De truuk is overigens dat alles het nog prima doet en eigenlijk ook nog meer dan prima bevaltquote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze foto kan nooit van dat apparaat zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb de nieuwe Airport besteld. Ben benieuwd.
Nee, dat ding lijkt raar omdat de oude TimeCapsule een veel fijner formaat heeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanwege de reikwijdte van de antenne. Dat meende ik te horen tijdens de Keynote. Dit ding lijkt alleen raar omdat mensen het met een Apple TV vergelijken. Anders zou het wel meevallen denk ik
Mijn vorige MacBook uit 2006 doet het ook nog steeds naar alle tevredenheid bij de huidige eigenaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
De truuk is overigens dat alles het nog prima doet en eigenlijk ook nog meer dan prima bevalt.
Veel beter. Wel grappig dat iemand dat in een uur bouwt en dat het dan stiekem toch wel mooier is dan wat Ive & team in maanden tijd bouwenquote:
Alleen de nieuwe Mac Pro. En dat is 'assembled'. Dus alleen maar in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij zeiden ze in de Keynote dat hun nieuwe spullen nu in Amerika worden 'gemanufactured'. Weet niet of dat voor alle producten geldt.
geheugen kun je vervangen zie ik en de pci-e flash.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Die nieuwe Mac Pro is trouwens wel echt heel vet hoor. Alleen jammer dat ze het toch weer voor elkaar hebben gekregen dat je aan overpriced Apple hardware vast zit en niet zelf nieuwe componenten kan installeren zoals bij de vorige Mac Pro.
http://www.apple.com/mac-pro/
Die uitbreidbaarheid was overrated, alsof je er zelf makkelijk een nieuw mobo of processor van de plank in drukte. Zelfs qua videokaart is het ding bijzonder kieskeurig. We hebben hier drie van die dingen staan en alles wat er in is gebouwd kan ook prima met Thunderbolt extern.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Die nieuwe Mac Pro is trouwens wel echt heel vet hoor. Alleen jammer dat ze het toch weer voor elkaar hebben gekregen dat je aan overpriced Apple hardware vast zit en niet zelf nieuwe componenten kan installeren zoals bij de vorige Mac Pro.
http://www.apple.com/mac-pro/
gelukkig zijn ze ondertussen ook zo ver dat je niet meer 300 dollar voor 4gb extra geheugen vragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die uitbreidbaarheid was overrated, alsof je er zelf makkelijk een nieuw mobo of processor van de plank in drukte. Zelfs qua videokaart is het ding bijzonder kieskeurig. We hebben hier drie van die dingen staan en alles wat er in is gebouwd kan ook prima met Thunderbolt extern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |