abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2013 @ 20:31:07 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127633506
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_127633661
ik drink graag thee met honing. Heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 juni 2013 @ 20:36:30 #3
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127633794
Ja maar Griekse yoghurt met walnoten, havermout en honing :9~. Ik mag dat nu alleen in het weekend hebben van mezelf en moet doordeweeks netjes kwark eten :P. Wil wel meer kwark gaan eten dan ik nu doe, bak per dag ofzo. 's Ochtends met noten en havermout, 's middags op het werk met fruit, zoiets.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127634259
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ik het net na het pinnen aan de stok met een of andere engerd die vond dat ik met mijn deur zijn spiegel geraakt heb. :o Hij helemaal agressief en intimiderend, wilde praten ipv formulier invullen, maar ja, ik rij in een lease-auto, waarom zou ik contant betalen, dus ik wilde het formulier invullen. Hij boos. Ik mijn auto in, raam omhoog, deuren op slot, politie gebeld. :@

Geld een verhoogde hartslag ook als sport? :@

En ik was nog wel onderweg om een sax te gaan kopen verdomme! -O- maar inmiddels is het 5 kwartier later dan ik oorspronkelijk weg zou rijden en het is anderhalf uur rijden...
Getver, wat naar! :o Is de politie gekomen of ben je weggereden?

:*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 10 juni 2013 @ 20:48:55 #5
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127634465
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat idd :o

gordijnen dicht, Jilliantijd :+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127634818
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Vicky het volgende:
ik drink graag thee met honing. Heerlijk!
Verse muntthee met een beetje honing :9
pi_127634993
Maar ik vraag me nu dus af wat het slechtste is.. Honing of suiker?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127642748
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar ik vraag me nu dus af wat het slechtste is.. Honing of suiker?
Ik zou zeggen suiker, omdat het een bewerkt product is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127642867
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Verse muntthee met een beetje honing :9
heeeeeerlijk. Ik haal mijn munt in de Turkse winkel. 2grote bossen voor 1,29
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127642980
Definitief lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen. 1 met kaas en komkommer, 1 met gerookte forel en komkommer
T: Appel
L: 2 boterhammen. 1 met smeerkaas, 1 met ontbijtspek.
T: Hapje van een onwijs jummie stokbrood met brie, sla, walnoot en wat honing.
T: Chips. 40 gram ofzo.
D: BBQ! Klein biefstukspiesje met groente. Courgette, champignons, meergranen broodje, half worstje, aardbeien.
T: Beetje magere yoghurt, wat bosbessen, frambozen, lijnzaad, rozijnen.

1671 kcal.

Oh, en ik heb niet gesport, geen puf. Wel veul huishoudelijk werk verricht.
Morgen gaan we weer sporten en nu ga ik even een lijstje voor morgen in elkaar draaien.

Ik ben trouwens ook ontzettend bang voor flubber. Hoewel, op dit moment ben ik ontzettend bang voor alles. Dat ik te snel afval en doorsla. Dat ik dan weer aankom. Dat het te langzaam gaat en ik de motivatie verlies. Dat m'n huge tieten gaan hangen. Dat mijn armen gaan flubberen. Dat mijn lief me te dik vind. Dat mijn lief me straks te mager vind. Meh. :{
pi_127643793
Al die zorgen! :*
pi_127643943
Lijstje:

S: Fitnessen
O: Twee boterhammen met een plakje kaas ertussen
L: Vier boterhammen met een plakje kaas ertussen
D: Halve krop ijsbergsla, groenteburger en een maïskolf (gekookt, en daarna een beetje boter erop)

Hoe slecht is zo'n maïskolf eigenlijk in vergelijking met aardappels of pasta of rijst?
pi_127644264
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Ruby88 het volgende:
Al die zorgen! :*
Soms heb ik dat. Net als dat ik me vandaag echt dik voelde.

Ik ga zo nog even brood smeren voor lief, neem er zelf ook nog 1, even tv kijken en dan tegen die lekkere man aanliggen. O+
  maandag 10 juni 2013 @ 23:41:58 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127645306
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben blijven zitten tot de politie kwam. Die kenden hem wel. De ene agent hem gekalmeerd, ik mijn verhaal bij de andere gedaan, formulier ingevuld, dat wilde hij helemaal niet.
Daarom denk ik ook dat hij er gewoon voor stond. Hij zag me pinnen en dacht even makkelijk geld te vangen. Iedereen heeft wel een krasje op zijn spiegel of deur dus tsja... Maar ja, ik ga geen 20-30 euro cash geven als de leasemaatschappij zulke dingen dekt.
Brrr, het was echt een griezel. :{

En toen ben ik dus alsnog anderhalf uur naar een of ander gat bij Kampen gereden en heb met mijn pissige hoofd die sax meegenomen, terwijl hij eigenlijk toch niet zo heel goed is. :') #fail
Ik denk dat ik hem zelf wel weer makkelijk kwijt raak, maar toch, beetje zonde van 3 uur in de auto in totaal. :')
pi_127651458
Even anders dan anders, veel meer vet en wat zoetigheid en hop gewicht weer omhoog. Grrr }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127651461
BE, klinkt idd als een klootzak die jou er in heeft laten luizen. Je kan je zeker ook helemaal niets herinneren dat je zijn auto aanraakte oid. Heb je dat ook tegen de politie gezegd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 juni 2013 @ 07:03:09 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127651463
Als dit zo blijft leef ik vandaag op waterijs :') keelpijn, pfff.
pi_127651466
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:03 schreef Qwea het volgende:
Als dit zo blijft leef ik vandaag op waterijs :') keelpijn, pfff.
Dat heerst gigantisch :o Sterkte er mee :*
pi_127651564
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou zeggen suiker, omdat het een bewerkt product is.
Ja dat zou ook mijn antwoord zijn..

[ Bericht 9% gewijzigd door J0ycie88 op 11-06-2013 07:34:34 ]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 07:26:52 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127651591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooh, kuttig. Nou ik ga wel honing en dubbel zoute drop halen. Ontsmettend mondwater heb ik nog.

Thnx :*
pi_127651653
Pff ik ben nog moe. Niet kunnen slapen door de spierpijn. Kon geen houding vinden.. dus stiekem hoop ik dat iknniet gebeld word om te werken. Dan kan ik een dutje doen voordat ik de avondvierdaagse ga lopen.
pi_127651714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaa stom :( loop nu nog na te hoesten/snotteren.
Weer een aanslag op je energie. Ik baal daar ook zo van dan.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:05:22 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127651822
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:02 schreef Isabeau het volgende:
BE, klinkt idd als een klootzak die jou er in heeft laten luizen. Je kan je zeker ook helemaal niets herinneren dat je zijn auto aanraakte oid. Heb je dat ook tegen de politie gezegd?
Ja, heb ik gezegd. En volgens F. had ik moeten vragen of ze een proces verbaal op hadden willen maken omdat ik het niet eens was met de gemeldde schade, maar daar was de situatie niet helemaal naar. Ik denk dat hij anders helemaal ontploft was en aangezien het een lease-auto is en zij de schade betalen, als hij het uberhaupt al laat repareren natuurlijk, was me dat de heisa echt niet waard.

Vanmorgen de weegschaal een tikje omhoog, maar goed, vandaag of morgen ongesteld worden, dus helemaal verklaarbaar. :Y

Lijstje:

O: Brinta
T: roggebrood m kaas, halve paprika
S: half uurtje hardlopen
L: 2 boterhammen m kipfilet en komkommer, 1 bh m appelstroop
T: kwark met blauwe bessen, halve paprika
D: Vegetarische Jambalaya
T: appeltje
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:29:29 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127652092
Wat een zorgen inderdaad!

Ik maak me ook wel druk op mijn armen, maar vind het veel erg dat ik bovenaan m'n benen begin te flubberen. Mijn benen zijn altijd m'n trots geweest en dat ik daar nu anders over ga denken, voelt haast als een rouwproces ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:58:45 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127652595
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jaa stom :( loop nu nog na te hoesten/snotteren.
Weer een aanslag op je energie. Ik baal daar ook zo van dan.
Ik heb alleen maar keelpijn en dat ga ik zo houden :Y

Ik heb heel geen tijd om ziek te worden :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')