Ja, goede vraag dit!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:23 schreef Q. het volgende:
Is al bekend op welke hardware Mavericks gaat lopen? MBP met C2D uit 2010 ook nog?
Beta voor de iPad komt ook pas over paar weken, nog niet af genoeg gok ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel in screenshots tijdens de keynote.
Deze foto kan nooit van dat apparaat zijn:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha jezus wat is die nieuwe TimeCapsule fucking lelijk ja.
http://store.apple.com/us(...)capsule-2tb?fnode=4d
De dev preview heeft iig deze:quote:
Developer Preview System Requirements:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:23 schreef Q. het volgende:
Is al bekend op welke hardware Mavericks gaat lopen? MBP met C2D uit 2010 ook nog?
Ah, je had 't al gevondenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De dev preview heeft iig deze:
Developer Preview System Requirements:
The OS X v10.9 Developer Preview supports the following Macs:
- iMac (Mid-2007 or later)
- MacBook (13-inch Aluminum, Late 2008), (13-inch, Early 2009 or later)
- MacBook Pro (13-inch, Mid-2009 or later), (15-inch, Mid/Late 2007 or later), (17-inch, Late 2007 or later)
- MacBook Air (Late 2008 or later)
- Mac Mini (Early 2009 or later)
- Mac Pro (Early 2008 or later)
- Xserve (Early 2009)
C2D wordt dus nog gewoon ondersteunt. Ook wel logisch, is gewoon 64 bit, architectuur verschilt niet zo heel veel met i5.
Ik heb alleen nog maar 'oude' Apple meuk geloof ikquote:
Je had toch nog een nier over?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar 'oude' Apple meuk geloof ik. Mijn iMac is nog iets ouder, 2008 of 2009 geloof ik, het 20-inch model. Daarnaast nog een witte MacBook (die doet al geeneens deze OSX versie meer), een C2D MBP (ik geloof 2010)... blech. Ik ben zo niet hip meer
. En mijn iPad 1 doet ook al geen iOS 6
.
De truuk is overigens dat alles het nog prima doet en eigenlijk ook nog meer dan prima bevaltquote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze foto kan nooit van dat apparaat zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb de nieuwe Airport besteld. Ben benieuwd.
Nee, dat ding lijkt raar omdat de oude TimeCapsule een veel fijner formaat heeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanwege de reikwijdte van de antenne. Dat meende ik te horen tijdens de Keynote. Dit ding lijkt alleen raar omdat mensen het met een Apple TV vergelijken. Anders zou het wel meevallen denk ik
Mijn vorige MacBook uit 2006 doet het ook nog steeds naar alle tevredenheid bij de huidige eigenaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
De truuk is overigens dat alles het nog prima doet en eigenlijk ook nog meer dan prima bevalt.
Veel beter. Wel grappig dat iemand dat in een uur bouwt en dat het dan stiekem toch wel mooier is dan wat Ive & team in maanden tijd bouwenquote:
Alleen de nieuwe Mac Pro. En dat is 'assembled'. Dus alleen maar in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij zeiden ze in de Keynote dat hun nieuwe spullen nu in Amerika worden 'gemanufactured'. Weet niet of dat voor alle producten geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |