Al Chelsea volgend jaar iets wint is dat ook aan hem te danken.quote:
SPOILERquote:Op maandag 10 juni 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
Die nieuwe GoT "What? Nooooooooooooooh, pork sausage"
gaat de rest ook dood?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
Die nieuwe GoT "What? Nooooooooooooooh, pork sausage"
Heeft hij een prijs te pakken in Engeland.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al Chelsea volgend jaar iets wint is dat ook aan hem te danken.
Jij altijd he pikkebaas, maar beter doen we 't op de 3 hectare bbq van HMF.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man, wanneer mogen we eens aanschuiven?
Spoiler is als ik zeg dat de hele Lannister famillie er aan gaat doordat ze voor de grap van het dak afspringen.quote:
Ook quotes uit de aflevering zijn spoilers. Dus gewoon iets over die episode zeggen in het GoT topic.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Spoiler is als ik zeg dat de hele Lannister famillie er aan gaat doordat ze voor de grap van het dak afspringen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook quotes uit de aflevering zijn spoilers. Dus gewoon iets over die episode zeggen in het GoT topic.
Dat is het verpesten van een episode voor andere.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als ik een quote wil posten doe ik dat.
Wel erg hypocriet na je eerdere post over je klasgenoot, maar brand los. Ik heb wel zin in wat woede over en weer.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
Nee. Je meot niet het plezier van mensen vergallen. Du bist nicht die Einzige in der Welt.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
Doe het dan goed, bijvoorbeeld een lijstje wie, wanneer en hoe doodgaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
Dat is spoilen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe het dan goed, bijvoorbeeld een lijstje wie, wanneer en hoe doodgaat.
"It is not easy being drunk all the time. Everyone would do it, if it were easy."quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
"It is not easy being drunk all the time. Everyone would do it, if it were easy."
Fitty fitty ma niggurquote:
Ik zou het ook met jou delen als ik zou winnen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
"It is not easy being drunk all the time. Everyone would do it, if it were easy."
afgesprokenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het ook met jou delen als ik zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |