Maakt dat überhaupt een ruk uit dan? Gewoon op hetzelfde account spelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef OMG het volgende:
Ik vind die gedeelde Xbox Live Gold functionaliteit wel mooi, dan hoeven m'n vrouw en ik geen aparte Gold Memberships meer te hebben.
Ja, dat maakt uit. Eigen profielen, eigen lijst vrienden, en daarbij had ik voorheen een EU account (omdat je tot dit niet zo heel lang geleden niet van regio kon wisselen) en m'n vrouw een US account.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt dat überhaupt een ruk uit dan? Gewoon op hetzelfde account spelen
tuurlijk niet, je wil toch wel allebei je eigen achievements!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat je vriendin op haar eigen account haar eigen game wilt spelen? en dus niet met mijn saves?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere vrienden okéquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, dat maakt uit. Eigen profielen, eigen lijst vrienden, en daarbij had ik voorheen een EU account (omdat je tot dit niet zo heel lang geleden niet van regio kon wisselen) en m'n vrouw een US account.
quote:Xbox One eind 2014 naar Azië, Japan niet genoemd
11 jun. 2013 14:15 / Gewijzigd 11 jun. 2013 14:15 / Door: Thomas Picauly / 4 reacties / Bron: Wall Street Journal
De Xbox One verschijnt aan het eind van 2014 in Taiwan, Hong Kong, Zuid-Korea, Singapore en India. Een introductie van de spelcomputer in Japan werd echter niet gemeld. Aldus Wall Street Journal.
Volgens Alan Bowman, Microsofts regionale vice-president voor sales en marketing in Azië, gaat het bedrijf voor een "gefaseerde aanpak", waarbij het gelocaliseerde content wil bieden in elk land. Eerder maakte Sony ook al geen melding over de lanceerdatum van de PlayStation 4 in Japan.
Ik geil op achievements....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere vrienden oké
AchievementsEn je kan makkelijk een andere save file kiezen.
Wat een bullshit plaatje. Nearly identical hardware maar de PS4 is superier. Design superieur want hij is kleiner.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die schuimbekkend halve waarheden als absolutie proberen te verpatsen...
Hardware is beter van de PS4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Fanboys...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Design is misschien wel kleiner, maar ook f-ing lelijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Wat een bullshit plaatje. Nearly identical hardware maar de PS4 is superier. Design superieur want hij is kleiner.
Geen rare restricties. Geen kinect en goedkoper.
Dus ga maar lekker een tattoo van Mocrosoft op je arm zetten maar ik kan wel als een normaal mens denken.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Design is misschien wel kleiner, maar ook f-ing lelijk!
Ik geloof niet dat er serieus mensen zijn die een console kopen vanwege de designquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Design is misschien wel kleiner, maar ook f-ing lelijk!
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat er serieus mensen zijn die een console kopen vanwege de design
Dat blijkt. Want die lelijke PC kast van een 360 heeft nog aardig verkochtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat er serieus mensen zijn die een console kopen vanwege de design
Als dat inderdaad een belangrijk criterium was, had niemand de originele Xbox gekochtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Achterhaalde informatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Halve waarheid? Kerel blijkbaar ben je slecht geinformeerd over zowel de Xbone en de Ps4. Ps4 heeft 8GBDDR5 ram, waarbij slechts 1gb voor het OS gebruikt wordt. Hierdoor kunnen developers gebruik maken van 7gb aan ddr5 ram, wat al velen malen sneller is dan het ddr3 ram wat Microsoft gebruikt. Daarnaast heeft de Xbone 3gb nodig voor het OS.
Boeiend...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Je kunt op je Xbox One niet zomaar games ruilen of lenen aan vrienden, en je MOET 1x per 24h online zijn anders werken je games gewoonweg niet.
Een basic PS4 pakket vs een all in one One pakket he, prijsverschil logisch dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
De Ps4 is 100 euro goedkoper omdat er geen verplichte camera bij wordt geleverd die bij de Xbone ook nog eens datamined voor de NSA.
Iedereen moet helemaal zelf weten wat ie kiest, ik haal ze waarschijnlijk allebei.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt me vrij logisch waarom mensen voor een Ps4 zouden kiezen, en niet voor een Xbox One. Jij lijkt me een van de weinige Xbox fanboys hier die het blijkbaar allemaal maar prima vindt dat MS je in je kont naait als je een Xbox One in huis haalt. Leuk als de MS servers er weer eens uitliggen, en je na een dag geen game meer kunt spelen.
Dat hoeft niemand je te vertellen. Je hebt toch je eigen smaak? Of moet je je mening en smaak van MS door krijgen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet
Maar je gaat me niet vertellen dat het een mooi ding is.
De X1 is ook niet mooi, daar niet van
Is niet achterhaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Achterhaalde informatie.
[..]
Boeiend...
[..]
Een basic PS4 pakket vs een all in one One pakket he, prijsverschil logisch dus.
[..]
Iedereen moet helemaal zelf weten wat ie kiest, ik haal ze waarschijnlijk allebei.
Maar er zijn online nogal wat mensen die geen idee hebben waar ze 't over hebben maar wel posts zoals jou maken over waarom de One 1 grote faal is en de PS4 de console der consoles ofzo en dat is in veel gevallen zwaar overdreven...
Specs maken niet alleen graphics. Ook hoe soepel het looptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef Seikcid het volgende:
De strijd tussen de consoles onderling interesseert me eigenlijk geen reet. Ik heb sowieso de gewoonte (nu ik het makkelijk kan betalen) om uiteindelijk alle consoles te kopen. De prijs en met name de games beschikbaar tijdens de launch beslissen welke ik eerst koop. Tijdens de PS2/Xbox was het de PS2, daarna kocht ik eerst een Xbox360 en pas veel later een PS3. Nu zal het de PS4 weer worden en is het nog maar de vraag of er überhaupt ooit een One bijkomt.
Geilen op hardwarespecs is relatief zinloos, alles staat of valt met o.a. third party support en hoe eenvoudig het ontwikkelen is voor het platform. Een console met superspecs die niemand weet te benutten heb je ook niets aan. Graphics maken geen games.
MS heeft op het laatste moment iets veranderd aan de RAM, las ik net nog, zoek het even op voor je...quote:
Ja het was inmiddels ZO opgeblazen online, niet gek die massale reactie, maar waar gaat het nou eigenlijk over... (veel mensen boeit het helemaal niets nml dat used games en DRM verhaal....)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat vinden blijkbaar veel mensen wel boeiend aangezien al het gejuich bij de conference.
En de controller dan? Zit die er al bevestigd bij voor 399?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat eyetoy ding is 50 euro wat dus uiteindelijk 450 euro is dus toch nog 50 euro goedkoper
Ik lees graag de bron.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MS heeft op het laatste moment iets veranderd aan de RAM, las ik net nog, zoek het even op voor je...
[..]
Ja het was inmiddels ZO opgeblazen online, niet gek die massale reactie, maar waar gaat het nou eigenlijk over... (veel mensen boeit het helemaal niets nml dat used games en DRM verhaal....)
[..]
En de controller dan? Zit die er al bevestigd bij voor 399?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand je te vertellen. Je hebt toch je eigen smaak? Of moet je je mening en smaak van MS door krijgen?
De PS4 is over het algemeen wat betreft design op twitter en in de media positief ontvangen. In tegenstelling tot...
Dat er mensen zijn die er anders over denken... gelukkig wel. Smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |