quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef minthy het volgende:
Muisje, sneertjes aan mijn adres mogen in dm/pm. En als je zo graag eerder wil meeten, organiseer gerust iets
Ja, er blijven maar wagens af en aan rijdenquote:
Was het maar waar....quote:
Zie FB!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef minthy het volgende:
Muisje, sneertjes aan mijn adres mogen in dm/pm. En als je zo graag eerder wil meeten, organiseer gerust iets
Hoop dat ze niet weer af rijden maar eerst ff gaan blussen enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, er blijven maar wagens af en aan rijden
Heb er nog steeds wel plannen voor (genoeg zelfs), maar het probleem is een beetje dat ik er vaak 's avonds geen zin meer in heb (ben er dan natuurlijk de hele dag al mee bezig geweest).quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Nu je er toch bent Sirolf, ga je ooit nog verder aan 3FMFan of wordt dat hem niet meer?
Prima!quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
Foto gevonden op den Twitters:
[ afbeelding ]
Het is dus de NSA die koekeloert en niet de CIA...quote:
Koekjes als avondeten natuurlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
En nu? opeten bij de piepers en een gehaktbal?
Voor vanavond bij de thee.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
En nu? opeten bij de piepers en een gehaktbal?
Dat wordt minder vlees eten... en meer vezels.quote:
Ik ben zojuist ook een paar kilo afgevallenquote:
Eigen schuld dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef SilentChaos het volgende:
Denk dat het aan de drank ligt van zaterdagnacht
Altijd!quote:
Je bent me net voor...quote:
Een jacht dit keer?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben zojuist ook een paar kilo afgevallen
Raar dat je er nu pas last van hebt...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef SilentChaos het volgende:
Denk dat het aan de drank ligt van zaterdagnacht
Juist! Ik heb waar voor m'n geldquote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent me net voor...![]()
SC, bekijk het positief. Nu kan je er nogmaals van genieten
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee hobby's in één klap; zuipen en bouten
Ik bespaar je de detailsquote:
Hij heeft een enorme aromatische bats in de pot geparkeerd.quote:
Dat snap ik ook, maar ik wil kleur, vorm etc. weten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij heeft een enorme aromatische bats in de pot geparkeerd.
Bruin, met pinda's en een diameter van 40 CMquote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar ik wil kleur, vorm etc. weten.
Niet goed verteerde noten of pitjes, het tikt zo sfeervol tegen het porseleinquote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bruin, met pinda's en een diameter van 40 CM
Weet je wel hoe pijn dat doet?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet goed verteerde noten of pitjes, het tikt zo sfeervol tegen het porselein
en ze met een gebakvorkje eruit halen en nog een keer etenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet goed verteerde noten of pitjes, het tikt zo sfeervol tegen het porselein
Dat zijn cavia'squote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en ze met een gebakvorkje eruit halen en nog een keer eten
een konijn eet immers ook zijn eigen stront
Gewoon met je handen, ik haat het doen van de afwasquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en ze met een gebakvorkje eruit halen en nog een keer eten
een konijn eet immers ook zijn eigen stront
niet waar konijnen ookquote:Op maandag 10 juni 2013 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn cavia's![]()
Honden eet ook andermans poep.
Wij hebben jarenlang konijnen en ik heb een konijn dat nog nooit zien doen...quote:
SERVEDquote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang konijnen en ik heb een konijn dat nog nooit zien doen...
Waar heb jij deze info vandaan?
Edit: Mr. G. Oogle bevestigd jouw informatie.
Kampeermaaltijdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Ik wou niet naar de winkel, dus maar spaghetti met prei, gehakt en Chicken Tonight-kerrie gekookt. Het smaakte ook nog
dat klinkt nog goed ook iddquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Ik wou niet naar de winkel, dus maar spaghetti met prei, gehakt en Chicken Tonight-kerrie gekookt. Het smaakte ook nog
Dat zei ik een paar maanden terug ook tegen iemand die het op Facebook posttequote:Op maandag 10 juni 2013 18:52 schreef henkde_j het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt dit wel heel erg veel op ?
Jij student!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Da's de plaatselijke videostagiair die grappig wilt doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef alors het volgende:
Welke grapjas deed steeds een foto van Tjibbe (Tjitse) op de webcam bij de Editors als ze Tjitse/Schnitzel/Shitzooi zingen?
Zit ie nou met pillendoosjes te schudden?quote:
Hij ookquote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag deze week de huisvrouw spelen voor mijn kreupelende huisgenoot! Boodschappen voor hem doen en koken. Vind ik best leuk
Niet op de manier waarop jij dat denkt...quote:
Yep.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit ie nou met pillendoosjes te schudden?
quote:
[/fanboy]quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
iOS7 is really great fantastic terriffic
Kwestie van de hashtags #wwdc en #wwdc13 en nog wat iCrap-woorden in je global filter zetten, werkt prima!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
Is dat geglij en geglibber op Apple inmiddels al afgelopen of kan ik Twitter nog steeds overslaan?
FANTASTIC AMAZING SPECTACULAR!!!1quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
Is dat geglij en geglibber op Apple inmiddels al afgelopen of kan ik Twitter nog steeds overslaan?
Helaas, bij Tweetcaster kan dat nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van de hashtags #wwdc en #wwdc13 en nog wat iCrap-woorden in je global filter zetten, werkt prima!
Ja, prachtig. Ik ken echter geen enkel besturingssysteem waarop zoveel gegeild wordt, dat moet haast vrouwen jaloers kunnen maken...quote:
Loop je weer te hitsen op maagden?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Gezellig he Henk in het andere topique
Dat ja. Manmanman...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Apple fan
Vervuiling van mijn twitter! Dat is het!
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA MAAR HET IS ECHT FANTASTISCH WAUWAUWAUW AMAZING
-quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Dat is mijn naaimachine ook, maar daar hoor je mij ook niet over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |