Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voel me zo vereerd om de eerste reactie te posten. Al mijn harde werk en toewijding heeft zijn vruchten afgeworpen. Een FiPo maken is een droom van mij, al vele jaren. Ik zou graag de mensen bedanken die mij geholpen hebben om dit te bereiken. Allereerst wil ik mijn ouders bedanken voor mijn geboorte. Ik wil mijn kat bedanken, omdat je er altijd voor mij bent. Ik wil ook president Bush bedanken om mij te laten beseffen dat als een verstandelijk gehandicapt kind president kan zijn, ik ook een FiPo kan maken. Dit is een bijzonder moment in mijn leven en ik bedank ook alle onvermelde familie en vrienden die mij hebben geholpen om dit waar te maken. Dit moment is een ervaring in mijn leven die ik nooit zal vergeten en voor eeuwig koester. Als laatst wil graag alle miljoenen mensen / fans die er die de tijd voor namen om deze gedenkwaardige prestatie met mij te vieren bedanken. Ik kan het moeilijk omschrijven hoeveel dit voor mij betekent. Ik probeer al 2 jaar een FiPo te maken. Maar dat was niet mogelijk tot deze geweldige dag. Hopelijk zal mijn geluk blijven. Ik zou zeggen; als je iets echt wilt kun je het ook bereiken. Ik wil iedereen die dit leest nog iets meegeven; The sky is thé limit.
Een FiPo maken is fantastisch, bedankt iedereen!
Heb jij naar mijn voeten gekeken ?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist nog wel dat je ene lekker ding bent en lieve voetjes hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voel me zo vereerd om de eerste reactie te posten. Al mijn harde werk en toewijding heeft zijn vruchten afgeworpen. Een FiPo maken is een droom van mij, al vele jaren. Ik zou graag de mensen bedanken die mij geholpen hebben om dit te bereiken. Allereerst wil ik mijn ouders bedanken voor mijn geboorte. Ik wil mijn kat bedanken, omdat je er altijd voor mij bent. Ik wil ook president Bush bedanken om mij te laten beseffen dat als een verstandelijk gehandicapt kind president kan zijn, ik ook een FiPo kan maken. Dit is een bijzonder moment in mijn leven en ik bedank ook alle onvermelde familie en vrienden die mij hebben geholpen om dit waar te maken. Dit moment is een ervaring in mijn leven die ik nooit zal vergeten en voor eeuwig koester. Als laatst wil graag alle miljoenen mensen / fans die er die de tijd voor namen om deze gedenkwaardige prestatie met mij te vieren bedanken. Ik kan het moeilijk omschrijven hoeveel dit voor mij betekent. Ik probeer al 2 jaar een FiPo te maken. Maar dat was niet mogelijk tot deze geweldige dag. Hopelijk zal mijn geluk blijven. Ik zou zeggen; als je iets echt wilt kun je het ook bereiken. Ik wil iedereen die dit leest nog iets meegeven; The sky is thé limit.
Wauw. In 8 secondenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Jij mag ook best een knuffel hoorquote:
quote:
Secretaresse opleiding, dit dat.quote:
gewoon zorgen dat je naast 2 vrouwen staat problem solvedquote:
Oke, dan ga ik ook niet meer met je op vakantiequote:
zie je zo in dromenlandquote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
voor miniem
Ik wil:
[ afbeelding ]
en ik weet waar die is
ik ga dus naar bedtot zo
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je naast 2 vrouwen staat problem solved
niet eens? waar ging de trip heen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik ook niet meer met je op vakantie
Je mag wel bij ons in het midden?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Bij wie mag ik logeren? Ik moet mijn bed nog opmakenen geen zin.
Ik haal de was wel even van het logeerbedquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan er niet over praten, dit doet me teveel zeerquote:
bij mij wel maar beetje ver wegquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
In de spleet zekerquote:
Graagquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haal de was wel even van het logeerbed
wat is ver?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan er niet over praten, dit doet me teveel zeer
twente???quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de spleet zeker
[..]
Graag
[..]
wat is ver?
Dat gaat toch niemand en wil toch niemand.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik ook niet meer met je op vakantie
Bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mag daar niet komenquote:
We hebben inderdaad twee losse matrassen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de spleet zeker
[..]
Graag
[..]
wat is ver?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat gaat toch niemand en wil toch niemand.
Ik heb zelf al wat geboekt.
Not.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]je hebt al geboekt? zonder mij
En we hadden afgesproken om samen te gaan.
Zover gaat mijn enkelband nietquote:
Zie je. Ik wist het.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
We hebben inderdaad twee losse matrassen.
quote:
Gezelligquote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zover gaat mijn enkelband niet
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
en wel tot stu??quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
Anders moet je aan het randje liggen...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Ik wist het.
[..]
Kom maar hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |