SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Getver, wat naar!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ik het net na het pinnen aan de stok met een of andere engerd die vond dat ik met mijn deur zijn spiegel geraakt heb.Hij helemaal agressief en intimiderend, wilde praten ipv formulier invullen, maar ja, ik rij in een lease-auto, waarom zou ik contant betalen, dus ik wilde het formulier invullen. Hij boos. Ik mijn auto in, raam omhoog, deuren op slot, politie gebeld.
![]()
Geld een verhoogde hartslag ook als sport?
En ik was nog wel onderweg om een sax te gaan kopen verdomme!maar inmiddels is het 5 kwartier later dan ik oorspronkelijk weg zou rijden en het is anderhalf uur rijden...
Dat iddquote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver, wat naar!Is de politie gekomen of ben je weggereden?
Ik zou zeggen suiker, omdat het een bewerkt product is.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar ik vraag me nu dus af wat het slechtste is.. Honing of suiker?
heeeeeerlijk. Ik haal mijn munt in de Turkse winkel. 2grote bossen voor 1,29quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verse muntthee met een beetje honing
Soms heb ik dat. Net als dat ik me vandaag echt dik voelde.quote:
Ik ben blijven zitten tot de politie kwam. Die kenden hem wel. De ene agent hem gekalmeerd, ik mijn verhaal bij de andere gedaan, formulier ingevuld, dat wilde hij helemaal niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver, wat naar!Is de politie gekomen of ben je weggereden?
Dat heerst gigantischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:03 schreef Qwea het volgende:
Als dit zo blijft leef ik vandaag op waterijskeelpijn, pfff.
Ja dat zou ook mijn antwoord zijn..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen suiker, omdat het een bewerkt product is.
Ooh, kuttig. Nou ik ga wel honing en dubbel zoute drop halen. Ontsmettend mondwater heb ik nog.quote:
Jaa stomquote:
Ja, heb ik gezegd. En volgens F. had ik moeten vragen of ze een proces verbaal op hadden willen maken omdat ik het niet eens was met de gemeldde schade, maar daar was de situatie niet helemaal naar. Ik denk dat hij anders helemaal ontploft was en aangezien het een lease-auto is en zij de schade betalen, als hij het uberhaupt al laat repareren natuurlijk, was me dat de heisa echt niet waard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:02 schreef Isabeau het volgende:
BE, klinkt idd als een klootzak die jou er in heeft laten luizen. Je kan je zeker ook helemaal niets herinneren dat je zijn auto aanraakte oid. Heb je dat ook tegen de politie gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb alleen maar keelpijn en dat ga ik zo houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa stomloop nu nog na te hoesten/snotteren.
Weer een aanslag op je energie. Ik baal daar ook zo van dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |