SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
quote:
ok, mooi zoquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga fakking stuk hier, echt waar
En ik wil je knuffelen, ook echt waar
Cute he, hij zat net helemaal eraan te werken. Zo lief.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
Echt Bobby.. Can't thank you enough man, not even close to kidding
Ja echt serieus!! Ik waardeer dit srsly heel ergquote:Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cute he, hij zat net helemaal eraan te werken. Zo lief.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
Echt Bobby.. Can't thank you enough man, not even close to kidding
Jullie zijn veel te liefquote:Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cute he, hij zat net helemaal eraan te werken. Zo lief.
Nee, niks van.. JIJ!!! Dat je dat gewoon doet! En je kent me en je weet hoe geweldig ik dit soort dingetjes vindquote:
Ik krijg steeds meer moeheidsverschijnselen.quote:
Huh welk feestje?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
faxie!In juli is toch weer dat feestje in eindje?
Ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeheidsverschijnselen.
Ow zal het overwegenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/244997:Zodiak_Commune.html
Hahaha. Dat ging inderdaad over zuurgraad maar het komt van een user die nogal op een aparte manier ging ragen tegen bepaalde users in de KLB SC.quote:Op maandag 10 juni 2013 04:40 schreef Vansschoen het volgende:
Bobby!!! Die site!!!!
Die site zei tegen mij: jijhebtgeenideeoverPH en dat heb ik idd ook niet, of is PH de zuurgraad? Dan heb ikwelideeover PH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ben je nog wel gelukkig?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt steeds gekker met de supermarkt bij mij om de hoek. Ze hadden al weinig assortiment en nu hebben ze er nog meer uitgehaald
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha. Dat ging inderdaad over zuurgraad maar het komt van een user die nogal op een aparte manier ging ragen tegen bepaalde users in de KLB SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeezzz.
Goedemorgen allemaal. Ik ben moe
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Goedemorgenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]jeeeeezzz.
Goedemorgen allemaal. Ik ben moe
Haaiquote:
Gaat het nu nog steeds over die meetquote:Mja toen waren jullie nog vreemd enzo. Oja en mono had mij van de zijne afgetrapt.
Daar moet geneukt zijn, anders kan het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haai
[..]
Gaat het nu nog steeds over die meet
Beter dan dat je een bbq hebt met Dean en Ben Saunders en dat Vader Saunders een clown is en ballonfiguurtjes maaktquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gedroomd dat ik Spider-Man was. Jammer om dan wakker te worden.
Hahahaha, denk het ook, ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan dat je een bbq hebt met Dean en Ben Saunders en dat Vader Saunders een clown is en ballonfiguurtjes maakt
Dat blijkt.quote:
Waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Hmm, heb vanmiddag en vanavond een personeelsfeest.
Weet nog niet of ik ga.
Tamas is een verdachte.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:09 schreef Tamashii het volgende:
Niks helpt daar tegen lijkt wel. Ik heb vannacht ook weer heerlijk gedroomd over dat ik ondervraagd werd over bizarre drugsdealen en moorden omdat ik toevallig op die plek was en toen had ik ze nog echt gezien ook en ja
Het is ver rijden heen en terug. En de meeste van mijn collega's heb ik geen zin in.quote:
Waarom dan nog twijfelenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tamas is een verdachte.
[..]
Het is ver rijden heen en terug. En de meeste van mijn collega's heb ik geen zin in.
Zijn er echt 3 of 4 die ik dan spreek.
Oh wow, dus daarom was je zo onrustigquote:Op maandag 10 juni 2013 10:09 schreef Tamashii het volgende:
Niks helpt daar tegen lijkt wel. Ik heb vannacht ook weer heerlijk gedroomd over dat ik ondervraagd werd over bizarre drugsdealen en moorden omdat ik toevallig op die plek was en toen had ik ze nog echt gezien ook en ja
Jah.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom dan nog twijfelenLijkt me duidelijk ;')
Haha denk het ja. Mijn arm doet ook pijn, niet normaal. Maarja als je zo achterlijk droomt dan rust je dus niet echt uit.quote:
Slaap je niet te warm...quote:Op maandag 10 juni 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha denk het ja. Mijn arm doet ook pijn, niet normaal. Maarja als je zo achterlijk droomt dan rust je dus niet echt uit.
Sja je zal vast wel alles al geprobeerd hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik slaap wel onder anderhalf deken ja. Normaal deken en een op het voeteneind. Maar ik heb het savonds in bed ook koud. Raam daar staat altijd open dus ja.
Jaquote:
ik haat sowieso niet, heb overigens geen last meer van de katten... ze hebben de boodschap begrepen denk ikquote:
Gewoon het besef dat het om de kleine dingen gaatquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef Tamashii het volgende:
Shit ik ben echt zombie in de trein aan het spelen.
Ja maar dan zwijgend, stil als een kasplantjequote:
Awwwwquote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar dan zwijgend, stil als een kasplantje
Eerder:quote:Op maandag 10 juni 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
je komt ook maar eens uit je nest rollen?
Nee het is rustig op werkquote:Op maandag 10 juni 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
je komt ook maar eens uit je nest rollen?
Gouden kettingen? Pimp daddy?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar! Ik ben aan het webshoppen in turkije
Iiig NIET vervelenquote:
Jij gelukquote:Op maandag 10 juni 2013 12:38 schreef Tamashii het volgende:
Wauw wauw wauw. Toets gaat niet doorsukkels
LOLquote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar! Ik ben aan het webshoppen in turkije
Wielen lief, ik ben bijna altijd autogedoe aant doenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gouden kettingen? Pimp daddy?
[..]
Iiig NIET vervelen![]()
Met meerdere dingen bezig
Ik hoop iets te kunnen bestellen, voorlopig is het nog zoeken!quote:
Ohja ... nieuwe banden... ook nog even doen deze maand ....quote:Op maandag 10 juni 2013 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wielen lief, ik ben bijna altijd autogedoe aant doen
met meerdere dingen oeh![]()
voor banden moet je bij mij zijn he.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ... nieuwe banden... ook nog even doen deze maand ....
* LovelyLady schrijft op to do list.....
Multitaskensoms gaat het goed
Google Translatequote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop iets te kunnen bestellen, voorlopig is het nog zoeken!
en mijn turks gaat ook niet zo snel
Beide wellicht maar meer ongeluk. Had hem wel kunnen halen denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gelukOf niet, ligt eraan hoe je het bekijkt
ja prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met die goedkope websites maar bij mij zitten ze meteen onder je auto...quote:
ja dat gebruik ik nu, ze zijn vast heel blij met mijn gebrekige teksten.... ach, weten ze eens hoe wij ons hier voelenquote:
Dan is het wel balenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide wellicht maar meer ongeluk. Had hem wel kunnen halen denk ik.
Ja dat is niet zo moeilijk dat heeft J ook gedaan met de winterbanden van de Zafira destijds.... punt is dat ze over gezet moeten worden op de velg.... en J. wil via een autohandelaar 2e hands banden kopenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met die goedkope websites maar bij mij zitten ze meteen onder je auto...
Hoe laat beginnen we?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik voel het, dit wordt weer een goede alcoholavond.
Ik doe mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Dat gaat het zeker worden jaquote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik dan zo nog maar even naar de drankenhandel?quote:
Altijd een excuus voor. En gisteren heb ik geen druppel gedronken. Jaja.quote:
ik zet banden op de velg, maar ok.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk dat heeft J ook gedaan met de winterbanden van de Zafira destijds.... punt is dat ze over gezet moeten worden op de velg.... en J. wil via een autohandelaar 2e hands banden kopen
Dat is niet goed, je moet genoeg drinken.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd een excuus voor. En gisteren heb ik geen druppel gedronken. Jaja.
Maar oke?quote:
Geen druppel alcohol.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet goed, je moet genoeg drinken.
Ik ben blij dat wij qua moderne muziek altijd zo verschillen.quote:
Pfft. Als je echt luistert kan je er niet omheen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij qua moderne muziek altijd zo verschillen.
ja oke, als hij ze toch ergens 2e hands gaat halen. dan ben ik niet goedkoper.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar oke?
Ik heb er geen verstand van dus ik weer het niet behalve dat er nieuwe moeten komen gezien het profiel
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Als je echt luistert kan je er niet omheen.
Ik weet helemaal nog niks. Het staat in de planning maar er staan overal nog vraagtekens bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja oke, als hij ze toch ergens 2e hands gaat halen. dan ben ik niet goedkoper.
Bij mij geeft ie zelf 13 aanquote:Op maandag 10 juni 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan die 14,5 graadt hier buiten
Ja vanavond. Zou er bijna weer een meet voor plannen.quote:
quote:
Denk hetquote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou het?
ik ga even een uk de fles geven
nou dan weet je alvast bij mij kan je nieuwe krijgen voor erg goede prijzen en dat is dan direct incl montage, balanceren e.d.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet helemaal nog niks. Het staat in de planning maar er staan overal nog vraagtekens bij.
dmquote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan weet je alvast bij mij kan je nieuwe krijgen voor erg goede prijzen en dat is dan direct incl montage, balanceren e.d.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vanavond. Zou er bijna weer een meet voor plannen.
Ik heb ook nog giga veel te doen en morgen ook werken.quote:
Haal dan meteen van die garnalenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zal ik dan zo nog maar even naar de drankenhandel?Of naar de Makro, ASTI!
Ja dat bedoel ik; morgen werkenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook nog giga veel te doen en morgen ook werken.
hihihi, ik hou van je.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haal dan meteen van die garnalenWe kunnen ook romantisch samen gaan vanavond
Ik ben MadMaster, vaak afgekort als MM, en ik kom hier even zwaaien omdat Mistress_X dat ook in 'mijn' SC (MEN) deed...quote:
Merci!quote:
De wereld is zo beroerd nog niet...quote:Net zoals ik welkom geheten werd in het AKQ-SC forum
je haalt dingen als topic en forum door elkaar volgens mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Welkom in dit forum dan
Net zoals ik welkom geheten werd in het AKQ-SC forum
HALLo, dat bepaal ik zelf wel. Of nie dan! Ja toch.quote:
Oh oke, niemand die ik ken dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben MadMaster, vaak afgekort als MM, en ik kom hier even zwaaien omdat Mistress_X dat ook in 'mijn' SC (MEN) deed...
schreeuwlelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HALLo, dat bepaal ik zelf wel. Of nie dan! Ja toch.
Ik ook van jouquote:
Voor mij 1 pot natquote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
je haalt dingen als topic en forum door elkaar volgens mij.
Ja, dat blijkt...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh oke, niemand die ik ken dus.
Nou hoi! Blijf gerust. Tis hier kei gezellig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HALLo, dat bepaal ik zelf wel. Of nie dan! Ja toch.
Dat zeggen veel mensen ja. Ik denk dat ik de aankomende weken even ga kijken of ik dingen zachter ga zeggen.quote:
NEEquote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
Just smile and wave![]()
En noem mijn partner in crime eens even niet lelijk, rival
Kom maar schatjequote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen ja. Ik denk dat ik de aankomende weken even ga kijken of ik dingen zachter ga zeggen.Zodat ze lekkr de hele tijd vragen; wat zeg je ? kan je ff wat harder praten?
[..]
NEEinderdaad.
Dat is goed bedoeld hoor. Mijn liefde werkt gewoon wat anders.quote:
Eerst deze trein in elkaar slaan. Vuige hondenquote:
Goed bedoelde liefde is in ieder geval goed...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is goed bedoeld hoor. Mijn liefde werkt gewoon wat anders.
Ik ben al bommen aan het maken, eentje lenen?..quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerst deze trein in elkaar slaan. Vuige honden
Ja lijkt me een goed plan. BOM op UC en AC.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben al bommen aan het maken, eentje lenen?..
Sorry AIVD, was grapje hoor.. Doe ik niet, ik weet niet eens hoe iksdeeejjjj
Je vergeet BDquote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lijkt me een goed plan. BOM op UC en AC.
Nou....quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Tamashii het volgende:
Gelukkig kunnen we relativeren vanaf een leeftijd of 17-20.
Dan pas?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Tamashii het volgende:
Gelukkig kunnen we relativeren vanaf een leeftijd of 17-20.
Ik bedoelde het hoofdkantoor van bepaalde legitieme dievenquote:
Klopt, sommige mensen kunnen het nooit. Er stond ook in mijn boek dat heel veel mensen gewoon bepaalde levensfases niet halen. Die slaan ze gewoon over of ze stagneren. Dat is echt bizar, want daardoor kunnen bepaalde mensen dus niet relativeren of ethisch nadenken.quote:
Geen teruggave rond deze tijd voor jou?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoelde het hoofdkantoor van bepaalde legitieme dieven
Gebeurd in de puberteit he. Meestal wat later omdat daarvoor het egocentrisme nog speelt.quote:
Dood gemaakt met blije mussen.. Ik wil er niet meer over praten, want anders kraskraskrasquote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen teruggave rond deze tijd voor jou?
In Amsterdam heb je die wel nodig...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh ik ga op zoek naar deze servetten!!
[ afbeelding ]
Hoor ik daar ook bij?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen kunnen het nooit. Er stond ook in mijn boek dat heel veel mensen gewoon bepaalde levensfases niet halen. Die slaan ze gewoon over of ze stagneren. Dat is echt bizar, want daardoor kunnen bepaalde mensen dus niet relativeren of ethisch nadenken.
Kom maar uithuilen!!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dood gemaakt met blije mussen.. Ik wil er niet meer over praten, want anders kraskraskras
En sommige leren het nooitquote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gebeurd in de puberteit he. Meestal wat later omdat daarvoor het egocentrisme nog speelt.
Maar als ik in Amsterdam ben heb ik eigenlijk nooit een taxi nodigquote:Op maandag 10 juni 2013 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je die wel nodig...
Anders wordt je als geboren en getogen inwoner even langs alle wijken van de stad meegenomen, voordat ze ruim 100 Euro in rekening brengen...
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dood gemaakt met blije mussen.. Ik wil er niet meer over praten, want anders kraskraskras
Ik soms wel, woon op het randje en dan is een tippel vanuit de binnenstad best wel een eindje...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als ik in Amsterdam ben heb ik eigenlijk nooit een taxi nodig
Okquote:
quote:
Dank u voor uw begrip :$quote:
Ik woon helaas niet eens in de buurt van Amsterdam dus ik ga of met het OV, of met eigen vervoer of ik heb een privé-gidsquote:Op maandag 10 juni 2013 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik soms wel, woon op het randje en dan is een tippel vanuit de binnenstad best wel een eindje...
dat deed ik ook echt niet, Dqod!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
En noem mijn partner in crime eens even niet lelijk, rival
Dan is het goed, aai over je bolquote:Op maandag 10 juni 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat deed ik ook echt niet, Dqod!
ik zou niet durven
dat zeggen ze hier op werk steeds tegen mij, als ik dan harder ga praten denken ze dat ik boos ben.... hele rare gesprekken levert dat opquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen ja. Ik denk dat ik de aankomende weken even ga kijken of ik dingen zachter ga zeggen.Zodat ze lekkr de hele tijd vragen; wat zeg je ? kan je ff wat harder praten?
Maar jij hebt dan ook nog eens een booskijkend gezichtquote:Op maandag 10 juni 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeggen ze hier op werk steeds tegen mij, als ik dan harder ga praten denken ze dat ik boos ben.... hele rare gesprekken levert dat op
bij welke turk stap jij in dan, nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 10 juni 2013 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je die wel nodig...
Anders wordt je als geboren en getogen inwoner even langs alle wijken van de stad meegenomen, voordat ze ruim 100 Euro in rekening brengen...
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook nog eens een booskijkend gezicht![]()
Dat weet ikquote:
Op je wangen dan nog, misschien ;$quote:
U is taxichauffeur uzelf?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
bij welke turk stap jij in dan, nog nooit meegemaakt
En dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op je wangen dan nog, misschien ;$
GVD NOG MAAR 10 MIN!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeerde me Rival even als taxichauffeur voor te stellenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U is taxichauffeur uzelf?
Het aantal niet allochtone taxi chauffeurs is tegenwoordig op één hand te tellen en dat maakt het er niet makkelijker op...
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
WhahahaWat is er chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan ga ik scheldend werken.. Geen zinquote:
Dat zal de sfeer op het werk wel bevorderenquote:
Ja het is wel iets om rekening mee te houdenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeggen ze hier op werk steeds tegen mij, als ik dan harder ga praten denken ze dat ik boos ben.... hele rare gesprekken levert dat op
Aii dat is kut!!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn hongkongse taiwanese of in iedergeval verweggistaanse bestelling is niet bepaald HEEL aangekomen
Volgens mij kennen ze geen bubbeltjesplastic
Die arme kleine kindertjesquote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal de sfeer op het werk wel bevorderen
dat is een beginquote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op je wangen dan nog, misschien ;$
GVD NOG MAAR 10 MIN!!
Hadden ze maar geen kindertjes moeten wordenquote:
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aii dat is kut!!
Bubbeltjesplastic
Ik ben de Alpha en de Omegaquote:
nee ik ben geen chauffeur. en hoe bedoel je dat dat het niet makkeljiker maakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U is taxichauffeur uzelf?
Het aantal niet allochtone taxi chauffeurs is tegenwoordig op één hand te tellen en dat maakt het er niet makkelijker op...
Idd, beter bleven ze zaadjes die verloren gingen in een sokquote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen kindertjes moeten worden
Sucks!!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jamaar daar kennen ze het niet....
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, beter bleven ze zaadjes die verloren gingen in een sok
"Ohhh Dqod wat zeg je nou"
Bakkes jij!!quote:
ik kom de "taxitest" niet door... volgens mijn maatje...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde me Rival even als taxichauffeur voor te stellen![]()
Sorry schat![]()
![]()
Instelling, betrokkenheid en communicatie zijn niet de beste eigenschappen van de Amsterdamse niet-autochtone taxichauffeur. En als ik half laveloos in een taxi zit, die van mij ook niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik ben geen chauffeur. en hoe bedoel je dat dat het niet makkeljiker maakt?
ze moeten gewoon niet zeuren!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het is wel iets om rekening mee te houden
Ik denk dat ik het wel eens ben met hem!!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom de "taxitest" niet door... volgens mijn maatje...
Leuk volk!!quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nou, heerlijk, kom er echt klaar van met dat gekke accent
Bij mij is er toch echt iets meer wrijving en stimulatie nodigquote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nou, heerlijk, kom er echt klaar van met dat gekke accent
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dit in de stem van Megatron.
Je moet ook Beast Machines kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dit in de stem van Megatron.
Beetje jammer dat dit na een jaar of 14 nog steeds zo in mijn hoofd zit.quote:
Mensen die niet randstadquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zachte G-spot is ook niet weg...
Devil/Darkness incarnatequote:
dit, bij vrouwen is het schattigquote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
Brabantse accenten bij vrouwen, jawel.. Echt wel.. Nee serieus!! Bij mannen vind ik het gay tho, sorry guys, no offense
Devlish Queen of Pussyquote:
Het kan schattig zijn, ja. Het kan ook té boers zijn.quote:
Amen, tik em aan.. *place brofist hier enzo*quote:
Die zou ook kunnen, jaquote:
Ik heb dat ooit in Emmen gehad. Bloedmooie meid, een waar plaatje en toen trok ze dr mond open en kon je alleen nog maar aan koeien melken denkenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan schattig zijn, ja. Het kan ook té boers zijn.
Gezien het de tijd dat het er over gedaan heeft om hier te komen en dit was iets van 5 dollar ofzo...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sucks!!
En nu? Meestal is er een addertje als "niet verantwoordelijk voor schade tijdens vervoer"
We hebben het een keer niet over mijn accent ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh okay danquote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien het de tijd dat het er over gedaan heeft om hier te komen en dit was iets van 5 dollar ofzo...
Boeiend
Ja hallo waarom denk je dan dat ik altijd dqop zegquote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen, tik em aan.. *place brofist hier enzo*
En gewoon sexy ook, vind ik echt![]()
[..]
Die zou ook kunnen, ja
Awwwquote:Op maandag 10 juni 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay dan
[..]
Ja hallo waarom denk je dan dat ik altijd dqop zeg
Ik onthoud het voor als ik me verveel.quote:
Dat, ja. Erg jammer.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit in Emmen gehad. Bloedmooie meid, een waar plaatje en toen trok ze dr mond open en kon je alleen nog maar aan koeien melken denken
Ik heb het heul niet over jou, muts.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hebben het een keer niet over mijn accent ja?
Niemand toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik onthoud het voor als ik me verveel.
Beast Wars was episch, met Depthcharge, Rampage en Megatron
[..]
Dat, ja. Erg jammer.
Daar krijg ik geen stijfje van.
[..]
Ik heb het heul niet over jou, muts.
Maar jij hebt ook een erg accent, ja.
Wij zijn niet arrogant, het enige is dat de beledigingen ons gewoon niet boeien. We maken ons niet druk. Dat heeft weinig met arrogantie te maken en juist meer met zekerheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ga toch heen met die randstedelijke arrogantie
das meer richting het oosten. imho.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOK!kers van buiten de randstad zeggen dat ik een erg Leids accent heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand toch?
Mijn accent is ook dramatisch
Boks!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen, tik em aan.. *place brofist hier enzo*
En gewoon sexy ook, vind ik echt![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:35 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik mezelf fatsoenlijk aankleden en op naar m'n werk
Doei![]()
Ik heb de laatste tijd juist dat ik mensen ontmoet die verbaasd zijn dat ik geen Amsterdams maar een Rotterdams accent hebquote:Op maandag 10 juni 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOK!kers van buiten de randstad zeggen dat ik een erg Leids accent heb.
Hier zegt iedereen dat ik geen accent heb.
Niks tegen accentenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hebben het een keer niet over mijn accent ja?
Mwah, Dqod klinkt wel een beetje als een boerinnetje.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niks tegen accenten.
Gelukkig hoor ik die van mezelf niet.
Vind dat opzich nog wel meevallen, maar vind die accenten wel allemaal vrij ''hard'' vergeleden met brabandsquote:Op maandag 10 juni 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, Dqod klinkt wel een beetje als een boerinnetje.
Verder nog leuke updates?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
De bruidegom van de FB-soap zit in het gips![]()
Trouwerij is volgende maand
Nope, veel te stil en rustig daar!!quote:
Gelukkig hoor ik m welquote:Op maandag 10 juni 2013 14:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niks tegen accenten.
woggen tochquote:Op maandag 10 juni 2013 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik m wel
Hoezo ik ben aan het soggen.. welneeeeeeee![]()
Jammerquote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, veel te stil en rustig daar!!
Fucking hell mijn zoon
Ik vind hem wel schattigquote:Op maandag 10 juni 2013 14:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niks tegen accenten.
Ik keek net naar mijn saldo. Meneer heeft dus gewoon geld gejat voor zijn online spelletjequote:
Dat is niet echt netjes neequote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek net naar mijn saldo. Meneer heeft dus gewoon geld gejat voor zijn online spelletje
gejat is meteen weer zo negatief.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek net naar mijn saldo. Meneer heeft dus gewoon geld gejat voor zijn online spelletje
Ik ben dan ook best wel behoorlijk boos op hemquote:
bedoelde ik eigenlijk wel maar kan allebei nu ik erover nadenkquote:
En vervolgens verzwijgen, denken dat zn moeder lomp is enzquote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
gejat is meteen weer zo negatief.
geleend zonder te overleggen klinkt al veel positiever
Hoe oud is hij en hoe komt hij aan jouw pin-/toegangscode?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best wel behoorlijk boos op hem
En terecht.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best wel behoorlijk boos op hem
en waarom hebben wij die gegevens niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is hij en hoe komt hij aan jouw pin-/toegangscode?
Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen...
15 en omdat hij vaak zat naar de winkel gaat voor mij/ons.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is hij en hoe komt hij aan jouw pin-/toegangscode?
Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen...
Wil je mijn gegevens hebben dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
en waarom hebben wij die gegevens niet?
Kind is wel goed bezig met de klote-opmerkingen opeensquote:
Oei, lastige leeftijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
15 en omdat hij vaak zat naar de winkel gaat voor mij/ons.
Op het moment ben ik even bozer vanwege de opmerking die ik net naar mijn hoofd kreeg. Ik moet maar weer aan een relatie beginnen en gaan samenwonen zodat er geld genoeg is om voor meneer merkschoenen te gaan kopenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, lastige leeftijd.
Te oud voor de knutselclub en te jong voor de coffeeshop.
Ik probeerde als puber ook wel eens mijn moeder wijs te maken dat het brood dat ik voor haar moest kopen ineens een gulden duurder was en ik echt niet meer wisselgeld had ontvangen.
Maar vanaf welke leeftijd krijg je ook al weer zelfreflectie?
Je hebt hem daarop gewezen waar hij zich kan aanmelden voor een krantenwijk, neem ik aan...quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment ben ik even bozer vanwege de opmerking die ik net naar mijn hoofd kreeg. Ik moet maar weer aan een relatie beginnen en gaan samenwonen zodat er geld genoeg is om voor meneer merkschoenen te gaan kopen
Hij heeft geen fiets dus dat gaat moeilijk. Daarnaast moet ik eerst een id-kaart voor hem halen (reden 1 waarom hij geen merkschoenen draagt nu) en moet ik uitzoeken wat de gevolgen zijn voor mijn uitkering als hij gaat werken. Maar dit is de ego leeftijd. En gelukkig heeft het kind het inderdaad zo extreem slecht hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt hem daarop gewezen waar hij zich kan aanmelden voor een krantenwijk, neem ik aan...
simpel toch. stopt ie een jaar met dansen, krijgt ie een paar merkschoenen. keuzesquote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
zodat er geld genoeg is om voor meneer merkschoenen te gaan kopen
Breaken doet hij op ma en di in lesverband. Woensdag doet hij freerunnen en de overige dagen is hij idd ergens buiten aan het breaken en/of runnenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Breakdancen...
Dat kan je ook buiten doen en als je dan je cap voor het stuk karton legt, gooien mensen er misschien wel wat geld in. Selfsupporting, altijd goed!
Een krantenwijk is dusdanig weinig qua opbrengst dat het normaliter geen invloed heeft op een uitkering. De relatie merkschoenen/id-kaart ontgaat me even...
Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
simpel toch. stopt ie een jaar met dansen, krijgt ie een paar merkschoenen. keuzes
als ik een nieuwe wagen wil, moet ik de mijne misschien een jaar laten staan ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen![]()
Dat is hetzelfde als wanneer mensen tegen jou zeggen dat je een jaar lang geen auto meer mag aanraken ofzo.
Als ik het hem kon geven dan had ie het al voor hij er om zou vragen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp je standpunt/situatie, hopelijk je zoon ooit ook eens.
Het is geen kwestie van niet gunnen, maar van niet hebben.
Maar ja, zonder merkgympies en dure kleding/mobiele telefoon hoor je er niet bij en elk kind hecht daar meer aan dan rekening te houden met de financiële situatie van zijn/haar ouders...
Ik ga hem vanavond even goed duidelijk maken hoeveel zijn hobby mij kost. Kijken hoe hij dan reageertquote:Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
als ik een nieuwe wagen wil, moet ik de mijne misschien een jaar laten staan ja.
je kan hem die keuze geven. dan denkt hij misschien na over het feit dat ie kan dansen.
Que?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Dan beantwoord je veiligheidshalve de vraag toch simpelweg met 'Nee, dank je wel!'?
waarom zo moeilijk doen.. zeg gewoon dat hij schoenen uit mag kiezen maar dan moet stoppen met dansen. probleem opgelost.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond even goed duidelijk maken hoeveel zijn hobby mij kost. Kijken hoe hij dan reageert
Kom jij dan kijken hoe een puber in een driftig ding veranderdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen.. zeg gewoon dat hij schoenen uit mag kiezen maar dan moet stoppen met dansen. probleem opgelost.
dat dansen is toch zijn leven.... zou toch simpel voor hem zijn.... meer kan je niet missen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij dan kijken hoe een puber in een driftig ding veranderd![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat dansen is toch zijn leven.... zou toch simpel voor hem zijn.... meer kan je niet missen.
maar oke. succes vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |