Tsja, elk kindje heeft een andere behoefte. Ik heb nu 3 zakjes van 120 a 135cc in de vriezer en een hele hoop ijsblokjes om aan te vullen indien nodig (ik weet wel dat ik het beste minimaal 150 aan kan houden).quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef L-E het volgende:
Wat een goede verhalen hier!
Ik heb een vraag. Ik wil wat meer gaan kolven (voor in de vriezer) maar ik weet niet goed wanneer ik dat moet doen. Na een voeding? Maar haal ik er dan wel iets uit? Of tussen twee voedingen in?
Ik kolf meestal zo'n 140 a 160cc per kolfbeurt, zou dat genoeg zijn voor een voeding als L. een maand of vier is (en ik weer moet werken)?
En in kleine porties bevriezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:32 schreef L-E het volgende:
Ah, thanks. Dan ga ik gewoon zo veel mogelijk kolven/invriezen, en dan zien we tegen die tijd wel waar hij behoefte aan heeft.
Hoe? Nu bewaar ik ze in flesjes (kregen we van het zkhs toen hij op neo lag) maar dat zijn grote, daar past 120 in.quote:
Ijsblokzakjesquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe? Nu bewaar ik ze in flesjes (kregen we van het zkhs toen hij op neo lag) maar dat zijn grote, daar past 120 in.
Meer aanleggen en nakolven heb je al geprobeerd... Het rotte van domperidon, is dat als je eenmaal begint je er eigenlijk niet meer vanaf komt.. Je kan het bij elke apotheek kopen en gewoon ff vragen naar de 30st verpakking.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Waar kon je ook alweer domperidon bestellen?
Ik zie het niet meer zo voor me hoe ik mijn productie op kan krikken. Het is wel duidelijk dat Eva er niet genoeg uit haalt, maar kolven lukt niet vaak nu ik alleen met haar ben... Ik geef nu weer flesjes nutrilon na sommige voedingen, maar ik wil gewoon dat ze het uit mijn borst kan halen's Nachts lukt haar dat het beste, omdat mijn borsten dan goed vol zijn na een paar uur niet gevoed te hebben.
Graag!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Sannne het volgende:
Iemand interesse in het handboek begeleiding borstvoeding van VBN?
Vrij saai boek, had het voor mijn werk. Maar ik doe hem weg, dus wie wil, hoef alleen verzendkosten..
Niet nodig, in het nieuwe handboek staat dat het gebruikt kan worden om melkproductie op te krikken. Als ze moeilijk doen dus gewoon vragen het handboek erbij te pakken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik leg echt heel veel aan, dat begint juist het probleem te worden... E ligt de halve dag aan de borst, en dat kost natuurlijk ook energie.
Ik ga zo even naar de apotheek, dankje!
Kan zijn dat ze moeilijk doen he? Dus ik zal ff mn pokerface oefenen om te kunnen zeggen dat ik geen borstvoeding geef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |