quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef minthy het volgende:
Muisje, sneertjes aan mijn adres mogen in dm/pm. En als je zo graag eerder wil meeten, organiseer gerust iets
Ja, er blijven maar wagens af en aan rijdenquote:
Was het maar waar....quote:
Zie FB!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef minthy het volgende:
Muisje, sneertjes aan mijn adres mogen in dm/pm. En als je zo graag eerder wil meeten, organiseer gerust iets
Hoop dat ze niet weer af rijden maar eerst ff gaan blussen enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, er blijven maar wagens af en aan rijden
Heb er nog steeds wel plannen voor (genoeg zelfs), maar het probleem is een beetje dat ik er vaak 's avonds geen zin meer in heb (ben er dan natuurlijk de hele dag al mee bezig geweest).quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Nu je er toch bent Sirolf, ga je ooit nog verder aan 3FMFan of wordt dat hem niet meer?
Prima!quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
Foto gevonden op den Twitters:
[ afbeelding ]
Het is dus de NSA die koekeloert en niet de CIA...quote:
Koekjes als avondeten natuurlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
En nu? opeten bij de piepers en een gehaktbal?
Voor vanavond bij de thee.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
En nu? opeten bij de piepers en een gehaktbal?
Dat wordt minder vlees eten... en meer vezels.quote:
Ik ben zojuist ook een paar kilo afgevallenquote:
Eigen schuld dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef SilentChaos het volgende:
Denk dat het aan de drank ligt van zaterdagnacht
Altijd!quote:
Je bent me net voor...quote:
Een jacht dit keer?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben zojuist ook een paar kilo afgevallen
Raar dat je er nu pas last van hebt...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef SilentChaos het volgende:
Denk dat het aan de drank ligt van zaterdagnacht
Juist! Ik heb waar voor m'n geldquote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent me net voor...![]()
SC, bekijk het positief. Nu kan je er nogmaals van genieten
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee hobby's in één klap; zuipen en bouten
Ik bespaar je de detailsquote:
Hij heeft een enorme aromatische bats in de pot geparkeerd.quote:
Dat snap ik ook, maar ik wil kleur, vorm etc. weten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij heeft een enorme aromatische bats in de pot geparkeerd.
Bruin, met pinda's en een diameter van 40 CMquote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar ik wil kleur, vorm etc. weten.
Niet goed verteerde noten of pitjes, het tikt zo sfeervol tegen het porseleinquote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bruin, met pinda's en een diameter van 40 CM
Weet je wel hoe pijn dat doet?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet goed verteerde noten of pitjes, het tikt zo sfeervol tegen het porselein
en ze met een gebakvorkje eruit halen en nog een keer etenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet goed verteerde noten of pitjes, het tikt zo sfeervol tegen het porselein
Dat zijn cavia'squote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en ze met een gebakvorkje eruit halen en nog een keer eten
een konijn eet immers ook zijn eigen stront
Gewoon met je handen, ik haat het doen van de afwasquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en ze met een gebakvorkje eruit halen en nog een keer eten
een konijn eet immers ook zijn eigen stront
niet waar konijnen ookquote:Op maandag 10 juni 2013 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn cavia's![]()
Honden eet ook andermans poep.
Wij hebben jarenlang konijnen en ik heb een konijn dat nog nooit zien doen...quote:
SERVEDquote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang konijnen en ik heb een konijn dat nog nooit zien doen...
Waar heb jij deze info vandaan?
Edit: Mr. G. Oogle bevestigd jouw informatie.
Kampeermaaltijdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Ik wou niet naar de winkel, dus maar spaghetti met prei, gehakt en Chicken Tonight-kerrie gekookt. Het smaakte ook nog
dat klinkt nog goed ook iddquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Ik wou niet naar de winkel, dus maar spaghetti met prei, gehakt en Chicken Tonight-kerrie gekookt. Het smaakte ook nog
Dat zei ik een paar maanden terug ook tegen iemand die het op Facebook posttequote:Op maandag 10 juni 2013 18:52 schreef henkde_j het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt dit wel heel erg veel op ?
Jij student!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Da's de plaatselijke videostagiair die grappig wilt doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef alors het volgende:
Welke grapjas deed steeds een foto van Tjibbe (Tjitse) op de webcam bij de Editors als ze Tjitse/Schnitzel/Shitzooi zingen?
Zit ie nou met pillendoosjes te schudden?quote:
Hij ookquote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag deze week de huisvrouw spelen voor mijn kreupelende huisgenoot! Boodschappen voor hem doen en koken. Vind ik best leuk
Niet op de manier waarop jij dat denkt...quote:
Yep.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit ie nou met pillendoosjes te schudden?
quote:
[/fanboy]quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
iOS7 is really great fantastic terriffic
Kwestie van de hashtags #wwdc en #wwdc13 en nog wat iCrap-woorden in je global filter zetten, werkt prima!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
Is dat geglij en geglibber op Apple inmiddels al afgelopen of kan ik Twitter nog steeds overslaan?
FANTASTIC AMAZING SPECTACULAR!!!1quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
Is dat geglij en geglibber op Apple inmiddels al afgelopen of kan ik Twitter nog steeds overslaan?
Helaas, bij Tweetcaster kan dat nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van de hashtags #wwdc en #wwdc13 en nog wat iCrap-woorden in je global filter zetten, werkt prima!
Ja, prachtig. Ik ken echter geen enkel besturingssysteem waarop zoveel gegeild wordt, dat moet haast vrouwen jaloers kunnen maken...quote:
Loop je weer te hitsen op maagden?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Gezellig he Henk in het andere topique
Dat ja. Manmanman...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Apple fan
Vervuiling van mijn twitter! Dat is het!
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA MAAR HET IS ECHT FANTASTISCH WAUWAUWAUW AMAZING
-quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Dat is mijn naaimachine ook, maar daar hoor je mij ook niet over...
Kan prima zijn allemaal, ongetwijfeld. Dat zijn mijn keutels af en toe ook, maar daarover zie je mij meestal ook niet tweetenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA MAAR HET IS ECHT FANTASTISCH WAUWAUWAUW AMAZING
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Apple fan
Vervuiling van mijn twitter! Dat is het!
Zou best nog eens kunnen ja. Niet mijn "muziek"quote:
Welterustenquote:
Iets nieuws, verder geen idee. Ik heb geen Apple-producten, ook geen interesse verderquote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Wat is er met Apple dan??![]()
Wat een bazen plaat van De Jeugd van Tegenwoordig
Geen idee en het boeit me ook 0,0quote:
Ah okquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets nieuws, verder geen idee. Ik heb geen Apple-producten, ook geen interesse verder
In mijn geval meer ready to shut downquote:
Als in pitten?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In mijn geval meer ready to shut down
Ja, zometeen. De laatste paar dagen lig ik al vroeg in bed.quote:
Knap! Hier is het tegenwoordig eerder een uur of 3 dan op tijdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, zometeen. De laatste paar dagen lig ik al vroeg in bed.
Dat is minderquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Knap! Hier is het tegenwoordig eerder een uur of 3 dan op tijd
Hersenstormen die maar niet willen zakkenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is minderHoe komt het?
Ik ben me alweer een beetje aan het voorbereiden op het werkende leven wat (als het goed is) over een kleine maand weer begint.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hersenstormen die maar niet willen zakken![]()
Ik miste het ook in het begin. De eerste paar weken lag ik asociaal lang in mn bed te stinken hoor. Maar nu leg ik mijn telefoon met wekker aan de andere kant van het huis dus dan moet ik wel mijn bed uit om hem uit te zettenquote:En lekker! Regelmaat is goed, dat mis ik volledig hier
Tevens de reden dat ik na de zomer pas wil afspreken met een clubje, eerst andere sores uit de wegquote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik miste het ook in het begin. De eerste paar weken lag ik asociaal lang in mn bed te stinken hoor. Maar nu leg ik mijn telefoon met wekker aan de andere kant van het huis dus dan moet ik wel mijn bed uit om hem uit te zettenEn dan ga ik met mijn boterhammetje naar Beeldspraak kijken op 101TV
Schred versiequote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
Beter draait Roos deze uitvoering:
vooral rond 00:30
Shred verkeerd schrijvenquote:
Fuckzooiquote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Shred verkeerd schrijven![]()
![]()
'navond Henk
Voltooid verleden tijd, dát was pas schitterendquote:
En fucking lelijkquote:
Ik zou willen dat ik zwart wit zagquote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil mijn penis in deze software steken
Wát een lelijkheidquote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil, mocht ik ze ooit krijgen, mijn aambeien ermee kapot krabbenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je grapje uitleggenquote:
Ik ook van jou schat, maar niet verder vertellen. Ik kom liever wat meer bitchy overquote:
Dat doe ik altijd... Zou zo onderhand voorspelbaar moeten zijn voor iedereenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd... Zou zo onderhand voorspelbaar moeten zijn voor iedereen
Echt hey! doe maar android anytimequote:
Dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is er en het leek me wel prima om voor de zekerheid te installerenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom wel is een betere vraag. Het is Windows niet.
Avastquote:
Tja jouw keuze natuurlijk, maar ik vind het dikke onzin.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is er en het leek me wel prima om voor de zekerheid te installeren
Joh, geen idee. Op m'n vorige stond het ook. Werkt prima, scant eens in de zoveel tijd en neemt niet zoveel ruimte in beslagquote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja jouw keuze natuurlijk, maar ik vind het dikke onzin.
Avast is toffe app hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja jouw keuze natuurlijk, maar ik vind het dikke onzin.
Daarvoor heb ik het ook niet. Goede diefstal beveiliging met mogelijkheid om live je telefoon te tracenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Virussen op Android_ Je bent een knappe kop als je voor elkaar krijgt om besmet te raken.
Daar heb ik wel Prey en Cerberus voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik het ook niet. Goede diefstal beveiliging met mogelijkheid om live je telefoon te tracen
Nog steeds last van die zwerende vinger?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van dit nummer gaat mijn hartje sneller kloppen.
en nog iets anders ook..
Je blinkende zwans gaat ook kloppen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van dit nummer gaat mijn hartje sneller kloppen.
en nog iets anders ook..
Dat is al lang geleden..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds last van die zwerende vinger?
Zoiets ja.quote:
nog 2 nachtjes slapen en dan staat/zit Rockie bij Limp Bizkitquote:
Tof! Ga er smerig van genietenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog 2 nachtjes slapen en dan staat/zit Rockie bij Limp Bizkit![]()
Dat ik last had van mn vinger.quote:
Oh, ik gokte maar wat, omdat je iets anders had dat kloptequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ik last had van mn vinger.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik gokte maar wat, omdat je iets anders had dat klopte
hellyeah! afgelopen dagen alle albums ff doorgespirt, maar t zal toch wel vooral van de eerdere albums komen. laatste albums vielen nog niet eens tegen trouwensquote:
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oke.
Jouw antwoord klopte niet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga fris gedoucht in een krakendvers bedje duiken. slaap lekker allemaal
Truste Rockquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga fris gedoucht in een krakendvers bedje duiken. slaap lekker allemaal
twitter:Muisvleer twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 01:01:38Wat is dit nu weer! Waarom geen webcam! #3fm reageer retweet
twitter:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef ddx het volgende:
Ehm nee die hoeft niet vaker terug te komen.
Ga m'n bedje ook maar eens in
Oh was het een nieuwequote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Klinkt precies hetzelfde als de rest van hen, dat "nieuwe" liedje van Mumford & Sons.
!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Klinkt precies hetzelfde als de rest van hen, dat "nieuwe" liedje van Mumford & Sons.
Zij gaan ook dood?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:45 schreef henkde_j het volgende:
Ah voor SR13 een onderwerp dat dicht bij SC en wolfrolf staat
Zo voelt het wel momenteelquote:
aaawhh Beterschap!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo voelt het wel momenteel
Nog steeds ziek, is ook nog koorts bijgekomen ook
Thanksquote:
Als gevolg van de drank ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Denk dus niet zoals gister dat het door de drank komt maar gewoon een soort van buikgriepje is ofzo
Dat lijkt me sterkquote:
Heb ik alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Giels muziekkeuze is vandaag echt om diarree van te krijgen.
Als je ziek bent moet je naar huis! Anders steek je collega's aan...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik al
Alleen hier staat sublime FM op
Da's hun probleem, 2 wachtdagen, ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je naar huis! Anders steek je collega's aan...
Owh, ja dan zou ik ook blijven zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's hun probleem, 2 wachtdagen, ik kijk wel uit
Inderdaad zeg, wat een baggerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:55 schreef Marcoss het volgende:
Worden er alleen maar trieste nummers gemaakt bij dat Beste Singer/Songwriter of zo?
Dat zei hij niet toch? Please??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Pino112 het volgende:
"Een klein over-mijn-nekje gepleegd in het toilet"
Meid toch.
Nee hoor, duifmeneer Nielson komt daar toch ook vandaan? HOE HOE HOE.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:55 schreef Marcoss het volgende:
Worden er alleen maar trieste nummers gemaakt bij dat Beste Singer/Songwriter of zo?
Beauty en de Brainsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, duifmeneer Nielson komt daar toch ook vandaan? HOE HOE HOE.
WAT EEN HIT!!!1twitter:Domien twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 10:40:59“Goin' Crazy” by Dizzee Rascal ft. Robbie Williams is my new jam. http://t.co/qEWxro1Fsf reageer retweet
Over een dikke maand Robbie Williams live zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN HIT!!!1twitter:Domien twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 10:40:59“Goin' Crazy” by Dizzee Rascal ft. Robbie Williams is my new jam. http://t.co/qEWxro1Fsf reageer retweet
Van SR krijg ik weinig mee, vind er geen klap meer aan en ze krijgen geen cent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef Lamabal het volgende:
Echt, sommige mensen hier mogen met SR13 echt wel veel doneren. Diarree
Ik heb vandaag al zeker 6 keer gedoneerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef Lamabal het volgende:
Echt, sommige mensen hier mogen met SR13 echt wel veel doneren. Diarree
Min dagje dus...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al zeker 6 keer gedoneerd
quote:
JA MAAR GERART MOET LIFFING DOL PLEBEKKEN WANT DAS ZOOWWW GAAAAAFFFquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Van SR krijg ik weinig mee, vind er geen klap meer aan en ze krijgen geen cent.
Helaas komt bij de meeste mensen de diarree pas opzetten na 2e gourmetdag...
Neu...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA MAAR GERART MOET LIFFING DOL PLEBEKKEN WANT DAS ZOOWWW GAAAAAFFF
Om te gierenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA MAAR GERART MOET LIFFING DOL PLEBEKKEN WANT DAS ZOOWWW GAAAAAFFF
ik ga 100miljoenmiljart doneren voor deze legendarische plebek *o*quote:
Volgens mij ben jij die knakkert die "bóóóódscháááp" riep, hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ga 100miljoenmiljart doneren voor deze legendarische plebek *o*
Ik heb gedoneerd voor 3. In 1 keerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al zeker 6 keer gedoneerd
Dezequote:
Voor z'n bakkes misschienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft er wel eens een fokker een Megahit gehad eigenlijk?
Ben druk bezig met m'n nieuwe nummer namelijk
Ja ik met nummer 69quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft er wel eens een fokker een Megahit gehad eigenlijk?
Ben druk bezig met m'n nieuwe nummer namelijk
Het is Paulquote:
Jaquote:
IBN Ghaldhoun, Islamitische middelbare school in Rotterdam.quote:
twitter:NikitaChikorita twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 12:12:57Ey als ik weet wie die kanker hoeren tyfus examen heeft gestolen echt ik schiet hem dood reageer retweet
Jeuh gelijk met doodbedreigingen strooien, ik had stiekem niets anders verwacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
twitter:NikitaChikorita twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 12:12:57Ey als ik weet wie die kanker hoeren tyfus examen heeft gestolen echt ik schiet hem dood reageer retweet
Koolstofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb weer zitten googlen op m'n symptomen, volgens mij ga ik dood
Examen Nederlands is zeker ook gestolen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |