Je betaalt dus voor Kinect.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees andere dingen, maar goed, dan betaal je dus 100E meer voor een console die zo goed als gelijk is..
Komt het denk ik wel op neer ja, of er moet nog flink wat veranderen in restricties en pricing.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kopen alleen MS fanboys nog de One?
Als ik in mijn eigen omgeving kijk? Ja. Bijna iedereen zit nu al op PS.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kopen alleen MS fanboys nog de One?
Ik denk 't nml. niet, er zullen alsnog miljoenen mensen zijn die m halen en dat zijn heus niet allemaal ''fanboys''.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt het denk ik wel op neer ja, of er moet nog flink wat veranderen in restricties en pricing.
Die controller van de PS4 wil ik nog wel even proberen, nooit een fan geweest van de PS controllers. Verder hoef ik die consoles echt niet te zien voor ik een keuze maak. Misschien lees ik de reviews eerst even.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooi dat iedereen nu al heel hard roept wat ze moeten kopen van zichzelf zonder dat ook maar iemand zijn handen op een controller heeft gehad of werkelijk weet hoe het straks allemaal speelt. Sentiment regeert...
De One al op 21-11, de PS4 ''holidays 2013''quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Beiden komen voor december uit, als ik ze aanschaf moet ik toch een maand wachten ivm eindejaarsuitkering.
Tegen die tijd kan ik wat beter een afweging maken dan nu heel hard roepen dat de een definitiefzekertewetenhonderdprocent toffer is dan de ander terwijl dat overduidelijk nog alle kanten op kan.
Wow!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef CaasS het volgende:
Maar de Playstation koop je dus omdat Microsoft kut is vanwege 2hands/drm en duur. Ook nog redenen om VOOR PS te kiezen?
Hoezo? Ik hoor geen redenen dat mensen voor de PS kiezen. Zie eigenlijk voornamelijk redenen dat xbone minder is en fouten maakt. Al kan dat genoeg zijn hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Wow! Der worden hier in dit topic wat koppen in het zand gestoken hoor.
M'n vingers jeuken om hier inhoudelijk op in te gaan, maar dat is bij jou vergeefse moeite.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoor geen redenen dat mensen voor de PS kiezen. Zie eigenlijk voornamelijk redenen dat xbone minder is en fouten maakt. Al kan dat genoeg zijn hoor, daar niet van.
Discussies ga ik niet meer aan doen hoor. Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
M'n vingers jeuken om hier inhoudelijk op in te gaan, maar dat is bij jou vergeefse moeite.
Ze bieden op gaming gebied praktisch hetzelfde. PS4 is iets krachtiger, maar goed. Beide betaalde online dienst. PS is goedkoper en maakt inderdaad 'minder fouten'. Reden genoeg toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoor geen redenen dat mensen voor de PS kiezen. Zie eigenlijk voornamelijk redenen dat xbone minder is en fouten maakt. Al kan dat genoeg zijn hoor, daar niet van.
Het maakt het alleen wat teleurstellend voor de Next Gen, geen echte reden om voor iets te kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ze bieden op gaming gebied praktisch hetzelfde. PS4 is iets krachtiger, maar goed. Beide betaalde online dienst. PS is goedkoper en maakt inderdaad 'minder fouten'. Reden genoeg toch?Reden genoeg idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder zijn er ook geen redenen nodig eigenlijk. Je koopt een next gen voor de graphics, de snelheid, de betere games etc.. De nieuwe CoD, Battlefield of FIFA gaat echt niet een verschillende ervaring zijn tussen de Xbox of de PS. Zelfde games, praktisch dezelfde graphics. Het zijn wat mij betreft juist die kleine dingetjes die het verschil maken.quote:
Maakt dat überhaupt een ruk uit dan? Gewoon op hetzelfde account spelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef OMG het volgende:
Ik vind die gedeelde Xbox Live Gold functionaliteit wel mooi, dan hoeven m'n vrouw en ik geen aparte Gold Memberships meer te hebben.
Ja, dat maakt uit. Eigen profielen, eigen lijst vrienden, en daarbij had ik voorheen een EU account (omdat je tot dit niet zo heel lang geleden niet van regio kon wisselen) en m'n vrouw een US account.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt dat überhaupt een ruk uit dan? Gewoon op hetzelfde account spelen
tuurlijk niet, je wil toch wel allebei je eigen achievements!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat je vriendin op haar eigen account haar eigen game wilt spelen? en dus niet met mijn saves?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere vrienden okéquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, dat maakt uit. Eigen profielen, eigen lijst vrienden, en daarbij had ik voorheen een EU account (omdat je tot dit niet zo heel lang geleden niet van regio kon wisselen) en m'n vrouw een US account.
quote:Xbox One eind 2014 naar Azië, Japan niet genoemd
11 jun. 2013 14:15 / Gewijzigd 11 jun. 2013 14:15 / Door: Thomas Picauly / 4 reacties / Bron: Wall Street Journal
De Xbox One verschijnt aan het eind van 2014 in Taiwan, Hong Kong, Zuid-Korea, Singapore en India. Een introductie van de spelcomputer in Japan werd echter niet gemeld. Aldus Wall Street Journal.
Volgens Alan Bowman, Microsofts regionale vice-president voor sales en marketing in Azië, gaat het bedrijf voor een "gefaseerde aanpak", waarbij het gelocaliseerde content wil bieden in elk land. Eerder maakte Sony ook al geen melding over de lanceerdatum van de PlayStation 4 in Japan.
Ik geil op achievements....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere vrienden oké
AchievementsEn je kan makkelijk een andere save file kiezen.
Wat een bullshit plaatje. Nearly identical hardware maar de PS4 is superier. Design superieur want hij is kleiner.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die schuimbekkend halve waarheden als absolutie proberen te verpatsen...
Hardware is beter van de PS4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Fanboys...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Design is misschien wel kleiner, maar ook f-ing lelijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Wat een bullshit plaatje. Nearly identical hardware maar de PS4 is superier. Design superieur want hij is kleiner.
Geen rare restricties. Geen kinect en goedkoper.
Dus ga maar lekker een tattoo van Mocrosoft op je arm zetten maar ik kan wel als een normaal mens denken.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Design is misschien wel kleiner, maar ook f-ing lelijk!
Ik geloof niet dat er serieus mensen zijn die een console kopen vanwege de designquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Design is misschien wel kleiner, maar ook f-ing lelijk!
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat er serieus mensen zijn die een console kopen vanwege de design
Dat blijkt. Want die lelijke PC kast van een 360 heeft nog aardig verkochtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat er serieus mensen zijn die een console kopen vanwege de design
Als dat inderdaad een belangrijk criterium was, had niemand de originele Xbox gekochtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Achterhaalde informatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Halve waarheid? Kerel blijkbaar ben je slecht geinformeerd over zowel de Xbone en de Ps4. Ps4 heeft 8GBDDR5 ram, waarbij slechts 1gb voor het OS gebruikt wordt. Hierdoor kunnen developers gebruik maken van 7gb aan ddr5 ram, wat al velen malen sneller is dan het ddr3 ram wat Microsoft gebruikt. Daarnaast heeft de Xbone 3gb nodig voor het OS.
Boeiend...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Je kunt op je Xbox One niet zomaar games ruilen of lenen aan vrienden, en je MOET 1x per 24h online zijn anders werken je games gewoonweg niet.
Een basic PS4 pakket vs een all in one One pakket he, prijsverschil logisch dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
De Ps4 is 100 euro goedkoper omdat er geen verplichte camera bij wordt geleverd die bij de Xbone ook nog eens datamined voor de NSA.
Iedereen moet helemaal zelf weten wat ie kiest, ik haal ze waarschijnlijk allebei.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt me vrij logisch waarom mensen voor een Ps4 zouden kiezen, en niet voor een Xbox One. Jij lijkt me een van de weinige Xbox fanboys hier die het blijkbaar allemaal maar prima vindt dat MS je in je kont naait als je een Xbox One in huis haalt. Leuk als de MS servers er weer eens uitliggen, en je na een dag geen game meer kunt spelen.
Dat hoeft niemand je te vertellen. Je hebt toch je eigen smaak? Of moet je je mening en smaak van MS door krijgen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet
Maar je gaat me niet vertellen dat het een mooi ding is.
De X1 is ook niet mooi, daar niet van
Is niet achterhaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Achterhaalde informatie.
[..]
Boeiend...
[..]
Een basic PS4 pakket vs een all in one One pakket he, prijsverschil logisch dus.
[..]
Iedereen moet helemaal zelf weten wat ie kiest, ik haal ze waarschijnlijk allebei.
Maar er zijn online nogal wat mensen die geen idee hebben waar ze 't over hebben maar wel posts zoals jou maken over waarom de One 1 grote faal is en de PS4 de console der consoles ofzo en dat is in veel gevallen zwaar overdreven...
Specs maken niet alleen graphics. Ook hoe soepel het looptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef Seikcid het volgende:
De strijd tussen de consoles onderling interesseert me eigenlijk geen reet. Ik heb sowieso de gewoonte (nu ik het makkelijk kan betalen) om uiteindelijk alle consoles te kopen. De prijs en met name de games beschikbaar tijdens de launch beslissen welke ik eerst koop. Tijdens de PS2/Xbox was het de PS2, daarna kocht ik eerst een Xbox360 en pas veel later een PS3. Nu zal het de PS4 weer worden en is het nog maar de vraag of er überhaupt ooit een One bijkomt.
Geilen op hardwarespecs is relatief zinloos, alles staat of valt met o.a. third party support en hoe eenvoudig het ontwikkelen is voor het platform. Een console met superspecs die niemand weet te benutten heb je ook niets aan. Graphics maken geen games.
MS heeft op het laatste moment iets veranderd aan de RAM, las ik net nog, zoek het even op voor je...quote:
Ja het was inmiddels ZO opgeblazen online, niet gek die massale reactie, maar waar gaat het nou eigenlijk over... (veel mensen boeit het helemaal niets nml dat used games en DRM verhaal....)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat vinden blijkbaar veel mensen wel boeiend aangezien al het gejuich bij de conference.
En de controller dan? Zit die er al bevestigd bij voor 399?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat eyetoy ding is 50 euro wat dus uiteindelijk 450 euro is dus toch nog 50 euro goedkoper
Ik lees graag de bron.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MS heeft op het laatste moment iets veranderd aan de RAM, las ik net nog, zoek het even op voor je...
[..]
Ja het was inmiddels ZO opgeblazen online, niet gek die massale reactie, maar waar gaat het nou eigenlijk over... (veel mensen boeit het helemaal niets nml dat used games en DRM verhaal....)
[..]
En de controller dan? Zit die er al bevestigd bij voor 399?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand je te vertellen. Je hebt toch je eigen smaak? Of moet je je mening en smaak van MS door krijgen?
De PS4 is over het algemeen wat betreft design op twitter en in de media positief ontvangen. In tegenstelling tot...
Dat er mensen zijn die er anders over denken... gelukkig wel. Smaken verschillen.
Al die punten worden volgens mij aangestipt. Maar we hebben hier kennelijk mensen met een SDK thuis die op basis van specs alleen iets af kunnen kraken...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Halve waarheid? Kerel blijkbaar ben je slecht geinformeerd over zowel de Xbone en de Ps4. Ps4 heeft 8GBDDR5 ram, waarbij slechts 1gb voor het OS gebruikt wordt. Hierdoor kunnen developers gebruik maken van 7gb aan ddr5 ram, wat al velen malen sneller is dan het ddr3 ram wat Microsoft gebruikt. Daarnaast heeft de Xbone 3gb nodig voor het OS.
Je kunt op je Xbox One niet zomaar games ruilen of lenen aan vrienden, en je MOET 1x per 24h online zijn anders werken je games gewoonweg niet.
De Ps4 is 100 euro goedkoper omdat er geen verplichte camera bij wordt geleverd die bij de Xbone ook nog eens datamined voor de NSA.
Lijkt me vrij logisch waarom mensen voor een Ps4 zouden kiezen, en niet voor een Xbox One. Jij lijkt me een van de weinige Xbox fanboys hier die het blijkbaar allemaal maar prima vindt dat MS je in je kont naait als je een Xbox One in huis haalt. Leuk als de MS servers er weer eens uitliggen, en je na een dag geen game meer kunt spelen.
Ik speel al jaren geen Xbox games meer en over 8 jaar waarschijnlijk ook geen evt. One games meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Bateman, het feit dat je games op een gegeven moment niet meer werken omdat Microsoft de servers besluit plat te gooien als er een opvolger komt van de Xbox One vind ik nogal belangrijk hoor. Ik weet niet of je het weet maar de Xbox 1 ( lol ) servers zijn allang down.
Met dank aan alle mensen die downloaden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Dat je behandelt wordt als een crimineel die om de 24u een online check moet uitvoeren om te zien of je games die je speelt wel echt van jou zijn vindt ik als consument zijnde ook belachelijk.
Ik bekijk het juist puur objectief, daar kunnen een boel mensen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Als Xbox One de DRM check & verplichte Kinect weglaat dan valt er nog over te praten, maar als je het puur objectief bekijkt is de Ps4 qua potentieel de betere gaming console, waarbij je niet wordt behandelt als een crimineel op het moment dat je even niet verbonden kunt zijn met internet.
Vergelijking Apple/iOS met oude hardware en de gemiddelde android met nieuwe hardware gaat hier wel op: het komt op toepassing neer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Specs maken niet alleen graphics. Ook hoe soepel het loopt
Er zit zelfs een headset bij voor die 400..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MS heeft op het laatste moment iets veranderd aan de RAM, las ik net nog, zoek het even op voor je...
[..]
Ja het was inmiddels ZO opgeblazen online, niet gek die massale reactie, maar waar gaat het nou eigenlijk over... (veel mensen boeit het helemaal niets nml dat used games en DRM verhaal....)
[..]
En de controller dan? Zit die er al bevestigd bij voor 399?
Dan gooi je je geld dus mooi weg, ik speel zat oudere spellen en ben blij dat ze nog werkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel al jaren geen Xbox games meer en over 8 jaar waarschijnlijk ook geen evt. One games meer.
[..]
Met dank aan alle mensen die downloaden.
Verder geen enkel probleem voor mij, dat ding hangt toch al 24u per dag aan het net.
[..]
Ik bekijk het juist puur objectief, daar kunnen een boel mensen nog wat van leren.
edit: maar waar is dat aangepaste RAM verhaal nou gebleven, weet zeker dat ik het hier ergens las.....
'headset'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Er zit zelfs een headset bij voor die 400..
ja?quote:
Maar die Xbox 1 kun je nog gewoon gebruiken. Ik verwacht dat ze de 24 uur-eis laten vallen. Al is het maar om de aandeelhouders tevreden te houden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Bateman, het feit dat je games op een gegeven moment niet meer werken omdat Microsoft de servers besluit plat te gooien als er een opvolger komt van de Xbox One vind ik nogal belangrijk hoor. Ik weet niet of je het weet maar de Xbox 1 ( lol ) servers zijn allang down.
Zie vorige opmerking.quote:Dat je behandelt wordt als een crimineel die om de 24u een online check moet uitvoeren om te zien of je games die je speelt wel echt van jou zijn vindt ik als consument zijnde ook belachelijk.
Je hebt overdrijven en overdrijven... Dat het principe van die 24 uursregeling absurd is moge duidelijk zijn, maar in praktijk zal het allemaal wel meevallen. Verplichte Kinect zie ik als een voordeel, wordt die tech eindelijk eens gebruikt en je zult zien dat de nieuwe eye-toy soortgelijke features krijgt omdat de Xbox de penetratie garandeert die een ontwikkelaar nodig heeft om ervoor te ontwikkelen...quote:Als Xbox One de DRM check & verplichte Kinect weglaat dan valt er nog over te praten, maar als je het puur objectief bekijkt is de Ps4 qua potentieel de betere gaming console, waarbij je niet wordt behandelt als een crimineel op het moment dat je even niet verbonden kunt zijn met internet.
Haha, kom op zeg....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Piracy is overrated, er is geen bedrijf failliet gegaan door piracy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |