AVITHALquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ik zie wel eens pics van gamerchicks die qua uiterlijk erg leuk zijn
Niet op een hand te tellen!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef De-Dwerg het volgende:
Hoi mijn naam is Marcel
Wist je trouwens dat ik nog maagd ben?
Ik zoek eigenlijk een persoon zodat ik ontmaagd kan worden.
Hoe sta jij hier eigenlijk tegenover?
Hoeveel onderbroekjes zijn nu nat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zeker nooit op een LANparty geweest?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
Vrouwelijke gamers zijn meestal niet echt vriendinmateriaal
Iets minder dan 1.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef De-Dwerg het volgende:
Hoi mijn naam is Marcel
Wist je trouwens dat ik nog maagd ben?
Ik zoek eigenlijk een persoon zodat ik ontmaagd kan worden.
Hoe sta jij hier eigenlijk tegenover?
Hoeveel onderbroekjes zijn nu nat?
Die gamet niet.quote:
Haar reactie afwachten en daar jouw nieuwe actie op aanpassenquote:
Misschien dat hier nog een leuke dame op date met je wil?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd en ja ik probeer er een te vinden, moet alleen even weten waar
Ja, kom ze dan tegen op internet he niet te vertrouwenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Modellen met een controller in hun hand/tussen hun borsten tellen niet...
Hoi is een prima begin. De woorden die volgen zijn belangrijk. En daarvoor moet je wel voor kunnen improviseren. Of nou ja beter gezegd gewoon inspelen op de situatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haar reactie afwachten en daar jouw nieuwe actie op aanpassenactie = reactie
Ah, de wasmachine is klaar. Daar zitten er wel een paar in.quote:
Geen openbare nee. Wat dan? Vertel?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Zeker nooit op een LANparty geweest?
Juistquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi is een prima begin. De woorden die volgen zijn belangrijk. En daarvoor moet je wel voor kunnen improviseren. Of nou ja beter gezegd gewoon inspelen op de situatie.
Beelden ter ondersteuning.quote:
Dit klinkt als een heel slap excuus om gewoon lui te kunnen zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef De-Dwerg het volgende:
Sporten zit even een stop op, ga eerst wat aan therapie doen om wat dingen te bewereken waarvan ik dacht dat ik deze all had achtergelaten, dit is ook een grote reden waarom ik sporten niet zo lang vol houd
Maar 30 jaar en 9 maanden geleden was jij de snelste.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef De-Dwerg het volgende:
Sporten zit even een stop op, ga eerst wat aan therapie doen om wat dingen te bewereken waarvan ik dacht dat ik deze all had achtergelaten, dit is ook een grote reden waarom ik sporten niet zo lang vol houd
Eerder een soort van minderwaardigheids complex die mij erg oncomfortabel maakt en als dat gebeurt trek ik mij heel snel terug.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel slap excuus om gewoon lui te kunnen zijn
Nou, pluspuntje voor haar.quote:
Zo slap, daar drogen de onderbroekjes van op.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel slap excuus om gewoon lui te kunnen zijn
Je kunt op meerdere manieren trainen, dat hoeft niet in een sportschool te zijn. Je kan ook een fiets of loopband kopen, in een bos gaan rennen, veel fietsen noem het maar op. Sporten geeft juist ook zelfvertrouwen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Eerder een soort van minderwaardigheids complex die mij erg oncomfortabel maakt en als dat gebeurt trek ik mij heel snel terug.
Dit zit helaas erg hardnekkig in mij en heeft mij heel wat elende bezorgt over de jaren heen.
"Ga es weg daar bij dat raam je loopt alleen maar te campen!"quote:
En welke expert heeft je dat verteld?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Eerder een soort van minderwaardigheids complex die mij erg oncomfortabel maakt en als dat gebeurt trek ik mij heel snel terug.
Dit zit helaas erg hardnekkig in mij en heeft mij heel wat elende bezorgt over de jaren heen.
Ben ik al aan het zoeken, heb een kun fu school in deventer gevonden moet mij alleen nog aanmelden voor proeflessen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt op meerdere manieren trainen, dat hoeft niet in een sportschool te zijn. Je kan ook een fiets of loopband kopen, in een bos gaan rennen, veel fietsen noem het maar op. Sporten geeft juist ook zelfvertrouwen.
dat is nooit gezegd, maar ze is wel lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef heloef het volgende:
"Girls playing video games"
Nee hoor Avithal je bent geen aandachtshoer. Echt niet.
ook die tag female gamer bij het 2e filmpje wat ik postte.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef heloef het volgende:
"Girls playing video games"
Nee hoor Avithal je bent geen aandachtshoer. Echt niet.
Een scherpe reactie die ad rem is bepaalt het succesquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi is een prima begin. De woorden die volgen zijn belangrijk. En daarvoor moet je wel voor kunnen improviseren. Of nou ja beter gezegd gewoon inspelen op de situatie.
Als je je video die neemt geeft probeer je gewoon aandacht te scoren. Net zoals mensen die 50 hashtags gebruiken op social media.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is nooit gezegd, maar ze is wel lekker.
klopt ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je je video die neemt geeft probeer je gewoon aandacht te scoren. Net zoals mensen die 50 hashtags gebruiken op social media.
Wijze woorden.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een scherpe reactie die ad rem is bepaalt het succes
Wat is dit voor bullshit Heloef #Bullshit #Onzin #Belachelijk #Apartheid #Discriminatie #Racisme #Bizar #Afro #Radio #Krant #Media #3FM #Ofdieandere #HJB #Mond #Dicht #Of #Klapjes #Squatquote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je je video die neemt geeft probeer je gewoon aandacht te scoren. Net zoals mensen die 50 hashtags gebruiken op social media.
Kung Fu? Ga dan een echte vechtsport doen, dat is meer show.. Leer je je zelf niet mee verdediging en lijkt mij persoonlijk ook niet intens genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben ik al aan het zoeken, heb een kun fu school in deventer gevonden moet mij alleen nog aanmelden voor proeflessen.
Ja okee. Maar dat soort types trek ik slecht. Ik verban ze ook uit mijn kringetjes. Ook al zijn ze nog zo lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef blow... het volgende:
[..]
klopt ja.
Maar dat maakt haar niet minder lekker.
Met je hashtags.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit voor bullshit Heloef #Bullshit #Onzin #Belachelijk #Apartheid #Discriminatie #Racisme #Bizar #Afro #Radio #Krant #Media #3FM #Ofdieandere #HJB #Mond #Dicht #Of #Klapjes #Squat
Dat soort haters moet je negeren, maar dat moet je maar net kunnen. Snap wel dat dat moeilijk is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik weet dat het sporten je meer zelf vertrouwen geeft maar...
bij de date die ik afgelopen vrijdag had in walibi wou ewout een shot hebben van mij en de date in de goliath. Ik kreeg de veiligheids band niet dicht. Nou ja geen probleem, alleen was er een klootzak die comentaar gaf.
In plaats hiervan een andere shot gedaan van mij en de date die aan het eten waaren, dezelfde klootzak loopt langs en geeft het comentaar 'Ja doe er nog maar een korketje bij'.
Het zijn zulk soort dingen waar ik heel erg bang voor ben en door de jaren heen wat emotionele schade heb opgelopen.
Lig er aan welke stijl je neemt, doe je wushu dan ja is het voor de show, ga je richting de hung gar (de stijl de ik volgde in utrecht en weer wil gaan volgen in deventer) is dit echt iets wat je ook als verdedeging kan gebruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kung Fu? Ga dan een echte vechtsport doen, dat is meer show.. Leer je je zelf niet mee verdediging en lijkt mij persoonlijk ook niet intens genoeg.
jij denkt dat die sukkel zelf succes heeft?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik weet dat het sporten je meer zelf vertrouwen geeft maar...
bij de date die ik afgelopen vrijdag had in walibi wou ewout een shot hebben van mij en de date in de goliath. Ik kreeg de veiligheids band niet dicht. Nou ja geen probleem, alleen was er een klootzak die comentaar gaf.
In plaats hiervan een andere shot gedaan van mij en de date die aan het eten waaren, dezelfde klootzak loopt langs en geeft het comentaar 'Ja doe er nog maar een korketje bij'.
Het zijn zulk soort dingen waar ik heel erg bang voor ben en door de jaren heen wat emotionele schade heb opgelopen.
quote:
Kan best gezellig zijn hoor, in een slaapzak onder je game-PCquote:
Gewoon als neukmateriaal houden.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee. Maar dat soort types trek ik slecht. Ik verban ze ook uit mijn kringetjes. Ook al zijn ze nog zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |