SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Getver, wat naar!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ik het net na het pinnen aan de stok met een of andere engerd die vond dat ik met mijn deur zijn spiegel geraakt heb.Hij helemaal agressief en intimiderend, wilde praten ipv formulier invullen, maar ja, ik rij in een lease-auto, waarom zou ik contant betalen, dus ik wilde het formulier invullen. Hij boos. Ik mijn auto in, raam omhoog, deuren op slot, politie gebeld.
![]()
Geld een verhoogde hartslag ook als sport?
En ik was nog wel onderweg om een sax te gaan kopen verdomme!maar inmiddels is het 5 kwartier later dan ik oorspronkelijk weg zou rijden en het is anderhalf uur rijden...
Dat iddquote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver, wat naar!Is de politie gekomen of ben je weggereden?
Ik zou zeggen suiker, omdat het een bewerkt product is.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar ik vraag me nu dus af wat het slechtste is.. Honing of suiker?
heeeeeerlijk. Ik haal mijn munt in de Turkse winkel. 2grote bossen voor 1,29quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verse muntthee met een beetje honing
Soms heb ik dat. Net als dat ik me vandaag echt dik voelde.quote:
Ik ben blijven zitten tot de politie kwam. Die kenden hem wel. De ene agent hem gekalmeerd, ik mijn verhaal bij de andere gedaan, formulier ingevuld, dat wilde hij helemaal niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver, wat naar!Is de politie gekomen of ben je weggereden?
Dat heerst gigantischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:03 schreef Qwea het volgende:
Als dit zo blijft leef ik vandaag op waterijskeelpijn, pfff.
Ja dat zou ook mijn antwoord zijn..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen suiker, omdat het een bewerkt product is.
Ooh, kuttig. Nou ik ga wel honing en dubbel zoute drop halen. Ontsmettend mondwater heb ik nog.quote:
Jaa stomquote:
Ja, heb ik gezegd. En volgens F. had ik moeten vragen of ze een proces verbaal op hadden willen maken omdat ik het niet eens was met de gemeldde schade, maar daar was de situatie niet helemaal naar. Ik denk dat hij anders helemaal ontploft was en aangezien het een lease-auto is en zij de schade betalen, als hij het uberhaupt al laat repareren natuurlijk, was me dat de heisa echt niet waard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:02 schreef Isabeau het volgende:
BE, klinkt idd als een klootzak die jou er in heeft laten luizen. Je kan je zeker ook helemaal niets herinneren dat je zijn auto aanraakte oid. Heb je dat ook tegen de politie gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb alleen maar keelpijn en dat ga ik zo houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa stomloop nu nog na te hoesten/snotteren.
Weer een aanslag op je energie. Ik baal daar ook zo van dan.
Gaan sporten!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar keelpijn en dat ga ik zo houden
Ik heb heel geen tijd om ziek te worden
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar keelpijn en dat ga ik zo houden
Ik heb heel geen tijd om ziek te worden
Wel lekker. Had gewoon yoghurt in dat apparaat gemikt met wat citroenaanlenglimonade en dat was een goede combi. Ik was alleen te ongeduldig om 40 minuten te wachten, waardoor het nog niet helemaal ijs was :pquote:
Gaat nie. Ik heb een sport verbodquote:
Gefeliciteerd!! Lijkt me zo'n heerlijk gevoel!!quote:
Ik ga m kopen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wel lekker. Had gewoon yoghurt in dat apparaat gemikt met wat citroenaanlenglimonade en dat was een goede combi. Ik was alleen te ongeduldig om 40 minuten te wachten, waardoor het nog niet helemaal ijs was :p
Ja, same hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat wij geen plek hebben in de keuken voor van die leuke keukenmachines!
Dat is al heel fijn. Wij hebben ook een handmixer. Maar zeg maar de waterkoker past al niet vast op het aanrecht.. Wel de senseo, met melkopschuimer!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, same hier.
Heb wel een tijdje geleden een staafmixer gekocht.
Op mijn aanrecht staat alleen het koffiezetapparaat. En die staat me al in de weg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is al heel fijn. Wij hebben ook een handmixer. Maar zeg maar de waterkoker past al niet vast op het aanrecht.. Wel de senseo, met melkopschuimer!
Wat goed!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:31 schreef Mokkels het volgende:
Dankjewel allemaal.Zeggen dat je 99 kg bent ipv 101 kg klinkt 'leuker'. Dom psychologisch iets..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
En tot zover onze vorige TT over perenijsjes: http://www.facebook.com/foodwatchNL?ref=stream&hc_location=stream
quote:
quote:n Festini perenijsjes zit zo weinig fruit, dat hap je er in één keer uit!
De ijsjes bevatten slechts 20 procent perenpuree, terwijl de producent Unilever reclame maakt met ‘zoveel fruit zuig je er niet zomaar uit’. Dat is misleidend, want van de 50 gram die een perenijsje weegt, is slechts 10 procent perenpuree. Omgerekend is dat maar 1/15e van een peer! De echte smaak van het perenijsje komt niet van dat kleine stukje peer, maar van glucose-fructosestroop, suiker, citroenzuur en aroma’s. En de vitamine C waar Unilever reclame mee maakt? Die zit niet van nature in het ijsje, maar is toegevoegd om het ijsje een gezonder imago te geven.
Ik ben dacht ik niet heel erg naïef, maar misschien vergis ik me ook daarin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook niet Miss_Sly!Ik ben erg naief hoor, maar toch ben ik wel verbaasd.
[..]
[..]
Bietjesrisotto is 1 van mijn lievelings ook! Ga ik snel weer maken! Goeie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat goed!!
Vanavond ga ik, na anderhalve week, eindelijk weer eens koken. Heb me he-le-maal laten gaan afgelopen week.
Bietjesrisotto, here I come.
Ik heb ook geen zin meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn plantjes staan buiten, de 3e was staat aan de helft van de afwas is gedaan.. Alleen nu moet ik even doorgaanEn heb geen zin meer
Ik schuif alles voor me uit. Want ik heb toch nog heel de week. Maar ik ben er vandaag een beetje klaar mee wil het echt opgeruimd hebben. Het enige wat vriendlief morgen mag doen van mij is de douche en misschien even goed stofzuigen. Dan kan ik straks al het papierwerk even uitzoeken. Kan ik vrijdag voor sollicitaties gaan zitten en de boodschappen doen.. Want morgen mag ik welgeteld 3 uurtjes komen werkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin meer.
Huis is wel aan kant, en heb gisteren onwijs veel gedaan, dus ik MOET niks meer vandaag.
Ja, sporten.
Ondanks dat mijn vriend fulltime werkt mag hij me af en toe echt wel helpen in het huishouden. Ok ik doe de grote dingen. Maar ik het weekend mag hij ook wel eens een stofzuiger pakken van mij en de afwas samen doen. En dat vind hij ook niet erg..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Vriendlief is sinds gisteren fulltime aan het werk, dus ik ging gisteren direct een ECHT goed schoonmaken.
Is wel wennen, alle tijd en ruimte voor mezelf. Maar ook het huishouden helemaal voor mezelf.
Naja, ik werk op dit moment helemaal niet. Ja, af en toe een avond/nacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ondanks dat mijn vriend fulltime werkt mag hij me af en toe echt wel helpen in het huishouden. Ok ik doe de grote dingen. Maar ik het weekend mag hij ook wel eens een stofzuiger pakken van mij en de afwas samen doen. En dat vind hij ook niet erg..
Mannen maken echt veel rommel hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef Zeester het volgende:
Ik ben maar alleen, dus ik moet alles doen. Soms wel kut. Zo dacht ik gister dat mijn huisgenootje thuis was overdag en dus wel ff zou afwassen, en dat was niet zo. En er moest eerst afgewassen voor ik kon koken, en ik had de hele dag al staan afwassen op werk, dus ik kon mezelf er niet toe zetten. Ben toen maar een uurtje gaan zitten en heb de afwas pas laat gedaan, en dus ook laat gegeten. Maar wel trots op mezelf dat ik het uiteindelijk deed!
Vond ik ook! Dat soort kleine dingen maken echt wel het verschil tussen dik en minder dik denk ik! Niet zozeer dat je een x gaat afwassen, maar dat je jezelf tot niet-leuke dingen leert zetten met een groter doel voor ogen. Ook als je moe bent, ook als je honger hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mannen maken echt veel rommel hoor
Wat een stoere overwinning op jezelf!
Ja, absoluut. Ik weet dat ik niet lekker op de bank kan zitten als het een bende is. Dus dan die 5 minuten maar nemen om uiteindelijk een beter gevoel te hebben. En dat werkt met eten natuurlijk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vond ik ook! Dat soort kleine dingen maken echt wel het verschil tussen dik en minder dik denk ik! Niet zozeer dat je een x gaat afwassen, maar dat je jezelf tot niet-leuke dingen leert zetten met een groter doel voor ogen. Ook als je moe bent, ook als je honger hebt.
Zo gaat dat hier ook. Ik zorg dat het gewoon netjes en opgeruimd is als hij thuis komt.. En gaat hij dan weer werken is het weer een puinzooi...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, ik werk op dit moment helemaal niet. Ja, af en toe een avond/nacht.
Hij mag wel eens een stukje met de hond lopen. Of stofzuigen en afwassen als ie weekend heeft. Vind hij ook niet erg. Maar ik vind het wel zo eerlijk dat als hij door de week werkt, ik door de week de dingen in huis doe.
Ik kan echt prima op de bank zitten als het een bende is. Mijn tv staat ook in een dusdanige kijkhoek dat ik de rest van m'n kamer niet hoef te zien, of uberhaupt daar hoef te lopen. En heb een aparte keuken dus die kan ook heerlijk staan stinkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik weet dat ik niet lekker op de bank kan zitten als het een bende is. Dus dan die 5 minuten maar nemen om uiteindelijk een beter gevoel te hebben. En dat werkt met eten natuurlijk precies hetzelfde.
Dat is wel waar ja, en soms reuze frustrerend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier ook. Ik zorg dat het gewoon netjes en opgeruimd is als hij thuis komt.. En gaat hij dan weer werken is het weer een puinzooi...
Echt wel.. En dan zeggen tegen mij dat ik zo lekker rommelig ben.. Gaat hij maandagochtend weeg ligt zijn camera nog op tafel. Zijn camertas op de bank. Zijn schoenen ergens op de vloer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mannen maken echt veel rommel hoor
Wat een stoere overwinning op jezelf!
Maar goed nu werk ik weer wat minder maar de weken hiervoor werkte ik ook gewoon 20 uur in de week. Maar goed, ik vind gewoon dat de man ook mee mag helpen in het huishouden. Dat is eigenlijk mijn punt :p In hoeverre hij mee helpt ligt natuurlijk aan de verhouding van hoeveel wie werkt etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, en soms reuze frustrerend.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben niet dezelfde vriend toch. Joyce?
Hij komt thuis, loopt naar de post. Pakt de post uit terwijl hij zijn overhemd uittrekt. Overhemd gaat over een eettafelstoel. Sokken en broek over de fauteuil. Envelop op de eettafel. Poststuk op de salontafel. En dan loopt die jojo naar boven zonder alles wat ie net verspreid heeft mee te nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt wel.. En dan zeggen tegen mij dat ik zo lekker rommelig ben.. Gaat hij maandagochtend weeg ligt zijn camera nog op tafel. Zijn camertas op de bank. Zijn schoenen ergens op de vloer.
Enan ben ik zo lekker rommelig
Duitsland is hier maar een kilometer of 3 verderop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij nietOf mijn vriend zegt tegen mij had ie duitsland is en hij is eigenlijk op die dagen bij jou
Hahaha!
Hahaha hier wel iets verder wegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duitsland is hier maar een kilometer of 3 verderop.
Kerels mogen best meehelpen in het huishouden, hun eigen rotzooi opruimen en initiatief tonen, dat ben ik helemaal met je eens.
lol! Het verbaast me dat er überhaupt wel peer in zatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
En tot zover onze vorige TT over perenijsjes: http://www.facebook.com/foodwatchNL?ref=stream&hc_location=stream
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Het verbaast me dat er überhaupt wel peer in zatIk eet geen perenijsjes omdat ik fruit wil eten, ik neem een perenijsje omdat ik een ijsje wil en deze lekker zijn en weinig kcal bevatten
Als ik een peer wil, neem ik wel een peer.
MokkelsHeerlijk, 2 getallen voor de komma
Het is inderdaad ook gewoon een gezond verstand kwestie. In van die Haribo banaantjes zit ook geen banaan tenslottequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat de reclame die ze maken de hoeveelheid fruit benadrukt en dus verwacht misschien iedereen heel veel fruit. Maar ik zie nooit reclame, dus ik had geen idee dat er fruit in zou kunnen zitten. Ik ga er bij snoep (want dat is dit) altijd maar van uit dat het idd glucose-fructose stroop is met smaakjes en kleurtjes uit ene potje.
Je kunt hem toch ook gewoon voor je vriend meenemen en niet voor jezelf?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit in dubio.. Donderdag ga ik naar Dordrecht en een tijd terug had ik mijn vriend belooft dat ik dat een brokking gebakje mee zou nemen. Alleen die gebakjes zijn zo slecht.. Maar zo lekker.. En nu weet ik niet wat ik moet doen..
een gebakje voor hem meebrengen betekent toch niet dat jij er ook een moet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit in dubio.. Donderdag ga ik naar Dordrecht en een tijd terug had ik mijn vriend belooft dat ik dat een brokking gebakje mee zou nemen. Alleen die gebakjes zijn zo slecht.. Maar zo lekker.. En nu weet ik niet wat ik moet doen..
Da's bij mij om de hoek!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee.. Maar het is brokking en ik kan niet toekijken hoe hij dat gebakje eet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
een gebakje voor hem meebrengen betekent toch niet dat jij er ook een moet?
Oh dat woon je vlakbij mijn tante.. Naja vlakbij, in de buurt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |