geheugen kun je vervangen zie ik en de pci-e flash.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Die nieuwe Mac Pro is trouwens wel echt heel vet hoor. Alleen jammer dat ze het toch weer voor elkaar hebben gekregen dat je aan overpriced Apple hardware vast zit en niet zelf nieuwe componenten kan installeren zoals bij de vorige Mac Pro.
http://www.apple.com/mac-pro/
Die uitbreidbaarheid was overrated, alsof je er zelf makkelijk een nieuw mobo of processor van de plank in drukte. Zelfs qua videokaart is het ding bijzonder kieskeurig. We hebben hier drie van die dingen staan en alles wat er in is gebouwd kan ook prima met Thunderbolt extern.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Die nieuwe Mac Pro is trouwens wel echt heel vet hoor. Alleen jammer dat ze het toch weer voor elkaar hebben gekregen dat je aan overpriced Apple hardware vast zit en niet zelf nieuwe componenten kan installeren zoals bij de vorige Mac Pro.
http://www.apple.com/mac-pro/
gelukkig zijn ze ondertussen ook zo ver dat je niet meer 300 dollar voor 4gb extra geheugen vragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die uitbreidbaarheid was overrated, alsof je er zelf makkelijk een nieuw mobo of processor van de plank in drukte. Zelfs qua videokaart is het ding bijzonder kieskeurig. We hebben hier drie van die dingen staan en alles wat er in is gebouwd kan ook prima met Thunderbolt extern.
qua thermal design idee is het wel erg vooruitstrevend. Hoewel er al lange tijd kasten bestaan waarbij de videokaart naar boven wijst.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Design past totaal niet bij Apple vind ik
twitter:twotribes twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 17:12:55New iOS7 design: Nobody seems to notice that Apple is silently paving the way to go full vector graphics for everything. No pixel resources. reageer retweet
Thermal is 'ie natuurlijk redelijk gelijk aan de Cube. Snap niet hoe dit 'on Apple' zou wezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef Matty___ het volgende:
[..]
qua thermal design idee is het wel erg vooruitstrevend. Hoewel er al lange tijd kasten bestaan waarbij de videokaart naar boven wijst.
Ik neem aan dat de GPU dat doet, niet de CPU. Maar die is in de 4 inderdaad ook een stuk minder krachtig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Ener-G het volgende:
De iphone 4 moet die 3d layer effectjes inderdaad ontberen. Zal het waarschijnlijk ook niet trekken met zn single core cpu, waar de 4s dualcore is.
[...]
US only.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Hyman het volgende:
Oh, en ik kan iTunes Radio niet vinden. Gaat dat wel werken in Nederland? iemand die ik ken heeft het ook al niet op zn iphone 5.
Nog niet langs zien komen. Net geprobeerd, maar OS X wordt niet gedetecteerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al langs zien komen of Airdrop voor iOS wel een beetje compatible is met die onder OsX?
Straks ff testen. Heb dan wel enkel de gratis versie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Amerikaanse AppleID zou het op moeten lossen.
Vind iOS 6 toch duidelijk het mooist. Rustig, overzichtelijk, stijlvol.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vergelijk dat met Windows Phone en Android: ze slagen er alledrie in minimalistisch maar toch duidelijk verschillend te zijn:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
*meldt*quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die zal beweren dat OS X gedateerd oogt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |