Wat was de laatste Nederlandse partner van een Nederlands Staatshoofd waarmee gehuwd werd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef hexje het volgende:
Vraag mij af hoe het zit met de loyaliteit van onze allochtone koning en koningin.
Nou vertel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wat was de laatste Nederlandse partner van een Nederlands Staatshoofd waarmee gehuwd werd?
Het is een vraag, volgens mij hebben we een Duitse, Russin, weer een Duitser, nog 2 Duitsers daarna en nu een Argentijnse gehad?quote:
En Willem van Oranje was een Duitser. Dus sowieso allochtoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het is een vraag, volgens mij hebben we een Duitse, Russin, weer een Duitser, nog 2 Duitsers daarna en nu een Argentijnse gehad?
Of waren de Grenzen toen anders?
Van Duytschen bloet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef hexje het volgende:
[..]
En Willem van Oranje was een Duitser. Dus sowieso allochtoon.
Mijn geschreven spreektaal zoals je die hebt geciteerd, was absoluut niet mijn bedoeling. Ik kon er wel om lachen, want ik begreep even niet meer wat ik bedoelde en moest pagina's terugscrollen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:35 schreef JoaC het volgende:
Los van je geschreven spreektaal: Je specificeert eerst zelf niet, om vervolgens de veronderstelling te plaatsen dat er meerdere oorzaak-gevolgrelaties maakt. Als je niet volwassen kan discussiėren, kap dan gewoon, of doe het tenminste in goed Nederlands.
Wat dat betreft lachten we allebei, aangezien je jouw woorden tot nu met onwaarheden onderbouwt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Mijn geschreven spreektaal zoals je die hebt geciteerd, was absoluut niet mijn bedoeling. Ik kon er wel om lachen, want ik begreep even niet meer wat ik bedoelde en moest pagina's terugscrollen.
Jij vroeg, "Welke?" (onjuiste oorzaak-gevolgrelatie).
Dus dat las ik verbaasd en met een glimlach, alsof je dat vroeg, omdat je van jezelf weet dat je vaker onjuiste oorzaak-gevolgrelatier maakt.
Ik ben niet van de onwaarheden, jammer voor je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef JoaC het volgende:
Wat dat betreft lachten we allebei, aangezien je jouw woorden tot nu met onwaarheden onderbouwt.
Het niet registreren van etniciteiten is geen Overheidscensuur.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik ben niet van de onwaarheden, jammer voor je.
Herhaling geeft je nog geen gelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het niet registreren van etniciteiten is geen Overheidscensuur.
De overheid registreert ook geen voetlengte, is het niet bijhouden daarvan censuur?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Herhaling geeft je nog geen gelijk.
Hebben ze ook een met aantal joden?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef schurkurk het volgende:
Bestaat er ergens een overzicht van de Nederlandse demografie? Zou dit namelijk graag eens bekijken
Dus hoeveel % Amsterdammers, Rotterdammers etc van welke afkomst enzo zijn
indien dit ergens bestaat gelieve dit hier te posten, thx!
Natuurlijk, want de gevangenissen hebben sinds de jaren 80 steeds meer mensen met bepaalde voetlengtes. Dat zoiets niet wordt bijgehouden is censuur van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
De overheid registreert ook geen voetlengte, is het niet bijhouden daarvan censuur?
Leuk, maar voegt het iets toe aan de allochtonenmeter die GeenStijl gebruikt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:20 schreef raptorix het volgende:
Ik heb de data van het CBS in GeoJSON, gecombineerd met D3JS kun je mooi heatmaps plotten in de browser, als je verzoekjes hebt moet je maar laten weten.
Duid registratie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het niet registreren van etniciteiten is geen Overheidscensuur.
Ik heb iets anders geleerd op school.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef hexje het volgende:
[..]
En Willem van Oranje was een Duitser. Dus sowieso allochtoon.
Wat wil je vervolgens met die informatie gaan doen? Wat is het grote nut? Zogenaamd onderbouwd kunnen gaan stigmatiseren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Duid registratie?
Er is niets mis mee om percentages bij te houden en dit zo gedetailleerd mogelijk (allerlei verschillende definities hanteren zodat de persoon die die data wil gebruiken de juiste data kan gebruiken), het wordt misschien pas een probleem als je daar namen aan koppelt. Misschien omdat het er van af hangt of dat je denkt dat het nog een keer kan gebeuren dat mensen op basis van religie of afkomst worden gedetineerd, als slaaf worden misbruikt en worden geliquideerd. Hopelijk niet natuurlijk.
Dat is me te vaag. Je wilt het met een bepaald doel weten om bepaalde conclusies te kunnen trekken. Vermoedelijk van het stigmatiserende soort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik niet, ik doe daar niet aan.
Ontwikkelingen in kaart kunnen brengen. Meten is weten.
Dat soort data wordt juist bijgehouden om kwaad te doen. Krijg hier een heel naar eugenetica, frenologie of ander pseudowetenschappelijk smaakje van in de mond...quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zie mijn edit. Waarom niet? Je kan er geen kwaad mee doen. Het is altijd beter om wel inzicht te hebben dan om geen inzicht te hebben. Als je het niet meet dan gaat er ondergronds van alles broeien en krijgen mensen 'onderbuikgevoelens', dat wil je zeker niet hebben. Dan liever harde data waarmee alles juist geduid wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |