SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
quote:
ok, mooi zoquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga fakking stuk hier, echt waar
En ik wil je knuffelen, ook echt waar
Cute he, hij zat net helemaal eraan te werken. Zo lief.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
Echt Bobby.. Can't thank you enough man, not even close to kidding
Ja echt serieus!! Ik waardeer dit srsly heel ergquote:Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cute he, hij zat net helemaal eraan te werken. Zo lief.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
Echt Bobby.. Can't thank you enough man, not even close to kidding
Jullie zijn veel te liefquote:Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cute he, hij zat net helemaal eraan te werken. Zo lief.
Nee, niks van.. JIJ!!! Dat je dat gewoon doet! En je kent me en je weet hoe geweldig ik dit soort dingetjes vindquote:
Ik krijg steeds meer moeheidsverschijnselen.quote:
Huh welk feestje?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
faxie!In juli is toch weer dat feestje in eindje?
Ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeheidsverschijnselen.
Ow zal het overwegenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/244997:Zodiak_Commune.html
Hahaha. Dat ging inderdaad over zuurgraad maar het komt van een user die nogal op een aparte manier ging ragen tegen bepaalde users in de KLB SC.quote:Op maandag 10 juni 2013 04:40 schreef Vansschoen het volgende:
Bobby!!! Die site!!!!
Die site zei tegen mij: jijhebtgeenideeoverPH en dat heb ik idd ook niet, of is PH de zuurgraad? Dan heb ikwelideeover PH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ben je nog wel gelukkig?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt steeds gekker met de supermarkt bij mij om de hoek. Ze hadden al weinig assortiment en nu hebben ze er nog meer uitgehaald
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha. Dat ging inderdaad over zuurgraad maar het komt van een user die nogal op een aparte manier ging ragen tegen bepaalde users in de KLB SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeezzz.
Goedemorgen allemaal. Ik ben moe
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Goedemorgenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]jeeeeezzz.
Goedemorgen allemaal. Ik ben moe
Haaiquote:
Gaat het nu nog steeds over die meetquote:Mja toen waren jullie nog vreemd enzo. Oja en mono had mij van de zijne afgetrapt.
Daar moet geneukt zijn, anders kan het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haai
[..]
Gaat het nu nog steeds over die meet
Beter dan dat je een bbq hebt met Dean en Ben Saunders en dat Vader Saunders een clown is en ballonfiguurtjes maaktquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gedroomd dat ik Spider-Man was. Jammer om dan wakker te worden.
Hahahaha, denk het ook, ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan dat je een bbq hebt met Dean en Ben Saunders en dat Vader Saunders een clown is en ballonfiguurtjes maakt
Dat blijkt.quote:
Waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Hmm, heb vanmiddag en vanavond een personeelsfeest.
Weet nog niet of ik ga.
Tamas is een verdachte.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:09 schreef Tamashii het volgende:
Niks helpt daar tegen lijkt wel. Ik heb vannacht ook weer heerlijk gedroomd over dat ik ondervraagd werd over bizarre drugsdealen en moorden omdat ik toevallig op die plek was en toen had ik ze nog echt gezien ook en ja
Het is ver rijden heen en terug. En de meeste van mijn collega's heb ik geen zin in.quote:
Waarom dan nog twijfelenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tamas is een verdachte.
[..]
Het is ver rijden heen en terug. En de meeste van mijn collega's heb ik geen zin in.
Zijn er echt 3 of 4 die ik dan spreek.
Oh wow, dus daarom was je zo onrustigquote:Op maandag 10 juni 2013 10:09 schreef Tamashii het volgende:
Niks helpt daar tegen lijkt wel. Ik heb vannacht ook weer heerlijk gedroomd over dat ik ondervraagd werd over bizarre drugsdealen en moorden omdat ik toevallig op die plek was en toen had ik ze nog echt gezien ook en ja
Jah.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom dan nog twijfelenLijkt me duidelijk ;')
Haha denk het ja. Mijn arm doet ook pijn, niet normaal. Maarja als je zo achterlijk droomt dan rust je dus niet echt uit.quote:
Slaap je niet te warm...quote:Op maandag 10 juni 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha denk het ja. Mijn arm doet ook pijn, niet normaal. Maarja als je zo achterlijk droomt dan rust je dus niet echt uit.
Sja je zal vast wel alles al geprobeerd hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik slaap wel onder anderhalf deken ja. Normaal deken en een op het voeteneind. Maar ik heb het savonds in bed ook koud. Raam daar staat altijd open dus ja.
Jaquote:
ik haat sowieso niet, heb overigens geen last meer van de katten... ze hebben de boodschap begrepen denk ikquote:
Gewoon het besef dat het om de kleine dingen gaatquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef Tamashii het volgende:
Shit ik ben echt zombie in de trein aan het spelen.
Ja maar dan zwijgend, stil als een kasplantjequote:
Awwwwquote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar dan zwijgend, stil als een kasplantje
Eerder:quote:Op maandag 10 juni 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
je komt ook maar eens uit je nest rollen?
Nee het is rustig op werkquote:Op maandag 10 juni 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
je komt ook maar eens uit je nest rollen?
Gouden kettingen? Pimp daddy?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar! Ik ben aan het webshoppen in turkije
Iiig NIET vervelenquote:
Jij gelukquote:Op maandag 10 juni 2013 12:38 schreef Tamashii het volgende:
Wauw wauw wauw. Toets gaat niet doorsukkels
LOLquote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar! Ik ben aan het webshoppen in turkije
Wielen lief, ik ben bijna altijd autogedoe aant doenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gouden kettingen? Pimp daddy?
[..]
Iiig NIET vervelen![]()
Met meerdere dingen bezig
Ik hoop iets te kunnen bestellen, voorlopig is het nog zoeken!quote:
Ohja ... nieuwe banden... ook nog even doen deze maand ....quote:Op maandag 10 juni 2013 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wielen lief, ik ben bijna altijd autogedoe aant doen
met meerdere dingen oeh![]()
voor banden moet je bij mij zijn he.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ... nieuwe banden... ook nog even doen deze maand ....
* LovelyLady schrijft op to do list.....
Multitaskensoms gaat het goed
Google Translatequote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop iets te kunnen bestellen, voorlopig is het nog zoeken!
en mijn turks gaat ook niet zo snel
Beide wellicht maar meer ongeluk. Had hem wel kunnen halen denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gelukOf niet, ligt eraan hoe je het bekijkt
ja prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met die goedkope websites maar bij mij zitten ze meteen onder je auto...quote:
ja dat gebruik ik nu, ze zijn vast heel blij met mijn gebrekige teksten.... ach, weten ze eens hoe wij ons hier voelenquote:
Dan is het wel balenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide wellicht maar meer ongeluk. Had hem wel kunnen halen denk ik.
Ja dat is niet zo moeilijk dat heeft J ook gedaan met de winterbanden van de Zafira destijds.... punt is dat ze over gezet moeten worden op de velg.... en J. wil via een autohandelaar 2e hands banden kopenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met die goedkope websites maar bij mij zitten ze meteen onder je auto...
Hoe laat beginnen we?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik voel het, dit wordt weer een goede alcoholavond.
Ik doe mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik voel het, dit wordt weer een goede alcoholavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |