abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127692835
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:22 schreef minthy het volgende:

[..]

Je bent niet stom!! :D
Als je dat nog eenmaal zegt, ga ik je elke dag een dm sturen met daarin de tekst dat je niet zo stom moet doen :6
Ik ben niet stom. Zoals de 'peut al zei. Het was puur unlucky... Je hebt gelijk.

quote:
Dat geslinger herken ik wel uit een relatie met een gast die niet spoorde. Vlak nadat ik had gezegd bepakt en bezakt in de auto te gaan stappen voor een weekendje bij hem begon hij ruzie te maken. Ik vertikte het om nog te komen, werd hij daar weer pissig om. Om vervolgens weer lieve kroeliewoelie-berichten te sturen. Toch gaan. Het hele weekend niks aan de hand, om vervolgens zondagavond weer los te gaan via WhatsApp over wat ik allemaal niet was voor een kutwijf. Emigreren, toch maar niet. Hierheen verhuizen, toch maar niet. Ik haat je, of toch maar niet. "Ik zag dat je online was, waarom antwoord je niet?" en nog 30 andere berichten in een paar minuten. Dodelijk vermoeiend.
Welke van de stoornissen had hij? Ook dit verhaal ken ik namelijk wel :) (en kwam niet bij mijn vorige exen voor).

quote:
Fijn dat je in de ochtend even langs gaat, dan kan ik ook slapen straks ;) Je hebt dan misschien geen familie om op terug te vallen, je hebt wel vrienden en, minder belangrijk maar toch, ons hier.

Kromme zinnen, want moe en chaos in m'n kop :D
Het moet anders, want anders gaat het de verkeerde kant op. Een digitale schop werkt net zo goed als de echte. Het pammetje begint te werken in mijn benen en armen. Nog niet in mijn hoofd. Het liefste zou ik nu gewoon dissolven, als water oplossen.

@Fausti, bedankt voor je openheid! :) Dat meen ik oprecht. Ik weet dat ik het in mijn geval nog enigszins kan afsluiten, al is dat 'closure' met borderliners ook een apart geval.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127692891
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Faustje *;
Hoe gaat het nu met jou, globaal gezien?
Doe mijn best, maar heel lastig. Merk nu ook kan er niet over spreken, gewoon helemaal niet. Dan gaat het om Konstant.

S_E de kennis van mij stond na 2 jaar nog steeds soms aan de voordeur... Snap het wel hoor :X
pi_127692976
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:44 schreef FAUSTI het volgende:

S_E de kennis van mij stond na 2 jaar nog steeds soms aan de voordeur... Snap het wel hoor :X
Dit wat je hier zegt wordt mij ook verteld. Letterlijk! Wanneer het leven weer volledig op de rails hebt .. verwacht dan een belletje..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_127692980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben niet stom. Zoals de 'peut al zei. Het was puur unlucky... Je hebt gelijk.

[..]

Welke van de stoornissen had hij? Ook dit verhaal ken ik namelijk wel :) (en kwam niet bij mijn vorige exen voor).

[..]

Het moet anders, want anders gaat het de verkeerde kant op. Een digitale schop werkt net zo goed als de echte. Het pammetje begint te werken in mijn benen en armen. Nog niet in mijn hoofd. Het liefste zou ik nu gewoon dissolven, als water oplossen.

@Fausti, bedankt voor je openheid! :) Dat meen ik oprecht. Ik weet dat ik het in mijn geval nog enigszins kan afsluiten, al is dat 'closure' met borderliners ook een apart geval.
Een pechvogel dus, heeft niets met stom of dom te maken. Zij heeft net zo goed pech, want ook zij zal problemen hebben en regelmatig met zichzelf overhoop liggen. Daar moet jij echter geen onderdeel meer van uitmaken.

Geen idee wat hij had, lijkt wel wat op het gedrag wat ik zie bij de BPS' ers die ik heb begeleid. Veelvuldig dreigen met zelfmoord, overdramatiseren, egocentrisch. Het enige dat hielp was na de (in mijn ogen) laatste scheldbui van zijn kant álles doorsnijden. Geen enkele ruimte of aandacht meer geven, mails blokkeren, dm/pm/WhatsApp/Twitter echt alles. Hard, maar ik had geen zin meer om me voor de zoveelste keer te laten gebruiken als voetveeg. Doodeng om te doen met al m'n angstdingetjes, maar ik denk dat het mijn redding is geweest om resoluut te zijn. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik rust kreeg.
Het zorgde er ook voor dat m'n antennes voor dit soort gevallen ook scherper zijn geworden en helaas ook voor een angst dat ik het doodeng vind om met mensen af te spreken :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127692982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit wat je hier zegt wordt mij ook verteld. Letterlijk! Wanneer het leven weer volledig op de rails hebt .. verwacht dan een belletje..
Juist en dan sterk wezen.
pi_127693048
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Een pechvogel dus, heeft niets met stom of dom te maken. Zij heeft net zo goed pech, want ook zij zal problemen hebben en regelmatig met zichzelf overhoop liggen. Daar moet jij echter geen onderdeel meer van uitmaken.
Je wil niet weten .. ik kan er een boek over schrijven. Verhalen van, ik spring uit mijn hotel want niemand heeft me lief en niemand cared about me, etc. Ik ga nooit meer vrienden maken etc. etc. En ik mijn best maar doen om haar gerust te stellen.

quote:
Geen idee wat hij had, lijkt wel wat op het gedrag wat ik zie bij de BPS' ers die ik heb begeleid. Veelvuldig dreigen met zelfmoord, overdramatiseren, egocentrisch. Het enige dat hielp was na de (in mijn ogen) laatste scheldbui van zijn kant álles doorsnijden. Geen enkele ruimte of aandacht meer geven, mails blokkeren, dm/pm/WhatsApp/Twitter echt alles. Hard, maar ik had geen zin meer om me voor de zoveelste keer te laten gebruiken als voetveeg. Doodeng om te doen met al m'n angstdingetjes, maar ik denk dat het mijn redding is geweest om resoluut te zijn. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik rust kreeg.
Het zorgde er ook voor dat m'n antennes voor dit soort gevallen ook scherper zijn geworden en helaas ook voor een angst dat ik het doodeng vind om met mensen af te spreken :')
Ik ga zo maar even belletje doen want dit trekken we niet :). En ja, ik heb echt een borderline-o-meter ontwikkeld en ken nu alle rode flaggetjes :). Herkenning, herkenning en herkenning.
pi_127693056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Doe mijn best, maar heel lastig. Merk nu ook kan er niet over spreken, gewoon helemaal niet. Dan gaat het om Konstant.

Je zei van de week al dat je het lastig vindt om het achterste van je tong te laten zien en dat lijkt me ook wel logisch gezien de flarden informatie die ik van je gehoord heb :+
Merk je dat je psych er over probeert door te vragen?
Tante minthy!! O+
pi_127693074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je wil niet weten .. ik kan er een boek over schrijven. Verhalen van, ik spring uit mijn hotel want niemand heeft me lief en niemand cared about me, etc. Ik ga nooit meer vrienden maken etc. etc. En ik mijn best maar doen om haar gerust te stellen.

[..]

Ik ga zo maar even belletje doen want dit trekken we niet :). En ja, ik heb echt een borderline-o-meter ontwikkeld en ken nu alle rode flaggetjes :). Herkenning, herkenning en herkenning.
Herkenbaar ja. De hele omgeving rent zich de poten onder de kont vandaan en diegene zelf maar jankmuilen over hoe slecht iedereen het met diegene voorheeft...

Hulplijnen zijn goed jong, maak er gebruik van als je erover kan praten. Zou willen dat dat hier eens lukte :+
Tante minthy!! O+
pi_127693076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:54 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Juist en dan sterk wezen.
Ik zal mijn best doen, toch goed om te horen dat er anderen ook zijn die mijn problemen in die zin weer begrijpen :)
pi_127693102
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:11 schreef minthy het volgende:

Hulplijnen zijn goed jong, maak er gebruik van als je erover kan praten. Zou willen dat dat hier eens lukte :+
Ik doe het ook alleen maar omdat ik zelf merk dat ik toch niks te verliezen heb. En dat gevoel is niet prettig, maar blijkbaar schopt het me nog wel de goede kant op. Werkt het niet? Heb ik het in ieder geval lopen proberen. En ik kan praten als brugman, dus dat werkt wel. En ik kan mijn emoties ook goed verwoorden.

Zin of lust is alleen niet even een pilletje en het zit weer in je hoofd..

Ik ben in ieder geval niet van plan om de rest van mijn leven deze mentale pijn te dragen.
pi_127693104
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Je zei van de week al dat je het lastig vindt om het achterste van je tong te laten zien en dat lijkt me ook wel logisch gezien de flarden informatie die ik van je gehoord heb :+
Merk je dat je psych er over probeert door te vragen?
Heb nog steeds geen pysch, dus... En er is een reden dat ik niet alles vertel of het deels anders uitleg. En die reden is meer dan ernstigst zelfs.
pi_127693106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 03:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen, toch goed om te horen dat er anderen ook zijn die mijn problemen in die zin weer begrijpen :)
Oh maar al te goed, tering werd er echt finaal gek van het mens...
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:11:30 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127693988
edit: ik loop wat meer achter dan ik dacth.. even teruglezen
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:32:11 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127694258
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef sitting_elfling het volgende:
. Ik wil alles rationalizeren en analyzeren. Bij dit soort mensen wil dat niet, en jij weet dat maar al te goed. Je zegt A, je verwacht B en je krijgt C terug.

Ik denk dat je vooral met gaan relativeren.
Het zijn mensen, en zoals ik las was jouw ex er ook nog eentje met borderline (trekjes). Dan is logica nog verder weg te zoeken. ja het is er wel, maar niet zoals een ander denkt. Dan moet je de 'regeltjes ' van de ziekte (als ik het even zo mag noemen) volgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja waarom doe ik dat? Waarom? Om dat ik die pietluttige sukkel was die in 'ware liefde' geloofde en in zo'n enorme val ben getrapt. Misschien is mijn ego wel gekrenkt en dacht ik dat ik dit moest kunnen handelen? )
Hoop je nog altijd terug bij haar te komen? Dat je daarom het contact aanhoudt?
Anders zou je het echt moeten afkappen,. Ze heeft je kut behandeld door het uit te maken via de mail, terwijl er een erg sterke relatie was zoals ik jou erover hoor. Dat verdien je niet, dus waarom haar zo nog ophemelen in je hoofd.

Je zegt verder geen uitlaatpunt te hebben behalve je psych. Heb je geen kennisen/vrienden of evt bevriende fokkers .. En je hebt natuurlijk dit forum. Het is antuurlijk wel wat anders dan iemand in het echt. .maar het is iets.

Ik hoop dat je gesprek deze ochtend met de psych je weer wat gaat helpen voordat je op vakantie gaat.. sorry als ik dingen weer op heb gehaald met m'n post :{
pi_127694990
bah,.. een brakke nacht en nu een klote ochtend erbij.. ;(

OPS en relatiebreuk gaan niet fijn samen. Maar weer wat pillen erin en hopen dat "de scherpe randjes" verdwijnen voor vandaag zodat ik wat werk kan gaan doen vanmiddag. Maar heb er niet veel vertrouwen in dat dat wat gaat worden.

Voorheen heb ik er nooit zo bij stil gestaan hoe zoiets nou is en dat het zo heftig is eigenlijk.

@sitting_elfling: respect dat je toch van alles onderneemt en weg kan gaan alleen. Mijn onzekerheid laat me dat echt niet doen, doodeng. Nogmaals respect dus.
Ik probeer me vast te houden momenteel aan "Uiteindelijk kun je er mee omgaan.", kost alleen tijd, tijd tijd. Wellicht geld dat toch voor de meesten van ons.

Al weet ik als newbie hier nog niet zo veel over iedereen zijn/haar problemen natuurlijk
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:55:42 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_127695869
Sterkte intensivus. Angst enzo zijn niet handig, zeker als je je nu zo kut voelt. Dan zou iets ondernemen kunnen helpen. Maar dan moet je t wel durven. Misschien iets kleins? Naar de winkel en wat leuks/lekkers voor jezelf halen? Of iets lekkers maken? Een boek lezen wat je al een tijd wil lezen? Rondje lopen of hardlopen buiten?

@cue_ oeps, 26e is niet vandaag hihi.

Se: volgens mij ben je te lang aan het blijven hangen aan haar. Vergeet haar, zeg haar inderdaad dat ze je met rust moet laten en ga eraan werken te accepteren dat de droom geen werkelijkheid heeft kunnen worden en dat een relatie met haar nooit zal kunnen.

Zij is ziek, daar kan ze zelf ook niks aan doen, ook niet aan het feit dat ze je heeft voorgelogen etc. Het is gewoon bad luck dat je haar hebt getroffen, niet meer, niet minder. Leg je daar bij neer en stop met dat vechten en het zoeken van schuldigen. Sta jezelf toe om te rouwen om je verlies en verdrietig te zijn, dat kost stikken minder energie dan dit gevecht steeds weer.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_127696020
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:32 schreef Cue_ het volgende:

Hoop je nog altijd terug bij haar te komen? Dat je daarom het contact aanhoudt?
Anders zou je het echt moeten afkappen,. Ze heeft je kut behandeld door het uit te maken via de mail, terwijl er een erg sterke relatie was zoals ik jou erover hoor. Dat verdien je niet, dus waarom haar zo nog ophemelen in je hoofd.
Ik hoop altijd nog een bepaalde manier van closure te krijgen. Waarom? Het ging van trouwen naar sterven en dat ging me net allemaal wat te snel. En heb daarna nooit meer antwoorden op bepaalde vragen gekregen.

quote:
Je zegt verder geen uitlaatpunt te hebben behalve je psych. Heb je geen kennisen/vrienden of evt bevriende fokkers .. En je hebt natuurlijk dit forum. Het is antuurlijk wel wat anders dan iemand in het echt. .maar het is iets.
Ik heb wel uitlaatkleppen, een aantal hele goede zelfs, maar je verteld het verhaal maar 1 keer. Je kunt het niet blijven herhalen. Ik heb iig. een handjevol gasten die ik altijd kan bellen, maar dat is echt in geval van extreme noodzaak. Incluis mijn therapeut. Met familie etc. bedoelde ik meer dat ik baal dat ik dus niet echt een thuis basis heb. Dan voel je je al snel geschoten wild.

quote:
Ik hoop dat je gesprek deze ochtend met de psych je weer wat gaat helpen voordat je op vakantie gaat.. sorry als ik dingen weer op heb gehaald met m'n post :{
No problem, ben echt een wrak nu. Ik snap zelf ook wel dat dit niet zo verder kan. Brakke ochtend maar het leven gaat maar door..
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:06:23 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127696197
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik hoop altijd nog een bepaalde manier van closure te krijgen. Waarom? Het ging van trouwen naar sterven en dat ging me net allemaal wat te snel. En heb daarna nooit meer antwoorden op bepaalde vragen gekregen.

Misschien eens een afsluitende brief/mail doen naar haar? Daarin in ieder geval jouw verhaal doen.
Dan kan je altijd zien of je nog iets terugkrijgt erop. Zo niet, dan weet je dat ze blijkbaar niet met jouw gevoelens zit en dat ze het niet waard is om ook nog maar aandacht aan te besteden
quote:
Ik heb wel uitlaatkleppen, een aantal hele goede zelfs, maar je verteld het verhaal maar 1 keer. Je kunt het niet blijven herhalen. Ik heb iig. een handjevol gasten die ik altijd kan bellen, maar dat is echt in geval van extreme noodzaak. Incluis mijn therapeut. Met familie etc. bedoelde ik meer dat ik baal dat ik dus niet echt een thuis basis heb. Dan voel je je al snel geschoten wild.
Gelukkig O+

Hmm aja snap ik. Ik zou wel bij m'n vader enzo terecht kunnen, maar dat zou ik niet snel doen. Zo is onze band gewoon niet. Dus die weet ook niets van m'n stemmingen af, laat staan dat ik naar de psych ga :')
Soms wel lastig als je anderen daarover hoort, toch soort van jaloezie dat zij dat wel (kunnen) hebben.
quote:
No problem, ben echt een wrak nu. Ik snap zelf ook wel dat dit niet zo verder kan. Brakke ochtend maar het leven gaat maar door..
En vanmiddag ga je lekker weg *O* O+
pi_127703748
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien eens een afsluitende brief/mail doen naar haar? Daarin in ieder geval jouw verhaal doen.
Dan kan je altijd zien of je nog iets terugkrijgt erop. Zo niet, dan weet je dat ze blijkbaar niet met jouw gevoelens zit en dat ze het niet waard is om ook nog maar aandacht aan te besteden
Heb ik al meerdere malen gedaan. Kreeg iedere keer de strontemmer over me heen gegooid.

quote:
Gelukkig O+
Qua vrienden heb ik echt niet te klagen. Ze zitten dan wel niet allemaal in 1 dezelfde stad maar meer wereldwijd, ik kan mijn zegje doen wanneer nodig. Het is echt meer het probleem dat je niet continu het verhaal over je ex wil blijven zeggen. Qua toekomstige relaties en dergelijke ook geen vrees. De zin van het leven, dat moet terug.

Het feit dat je dus niet/nauwelijks familie hebt geeft voor mij gewoon een gevoel dat ik 'niet iets heb' waar ik iets (werk/relatie/success op sport of wat dan ook) voor kan gaan doen. Maw, waar doe ik het dus voor? Ik heb geen drijfveer. En dan heb je geen zin om de volgende dag wakker te worden. Als ik er niet zou zijn, dan geeft me dat ook niet het gevoel dat dat een probleem is. Terwijl wanneer ik anderen vraag die toch altijd wel een familie lid noemen, pa of ma, of een partner.

quote:
En vanmiddag ga je lekker weg *O* O+
Zit in de trein richting Eindhoven. Zin? Nee, trek? Absoluut niet. Ik zit er echt bij als een gare dode zombie en het enige waar ik echt naar uitkijk is mijn volgende 'peut sessie volgende week vrijdag.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:52:08 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127704705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb ik al meerdere malen gedaan. Kreeg iedere keer de strontemmer over me heen gegooid.
Is dat dan niet te relativeren voor je op 1 of andere manier.. waardoor je dus de nu pijnlijke / emotionele herinneringen omzet naar boosheid of teleurstelling of iets in die geest. En dat je zoiets hebt van deze emotie (boosheid) wil ik niet hebben om een persoon die ik toch niet meer spreek / aan de situatie niets kan veranderen.. Dus laat ik het vergeten (even simpel gezegd hoor, maar hopelijk snap je m'n punt )
quote:
Het feit dat je dus niet/nauwelijks familie hebt geeft voor mij gewoon een gevoel dat ik 'niet iets heb' waar ik iets (werk/relatie/success op sport of wat dan ook) voor kan gaan doen. Maw, waar doe ik het dus voor? Ik heb geen drijfveer. En dan heb je geen zin om de volgende dag wakker te worden. Als ik er niet zou zijn, dan geeft me dat ook niet het gevoel dat dat een probleem is. Terwijl wanneer ik anderen vraag die toch altijd wel een familie lid noemen, pa of ma, of een partner.
Nouja m'n pa/ma zouden het natuurlijk wel kut vinden als ik doodga, maar om nou te zeggen dat ik voor hen blijf leven? Nee niet echt. Verder heb ik ook niemand hoor, op een paar vrienden na. Maar die gaan er hoogstens verdrietig om zijn. Maar ook daarvoor zou ik niet blijven leven.

Uberhaupt het nut van leven? Die zie ik ook niet. Maar ik wil ook niet dood. Gewoon omdat dat mij supereng lijkt. Dus probeer ik er maar het beste van te maken.
quote:
Zit in de trein richting Eindhoven. Zin? Nee, trek? Absoluut niet. Ik zit er echt bij als een gare dode zombie en het enige waar ik echt naar uitkijk is mijn volgende 'peut sessie volgende week vrijdag.
Je moet toch iets doen in de tussentijd, dus dan maar lekker het land uit. Hou je ons af en toe op de hoogte?
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:52:10 #271
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127704706
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Het lijkt mij dan handig om daar voor te gaan werken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127711832
pff mag ik klagen?

kutex kutstudie kutik kutalles..:(
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:28:39 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127711899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:26 schreef IEAIEI het volgende:
pff mag ik klagen?

kutex kutstudie kutik kutalles..:(
Als je ook wat meer info wilt geven is dat natuurlijk handig/fijn.. anders kan je ook naar het "hoe voel je je nu" topic :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:32:35 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127712049
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dat dan niet te relativeren voor je op 1 of andere manier.. waardoor je dus de nu pijnlijke / emotionele herinneringen omzet naar boosheid of teleurstelling of iets in die geest. En dat je zoiets hebt van deze emotie (boosheid) wil ik niet hebben om een persoon die ik toch niet meer spreek / aan de situatie niets kan veranderen.. Dus laat ik het vergeten (even simpel gezegd hoor, maar hopelijk snap je m'n punt )

[..]

Nouja m'n pa/ma zouden het natuurlijk wel kut vinden als ik doodga, maar om nou te zeggen dat ik voor hen blijf leven? Nee niet echt. Verder heb ik ook niemand hoor, op een paar vrienden na. Maar die gaan er hoogstens verdrietig om zijn. Maar ook daarvoor zou ik niet blijven leven.

Uberhaupt het nut van leven? Die zie ik ook niet. Maar ik wil ook niet dood. Gewoon omdat dat mij supereng lijkt. Dus probeer ik er maar het beste van te maken.

[..]

Je moet toch iets doen in de tussentijd, dus dan maar lekker het land uit. Hou je ons af en toe op de hoogte?
Echt het nut van het leven zie ik ook niet.
Ik ben niet bang voor de dood maar verlang er ook niet naar, in het ergste geval is er na de dood niks, maar dan nog is er ook geen pijn meer.

Geniet van de mooie dingen die het leven te bieden heeft, en maar het beste maken van de tijd die we hier zijn.
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:34:54 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127712131
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Royco1 het volgende:
Geniet van de mooie dingen die het leven te bieden heeft
En daar zit het hem ook een beetje in voor veel mensen (hier) denk ik zo.

Als ik vrolijk ben enzo dan allemaal geen probleem, maar heb ik zo'n mindere periode, dan valt er weinig meer te genieten.

Merk ook dat ik al jaren "vlak" leef. Gewoon weinig emotie omdat alles te relativeren valt. Dus weinig ups and downs. En anders zijn het wel downs tov van het 'normale' lijntje zeg maar.
Of dan heb je het even leuk, maar dan besef je je te snel weer dat het maar tijdelijk is allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')