Ik ook al.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het ook met jou delen als ik zou winnen.
wat gaan ze laten zienquote:Op maandag 10 juni 2013 18:39 schreef vandermar het volgende:
http://www.apple.com/apple-events/june-2013/
Apple ding zometeen met nieuwe meuk.
Geen idee. Zo even kijken.quote:
dat denk ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
steve jobs zal in ieder geval niks laten zien denk ik
Ik ben benieuwd of Apple na hem nog een keer met wat vernieuwends komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
WIe weet komen ze met een kneuzige hologram aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat ligt er maar net aan of het juridische team nog ergens een patent kan opkopen om vervolgens rechtzaken tegen concurrenten aan te spannen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Apple na hem nog een keer met wat vernieuwends komt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of het juridische team nog ergens een patent kan opkopen om vervolgens rechtzaken tegen concurrenten aan te spannen.
Denk niet dat Mandela het lang meer gaat houden..quote:Winnie bezoekt Mandela in ziekenhuis
De 94-jarige oud-president wordt sinds zaterdag behandeld voor een longinfectie in een hospitaal in Pretoria. De toestand van Mandela is maandag onverminderd ernstig genoemd. Met uitzondering van familie mag niemand de zieke Nelson Mandela meer bezoeken.
Winnie en Nelson Mandela trouwden in 1958. Ze kregen twee dochters. Het paar scheidde in 1996, tijdens het presidentschap van Mandela.
Bron: Telegraaf
Hij lijkt mij ook aardig versleten.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat Mandela het lang meer gaat houden..
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb de biografie van Jobs volgens mij nog, alleen heb ik hem nog niet gelezen.
Spijtig dat zo'n icoon wegvalt, maar die verbazing/verontwaardiging bij een fragiele man van 94 snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij jullie open dag gebeurt niks andersquote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het altijd een beetje beschamend zo'n presentatie waarbij mensen gaan juichen en fluiten.
?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij jullie open dag gebeurt niks anders
Is ook wel aan de leeftijdquote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Xbox One presentatie? Dat was echt lachwekkend.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het altijd een beetje beschamend zo'n presentatie waarbij mensen gaan juichen en fluiten.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Xbox One presentatie? Dat was echt lachwekkend.
"Als ik Xbox On zeg, dan gaat ie aan"
*luid applaus en gefluit*
Sowieso gaan ze voor mijn gevoel met de Xbox de verkeerde kant op, het is een game-console en dan de nadruk van gamen weghalen lijkt mij redelijk riskant.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Xbox One presentatie? Dat was echt lachwekkend.
"Als ik Xbox On zeg, dan gaat ie aan"
*luid applaus en gefluit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |