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan er niet over praten, dit doet me teveel zeer
twente???quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de spleet zeker
[..]
Graag
[..]
wat is ver?
Dat gaat toch niemand en wil toch niemand.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik ook niet meer met je op vakantie
Bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mag daar niet komenquote:
We hebben inderdaad twee losse matrassen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de spleet zeker
[..]
Graag
[..]
wat is ver?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat gaat toch niemand en wil toch niemand.
Ik heb zelf al wat geboekt.
Not.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]je hebt al geboekt? zonder mij
En we hadden afgesproken om samen te gaan.
Zover gaat mijn enkelband nietquote:
Zie je. Ik wist het.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
We hebben inderdaad twee losse matrassen.
quote:
Gezelligquote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zover gaat mijn enkelband niet
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
en wel tot stu??quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
Anders moet je aan het randje liggen...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
Kom maar hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Je bent het serieus vergeten he?quote:
Nee, stu en ik slapen met webcamquote:
of je hebt gezellig een geest op bezoekquote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn lamp doet woest raar. hij is dimbaar, maar hij staat ineens constant te flikkeren tussen hard en zacht. Denk dat het bijna game over is met dat ding
Paranormal activityquote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn lamp doet woest raar. hij is dimbaar, maar hij staat ineens constant te flikkeren tussen hard en zacht. Denk dat het bijna game over is met dat ding
* Moeraskat grinniktquote:
oehhh das niet netjesquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
of je hebt gezellig een geest op bezoek
Jullie zijn gekquote:
Ik meende dat eigenlijk wel. Ik ben gek genoeg om mee te gaan. Maar goed.quote:
of bij de beejbiequote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Anders moet je aan het randje liggen...
Slaapt jouw baby op de grond?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan mooet je op de grond, en word je wakker als ze eten wil.
ciao bellaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik ga verkassen naar boven tot zo via mobiel
Van mij mag je. Het is een groepreis naar Zwedenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik meende dat eigenlijk wel. Ik ben gek genoeg om mee te gaan. Maar goed.We hebben het er niet meer over
Byequote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik ga verkassen naar boven tot zo via mobiel
Ik denk dat jij niet bij de beejbie in bedje pastquote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Slaapt jouw baby op de grond?![]()
Ik geef haar wel eten
Nee klopt, zo kun je het ook zienquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm nee ?? jij gelooft er niet in
Ik bedoel meer dat daar geen bed staat, dus matje op de grond.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Slaapt jouw baby op de grond?![]()
Ik geef haar wel eten
GC / [GRTDOJW #2226] Happy Easter everyone!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van mij mag je. Het is een groepreis naar Zweden
Ik heb nog niet definitief geboekt, maar wil dat volgende week doen. Als je het meent vraag je maar naar info.
heus welquote:Op maandag 10 juni 2013 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet bij de beejbie in bedje past.
precies. Maar kleine poesjens moeten naar bed eigenlijkquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies. Maar kleine poesjens moeten naar bed eigenlijk
Mogen poesjes opblijven vandaag?quote:
Ik ben fantasieloosquote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Vraag;
Mijn zus gaat verhuizen naar Schotland. Nu geven we haar een doos met allerlei cadeautjes. Waar onder spiegeltegeltjes. Iedereen moet iets op zo`n spiegeltje schrijven of plakken/versieren.
Nu dacht ik eraan om er een leuke tekst op te schrijven. Misschien iets grappigs misschien juist niet..
Maar ik heb nog altijd geen idee wat ik erop zou zetten
Wellicht dat jullie geniale dingen kunnen bedenken?
"Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie missen ze het meest in Nederland?"quote:[b]Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Moeraskat het volgende:[/
Vraag;
Mijn zus gaat verhuizen naar Schotland. Nu geven we haar een doos met allerlei cadeautjes. Waar onder spiegeltegeltjes. Iedereen moet iets op zo`n spiegeltje schrijven of plakken/versieren.
Nu dacht ik eraan om er een leuke tekst op te schrijven. Misschien iets grappigs misschien juist niet..
Wellicht dat jullie geniale dingen kunnen helpen bedenken?
1 regel is voldoende
Sorry, zoiets moet echt uit jezelf komen ben ik bangquote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Vraag;
1 regel is voldoende
Ja. EN DAT BEN IKquote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
want er is echt wel activiteit in je huissie
Welterusten Martquote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie missen ze het meest in Nederland?"
Verder reikt mijn inspiratie even niet. Ik ga ook slapen, morgen wordt weer een lange dag.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Vraag;
1 regel is voldoende
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie missen ze het meest in Nederland?"
Verder reikt mijn inspiratie even niet. Ik ga ook slapen, morgen wordt weer een lange dag.
Dan onterft mijn moeder me vrees ikquote:
Heeft ze veel doekoes of zou dat eigenlijk niet zo'n verschil maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan onterft mijn moeder me vrees ik![]()
![]()
Op dit moment heeft een zwerver in Parijs nog meer geld dan ik heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ze veel doekoes of zou dat eigenlijk niet zo'n verschil maken?
ook jaloersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Maandag was ik vrij.
Maar, vier daagjes en dan lang weekend.
Niet. Maar ik ben wel de activiteit in mijn huis. Of weet jij het soms beter?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij oud en grijs enzo??
juist slecht haha niet werken is geen geld... maar ja voorlopig is de pret op...quote:
Ik weet wat ik voel flash... en ja jij bent ook de activiteit in huis.. maar niet dat wat ik bedoel en dat weet je best !quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet. Maar ik ben wel de activiteit in mijn huis. Of weet jij het soms beter?
Nou, steek maar van wal dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik voel flash... en ja jij bent ook de activiteit in huis.. maar niet dat wat ik bedoel en dat weet je best !
Daar heb je gelijk in, sorryquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
juist slecht haha niet werken is geen geld... maar ja voorlopig is de pret op...
heb k al gezegd... ik voelde een andere energie oud enzo.. maar zie niks ofzo hoorquote:
Ik ga dit weekend naar Spanje voor 4 dagenquote:
geeeft niet soms is het ook wel lekker hoor maar gebeurd teveelquote:
En ik mag mee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend naar Spanje voor 4 dagen
Ja, dat schiet niet op dan als je wilt sparenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geeeft niet soms is het ook wel lekker hoor maar gebeurd teveel
Verjaardag van mijn vader vierenquote:
Slaap lekkerquote:
kweenie, de redenen waarom zijn wat minder relevant nu (ik wilde graag in ABO SC, maar kom er nauwelijk, en ik dacht dat de ads de mobiele layout traag maakten)quote:
Kontje verkopen achter het stationquote:
Gekke grietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb k al gezegd... ik voelde een andere energie oud enzo.. maar zie niks ofzo hoor
Fair enoughquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kweenie, de redenen waarom zijn wat minder relevant nu (ik wilde graag in ABO SC, maar kom er nauwelijk, en ik dacht dat de ads de mobiele layout traag maakten)
een watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Koen66 het volgende:
jij hebt ook nog steeds geen Moka foto in je fobo Moka
Ik heb een NL rekening geopend. Ik heb namelijk nooit iets vernomen op mijn vragen omtrent de mogelijkheden vanuit het buitenland.quote:
pfffff wat ene gedoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een NL rekening geopend. Ik heb namelijk nooit iets vernomen op mijn vragen omtrent de mogelijkheden vanuit het buitenland.
ik pak niet op fotoquote:
ik wil niet in mijn foboquote:
Ja, het viel mij ook wat tegen eigenlijkquote:
Komt vast goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
Succes met je telefoon morgen Hans!
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-06-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 Moeraskat
02. 086 Nikkie_86
03. 070 Stuart
04. 067 JJH
05. 031 Koen66
06. 028 wel.o.k
07. 024 Dr_Flash
08. 021 MPG
09. 021 Toekito
10. 018 Pien85
11. 016 _F.U.B.A.R_
12. 010 JaniesBrownie
13. 010 Miniem
14. 007 goldfinger1963
15. 004 DaMart
16. 003 Bos81
17. 001 roos85
18. 001 Bosbesbos
Reeks-statistieken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faaledits
[ Bericht 18% gewijzigd door KapiteinGasthof op 11-06-2013 07:53:13 ]Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ja hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:04 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ben je vroeg wakker kaptein![]()
goeiemorgen all
leuke docente?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja heEn nog vrijwillig ook. Er is vandaag een gastles verzekeringen waar ik graag bij wil zijn ivm accreditatie, en de volgende kans is pas over driekwart jaar
Hai liefjequote:
Goed hoorquote:
Random?quote:
Beetje in het middenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk heb het een beetje warm
[..]
Random?En aan welke kant zit je nu?
Positief? Negatief?
kleren uittrekkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk heb het een beetje warm
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje in het midden![]()
Ben net wakker, vanmiddag als het kan in de tuin liggen met een boek![]()
moet je meer uittrekken
quote:
quote:
dat helpt altijdquote:
Oeh, lekker saunaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat helpt altijd
ik ga maar weer eens een dagje relaxen in de sauna ofzo, helpt ook
quote:
quote:
Ja hoorquote:
ja dat heb je soms he! Met mij gaat wel goed hoor dankjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorDruk met andere dingen geweest
![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja dat heb je soms he! Met mij gaat wel goed hoor dankje
quote:
ja gemeen hequote:
nee, ik welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wok heeft toch niet iets gekocht met zonne energie pien???
Zegt me niksquote:
Iets heel raars. ik was bij een vriendin en toen ineens moest ik bij jou langs komen. Ik was mijn kind vergeten thuisquote:
Is geen grapquote:
ik ga zo ook buiten zitten hoor sigaretje erbij e reader erbij en flesje water en nikkie is voorzien hihiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
nee, ik welmaar staat er al 2 weken dus daar ligt t niet aan
ik blijf gewoon eigenwijs buiten zitten tho.
Oh okeequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is geen grap
We need to talk about Kevin
ook, maar als het zonnig is dan kan je weer andere dingen doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh, lekker sauna![]()
Al vind ik dat fijner in de herfst en winter![]()
Als ik op een zonnige dag naar de sauna ga moet ik de hele dag binnen blijvenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook, maar als het zonnig is dan kan je weer andere dingen doen
niet de billetjes bruinen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik op een zonnige dag naar de sauna ga moet ik de hele dag binnen blijvenIk ga geen zonnebrand meenemen naar een dagje sauna, ik kom er juist om lekker opgefrist te worden
Ik word niet bruinquote:
idd beterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word niet bruinIk ben wit, van de zon word ik rood, en daarna meteen weer wit
Dan blijf ik liever gewoon wit
Stuk minder pijnlijk en slecht voor je huid
Ik heb het ook liever gewoon bewolkt in de zomerquote:
nee niet echt.. heel soms maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook liever gewoon bewolkt in de zomer
Alleen in de vroege lente kan ik namelijk in het zonnetje zitten![]()
Maar die was er niet dit jaar
Jaquote:
Jij bent echt een witte tijger hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaschandalig
Nu kan ik dit jaar gewoon helemaal niet lekker onbezonnen in de zon zitten![]()
Vrijdagochtend rond een uur of 11 fietste ik van de kamer van m'n vriend naar m'n eigen kamer. Ik ben 10 minuten buiten geweest, waarvan iets van de helft in de schaduw. Beginnen 's middags m'n bovenarmen te prikken, waren ze gewoon verbrand![]()
Jaquote:
laatste jaren word je op je wenken bediendquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook liever gewoon bewolkt in de zomer
Alleen in de vroege lente kan ik namelijk in het zonnetje zitten![]()
Maar die was er niet dit jaar
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste jaren word je op je wenken bediend
fucked up bewolkte zomers
jeetje dat is wel heel snelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaschandalig
Nu kan ik dit jaar gewoon helemaal niet lekker onbezonnen in de zon zitten![]()
Vrijdagochtend rond een uur of 11 fietste ik van de kamer van m'n vriend naar m'n eigen kamer. Ik ben 10 minuten buiten geweest, waarvan iets van de helft in de schaduw. Beginnen 's middags m'n bovenarmen te prikken, waren ze gewoon verbrand![]()
Ja, de zon en ik zijn niet echt vriendjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jeetje dat is wel heel snelvervelend zeg!
tja meeste nadelen hebben een voordeelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, de zon en ik zijn niet echt vriendjes![]()
Maar goed, ik hoef me dan ook weer niet druk te maken over witte bandjes van je vorige setje kleren die overal onderuit steken, ik heb nooit witte bandjes
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja meeste nadelen hebben een voordeel
quote:
een medewitter!quote:
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
een medewitter!![]()
![]()
![]()
Wordt je ook zo snel rood?
pornoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
Mijn haar word porno-blond
dus daarom verf ik het in de zomer altijd bruin
lekker joh!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een vieze dingen hoor ik allemaalTosti's in de magnetron van iemand, nou dit weer
stelletje goorlappen om me heen alles.
op brood?! Bah!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
stamppot opbakken in koekepan en dan op brood heerlijk
quote:
Moet ik hier echt antwoord op geven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:29 schreef Pien85 het volgende:
Waarom is de zon precies daar waar de blauwe lucht niet is?
tsss wel in nederland wonen maar geen nederlands spreken echt erg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Bos81 het volgende:
Kwamen we vandaag bij een adres, hingen de huis en autosleutels aan de deur van de woning. Niet echt slim, dus aanbellen.. Geen gehoor, paar keer op de ramen geklopt niks. Nou die sleutels laten hangen lijkt me ook geen optie. Al is het een nette wijk, toch lok je zo diefstal uit. Dus bij de buurman aangebeld, 10 sloten werden opengedraaid alvorens de deur openging. Meneer bij de buren.. uhh Other language please.. Dus in mijn steenkolen engels en handgebaren uit moeten leggen wat er aan de hand was. Hij belde nog een keer aan en toen ging de deur wel open, weer iemand die geen woord Nederlands spreekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed eind goed al goed, de sleutels heeft hij weer...
en dat durf JIJ te zeggen?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tsss wel in nederland wonen maar geen nederlands spreken echt erg.
Als ze er net wonen of voor een paar maanden kan ik het me wel een beetje voorstellen, maar hier leek het op alsof ze er wat langer woonden..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tsss wel in nederland wonen maar geen nederlands spreken echt erg.
Lekker verhaal weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Bos81 het volgende:
Kwamen we vandaag bij een adres, hingen de huis en autosleutels aan de deur van de woning. Niet echt slim, dus aanbellen.. Geen gehoor, paar keer op de ramen geklopt niks. Nou die sleutels laten hangen lijkt me ook geen optie. Al is het een nette wijk, toch lok je zo diefstal uit. Dus bij de buurman aangebeld, 10 sloten werden opengedraaid alvorens de deur openging. Meneer bij de buren.. uhh Other language please.. Dus in mijn steenkolen engels en handgebaren uit moeten leggen wat er aan de hand was. Hij belde nog een keer aan en toen ging de deur wel open, weer iemand die geen woord Nederlands spreekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed eind goed al goed, de sleutels heeft hij weer...
ja ik beheers volledig de nederlandse taal, als ik wil tenminste..quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef Koen66 het volgende:
bevallen is sowieso dodelijk voor je postcount, Enfermera is ook een zeldzaamheid
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer. Kei mooie meid was dat
Zuster Enfermerelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef Enfermera het volgende:
Hihi, even de sherlock dinges uitgetest van hier. Wat kom ik tegen?
[..]
[..]![]()
Bevallen is niet dodelijk, combi werk + gezin + etc is dodelijk lieverdsmaar jullie zijn lief hoor
wat een schatjes zijn het soms toch hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef Enfermera het volgende:
Hihi, even de sherlock dinges uitgetest van hier. Wat kom ik tegen?
[..]
[..]![]()
Bevallen is niet dodelijk, combi werk + gezin + etc is dodelijk lieverdsmaar jullie zijn lief hoor
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef Bos81 het volgende:
Enfe, Ik moest net nog aan je denken, toen ik je naam bij een Faceboekbericht van suikertaartje zag![]()
MPG!quote:
Hihi jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat een schatjes zijn het soms toch he
Fleshjequote:
hoi Katjequote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef crv het volgende:
heb ik weer.....net in ziekenhuis geweest om naar duim/hand te laten kijken.... Waarschijnlijk Wartenberg syndroom -> beknelde/beschadigde zenuw
quote:
die ik vanmorgen had was overigens zeeeeer de moeite waardquote:
ah, jij kent enfer niet IRLquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
die ik vanmorgen had was overigens zeeeeer de moeite waard
ik ken niemand IRLquote:
hoiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef crv het volgende:
heb ik weer.....net in ziekenhuis geweest om naar duim/hand te laten kijken.... Waarschijnlijk Wartenberg syndroom -> beknelde/beschadigde zenuw
wat HAD ik enfer ?quote:
Nikkiequote:
gaat zijn gangetje. ups en downs as usual.quote:
hihi inderdaad.. komt altijd weer terug hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef crv het volgende:
[..]
gaat zijn gangetje. ups en downs as usual.
Onkruid vergaat niet
Waarheen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |