We doen het niet altijd, maar als we onverhoopt wat vroeg klaar zijn met alles en/of we het idee hebben dat hij nog niet heel moe is. Geen vast onderdeel iig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Lezen jullie normaal ook een boekje bij het bed?
Bij ons was het enige andere dat papa een flesje gaf ipv mama de borst. Dat was al verandering van ritueel genoeg vonden wij.
Bij flesvoeding gaat het erom dat de nieren het niet kunnen verwerken, bij teveel bv via de fles heb je hooguit het risico dat ze wat meer spugen denk ik?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Kyara het volgende:
Lastig, in principe mogen ze onbeperkt bv hebben maar met een flesje kan je ze wl teveel geven geloof ik.
Mja, sorry, ik realiseerde het me te laatquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja aanleggen aan de Calma![]()
. Maar dan geven we nog wat. Thnx!
Ja omdat ze makkelijker uit een fles drinken dan een borst. Maar de kleine van xm zit nog lang niet aan een liter en kan best wel wat inhalen. Lekker geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Kyara het volgende:
Lastig, in principe mogen ze onbeperkt bv hebben maar met een flesje kan je ze wl teveel geven geloof ik.
Oh dus voor bv zou ook wel een max van een liter gelden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja omdat ze makkelijker uit een fles drinken dan een borst. Maar de kleine van xm zit nog lang niet aan een liter en kan best wel wat inhalen. Lekker geven.
Daar heb ik niet echt een antwoord op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dus voor bv zou ook wel een max van een liter gelden?
Hier las papa het boekje voor en dan gaf ik de borst en stopte zoonlief (slapend) in bed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind in slaap voeden ook heel fijn! Maar mijn vriend zou zo graag I. ook eens naar bed brengen, met boekje lezen en zo. Ik snap het wel maar wil niet dat naar bed brengen een drama wordt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:39 schreef Kyara het volgende:
eigenlijk geef je je kinderen bij borstvoeding meteen al verantwoordelijkheid....
Luuk laat los, en krijg ik dan niet meer aangelegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef bellelena het volgende:
Wow, wat ben ik blij om dit gesprek hier te lezen, over de tijd van het voeden!
Nin doet er ook ongeveer 20 minuten tot een half uur over per borst, soms misschien ietsje sneller. 's nachts weet ik niet. De lk vond dat ze sneller moest drinken, maar nu ben ik toch gerustgesteld omdat er dus meer kindjes zijn die gewoon (aan het begin) wat langzamer drinken! Poeh, pak van m'n hart! Mijn eigen gevoel dus toch wel goed dat Nin gewoon wel kan drinken, elke keer als ik nakolf komt er ook bijna niets, dus ik dacht al wel dat ze goed dronk. Maar ja enzo, onzekerheid...
De blaar werd trouwens een bloedblaar, maar is nu weer bijna weg gelukkig.
Nin heeft vandaag om 12 uur en net om 15 uur aan de borst gedronken!
L0t, die dingetjes deden bij mij ook pijn ja! Hoop dat het snel weg is! Hier ging het best snel! Wolvet erop kan ook helpen!
LB![]()
Oja nog een vraagje, hoe weet je of je baby echt klaar is met drinken? Laten ze dan echt los?
Ja, als E dat doet is ze echt klaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef L0t.. het volgende:
J kan soms ook zo fijn loslaten, met tepel nog klem in d'r mond het hoofd naar achter gooien zodat m'n tepel lekker uitgerekt wordt en uiteindelijk uit d'r mond plopt
De mijne laat niet los. Tenminste 's nachts meestal niet. Hij drinkt gewoon niet echt meer maar houdt gewoon de tepel in zijn mond om dan af en toe lafjes te zuigen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef bellelena het volgende:
Oja nog een vraagje, hoe weet je of je baby echt klaar is met drinken? Laten ze dan echt los?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |