dit.quote:
Jij begrijpt het leven!quote:
ga je dan niet dood na een maand?quote:
Bofkontquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Voszje het volgende:
Ja, mijn eigen appartement in Kiev is ook prima.
Ach, het is geen geweldig penthouse zoals dat wat TS huurt, maar wel in een 'betere' buurt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Amnon het volgende:
Hmm, klinkt tof, zoiets zat ik ook aan te denken voor de zomer (ja nog niets geboekt).
Baltische staten schijnen ook erg goedkoop te zijn. Sowieso, Oostblokvrouwen
[..]
Bofkont
Nog steeds nice toch. Hoe kom je er eigenlijk aan?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ach, het is geen geweldig penthouse zoals dat wat TS huurt, maar wel in een 'betere' buurt.
Dood? Hoezo? Kazantip duurt overigens vaak maar rond de twee weken.quote:
Kolere fokkin chillquote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ach, het is geen geweldig penthouse zoals dat wat TS huurt, maar wel in een 'betere' buurt.
Ach ik heb ook wel eens op 3 hoog achter gezeten in een kutbuurt 3 metro haltes van het centrum..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Contacten in Kiev.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Amnon het volgende:
[..]
Nog steeds nice toch. Hoe kom je er eigenlijk aan?
Bah wij hoeven echt geen buitenlanders hoor blijf maar in NLquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Dven het volgende:
Samen met Italie, Zweden en Bulgarije nog het enige land in Europa waar ik zou willen wonen
wat een totale verrassing, had ik echt nooit van je verwachtquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Dven het volgende:
Samen met Italie, Zweden en Bulgarije nog het enige land in Europa waar ik zou willen wonen
ik dacht dat het een maand feesten en zuipen was maar zal wel niet dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dood? Hoezo? Kazantip duurt overigens vaak maar rond de twee weken.
Waar zat je toen ongeveer, bij welke halte?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ach ik heb ook wel eens op 3 hoog achter gezeten in een kutbuurt 3 metro haltes van het centrum..
Ken inmiddels mijn weg, en huur een penthouse van een maat van mij.
alsk 70kg @ 10%bf sowiesoquote:
Ik neem jou swso mee brah, manlets united.quote:
20 eurocent en 3 haltes met de blauwe metro vanuit metrostation Kiev centraal.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waar zat je toen ongeveer, bij welke halte?
Haha, dat kan dan natuurlijk alle kanten op zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
20 eurocent en 3 haltes met de blauwe metro vanuit metrostation Kiev centraal.
Geen idee waar ´t was, gewoon 3 haltes verder haha
Je kunt er doen wat je wilt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik dacht dat het een maand feesten en zuipen was maar zal wel niet dan.
Tjah, je kunt ook 3000 euro uitgeven aan een vakantie in Lloret de Mar, en vervolgens huilend Alberto Stegeman bellen dat ze niet in luxe vertoeven.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt er doen wat je wilt.Twee weken lang non-stop comazuipen lijkt me niet zo'n goed idee, maar als dat je ding is...
Precies. Dit is toch de ultieme vakantie. Gewoon in slaap vallen op het strand op je handdoek, not a care in the world.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Tjah, je kunt ook 3000 euro uitgeven aan een vakantie in Lloret de Mar, en vervolgens huilend Alberto Stegeman bellen dat ze niet in luxe vertoeven.
En dan nog chicks moeten hosselen in een te dure discotheek met hoog tokkie gehalte.
In Kiev ben je koning met een meier, met een rooitje ben je eindbaas.
Fuck, ik ben verkocht. Nu nog mijn vrienden zien te overtuigenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Tjah, je kunt ook 3000 euro uitgeven aan een vakantie in Lloret de Mar, en vervolgens huilend Alberto Stegeman bellen dat ze niet in luxe vertoeven.
En dan nog chicks moeten hosselen in een te dure discotheek met hoog tokkie gehalte.
In Kiev ben je koning met een meier, met een rooitje ben je eindbaas.
Sverige!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Dven het volgende:
Laat ze dit topic zien, geen woord is gelogen..quote:Op maandag 10 juni 2013 00:15 schreef Amnon het volgende:
[..]
Fuck, ik ben verkocht. Nu nog mijn vrienden zien te overtuigen
Dit vorig jaar Polen, Nouja sloppenwijken waren er dan wel rond Gdansk/Sopot. Maar wat een bazen vakantie. Fuck Nederland dan echt, als het aan mij was gelegen, en kon morgen daar een baan krijgen met zelfde inkomen als hier. Was ik per direct vertrokken. En dan ben ik toch kaaskop in hart en nieren.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef mapima het volgende:
Hetzelfde met Polen. Mensen denken dat het allemaal een grote skere tata is maar dat valt echt enorm mee.Volgens mij zijn er minder sloppenwijken in Warshau dan in Parijs.
Valt het wel mee met de criminaliteit daar? Gewoon zoals ieder ander tweede-/derdewereldland of juist meer/minder?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Laat ze dit topic zien, geen woord is gelogen..
Gewoon helemaal los gaan op Kiev beach of Odessa.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Precies. Dit is toch de ultieme vakantie. Gewoon in slaap vallen op het strand op je handdoek, not a care in the world.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal los gaan op Kiev beach of Odessa.
Nobody gives a fuck, ik klap gewoon een dikke hazepeuk in centrum Kiev en als de popo moeilijk begint te doen, geef ik ze een tientje zodat ze opkrassen!
Heb zelfs eens met een stomdronken militair met een Bigmac omgekocht, die kerel had zeker een liter wodka op.
Gelukkig maar, want hij bracht me zelfs met loeiende sirenes af bij mijn appartement terwijl ik de zakken vol had met wiet.
Wat een held was die kerel...
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal los gaan op Kiev beach of Odessa.
Nobody gives a fuck, ik klap gewoon een dikke hazepeuk in centrum Kiev en als de popo moeilijk begint te doen, geef ik ze een tientje zodat ze opkrassen!
Heb zelfs eens met een stomdronken militair met een Bigmac omgekocht, die kerel had zeker een liter wodka op.
Gelukkig maar, want hij bracht me zelfs met loeiende sirenes af bij mijn appartement terwijl ik de zakken vol had met wiet.
Wat een held was die kerel...
Voor 500 euro inclusief vlucht zit jij volgende week met 3 geile Sabina´s,Katerinas en Olga´s in een jacuzzi met een fles champanski en een dikke haze joint, je bent waus als je deze trein aan je voorbij ziet gaan...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een land waar ik zeker weten heen moet gaan.
Kom meeten ey sahbi.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:39 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Voor 500 euro inclusief vlucht zit jij volgende week met 3 geile Sabina´s,Katerinas en Olga´s in een jacuzzi met een fles champanski en een dikke haze joint, je bent waus als je deze trein aan je voorbij ziet gaan...
Tjah ik ben zelf ook een boefje, drugs is hartstikke illegaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Valt het wel mee met de criminaliteit daar? Gewoon zoals ieder ander tweede-/derdewereldland of juist meer/minder?
Kroatië is niet meer wat het geweest is, tenzij je een burn out hebt en het liefst de rust zoekt op het strand met een banana en ringo achter de speedboot om vervolgens 50 tinten grijs uit te lezen op een gehuurd strandbed en omringd door andere tokkies.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
Oostblok is perfect voor vakanties.
Kroatië heeft bijvoorbeeld hogere jaarlijkse gemiddelden in temperatuur dan Spanje alleen is het niet cool denken mensen.
Oekraïne is fucking koud of fucking warm en benauwd qua weer en wat zou je bijvoorbeeld in Kiev willen doen dat nu echt de moeite waard is?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:01 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Kroatië is niet meer wat het geweest is, tenzij je een burn out hebt en het liefst de rust zoekt op het strand met een banana en ringo achter de speedboot om vervolgens 50 tinten grijs uit te lezen op een gehuurd strandbed en omringd door andere tokkies.
Oekraine is underrated, fuck Salau,Lloret de Mar,Chersonissos en al die andere Henk en Ingrid overspoelde rioolputjes in Spanje.
Oekraine en Rusland zijn gewoon fucking baas, alles mag, alles kan!
Het land heet Oekraïne. Toen het nog geen land was, werd de betreffende streek aangeduid als de Oekraïne.quote:
Mijn klacht is dat m´n matties en de rest van half Nederland naar kansloze badplaatsen gaan als lloret,Salou,Chersonissos en dat soort gehuchten.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:14 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het land heet Oekraïne. Toen het nog geen land was, werd de betreffende streek aangeduid als de Oekraïne.
On-topic: onterechte klacht van TS. TS heeft het prima naar zijn zin, dus waarom klagen?
Ergens waar ik ook geile Sabina´s,Katerinas en Olga´s in een jacuzzi met een fles champanski kan bespeuren natuurlijk.quote:
Ah OK, duidelijk nu...quote:Op maandag 10 juni 2013 01:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat m´n matties en de rest van half Nederland naar kansloze badplaatsen gaan als lloret,Salou,Chersonissos en dat soort gehuchten.
Elk jaar gaan ze er weer naartoe op vakantie, en zodra ze terug zijn, dan komen de horror verhalen..
Ey, Kroatië is geen oostblok vriend. Don't get me started again.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
Oostblok is perfect voor vakanties.
Kroatië heeft bijvoorbeeld hogere jaarlijkse gemiddelden in temperatuur dan Spanje alleen is het niet cool denken mensen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:43 schreef Machupicchu het volgende:
Wie kan mij overtuigen dat dit niet het hardste feest op aarde is..
Daar zijn veel lekkere 14-15 jarige, lange, blonde, minstens cup c dragende meiden met blauwe ogen?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:44 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij is er altijd nog Bangkok en Pattaya kerel!
Als Guus Geluk zou ik me daar niet druk om maken..quote:Op maandag 10 juni 2013 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zijn veel lekkere 14-15 jarige, lange, blonde, minstens cup c dragende meiden met blauwe ogen?
Daarom.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als Guus Geluk zou ik me daar niet druk om maken..
PM me en je hebt volgende week een harem hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 01:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ergens waar ik ook geile Sabina´s,Katerinas en Olga´s in een jacuzzi met een fles champanski kan bespeuren natuurlijk.
quote:
Ik heb tot nu to overal ter wereld wiet gerookt, can White Widow in Peru, tot Haze in Ukraine, en Kasmir hasj in India.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef arjan1212 het volgende:
ik zou maar oppassen met die wiet van je , beter helemaal geen wiet roken als je nederland verlaat
Was een grapje zolang je maar niet te veel doet manquote:Op maandag 10 juni 2013 02:06 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tot nu to overal ter wereld wiet gerookt, can White Widow in Peru, tot Haze in Ukraine, en Kasmir hasj in India.
Kak dilaquote:Op maandag 10 juni 2013 02:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zeer eens met TS!![]()
Oekraine is baas!![]()
Eindelijk weer eens een parel van een draad op FOK!![]()
Spasiba, tawarietsj!
Haha wat een baas ik ben zelf ook half Russisch alleen schrijven gaat moelijk praten kan ik welquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:11 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik post niet vaak, maar zodra ik post is het een pareltje
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 10 juni 2013 02:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gelukkig.
Sommige FOK!kers maken enorm veel draden aan, die echt te saai zijn om door te lezen. Het zou fijn zijn als mensen meer tijd namen om goede en leuke draden aan te maken en dan maar minder draden.
Dus ik ben blij dat je de tijd neemt voor goede draden.
Het hele verhaal over de president en Timoshenko doet me niks.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:44 schreef Godshand het volgende:
Met je vakantie steun je wel een bedenkelijk politiek regime, wat niet erg democratisch is, weinig aan bestrijden van georganiseerde criminaliteit doet, en officieus anti-homo is (zelfde geld overigens voor Rusland).
Beter ga je naar Roemenie of Tjechie/Slowakije
Ze weten dat jij dat denkt, en zolang ze er om kunnen lachen, gaan ze er in mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:47 schreef Machupicchu het volgende:
Het is juist heerlijk dat de politie corrupt is, ik doe ze een tientje en ze behandelen je als vip.
Wie betaald, bepaaldquote:Op maandag 10 juni 2013 02:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze weten dat jij dat denkt, en zolang ze er om kunnen lachen, gaan ze er in mee.
Maar als je het echt te bont maakt, mag je nog wel lekker wakker worden in een Oekraiense cel, met politie die wel boksen wil oefenen op Westers tuig
Ben je niet in de war met wit-rusland?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:44 schreef Godshand het volgende:
Met je vakantie steun je wel een bedenkelijk politiek regime, wat niet erg democratisch is, weinig aan bestrijden van georganiseerde criminaliteit doet, en officieus anti-homo is (zelfde geld overigens voor Rusland).
Weer zo'n jaloerse boerquote:
Euhm, okquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Bah wij hoeven echt geen buitenlanders hoor blijf maar in NL
Nou he, de vier landen tonen echt zoooooveel overeenkomsten he!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
wat een totale verrassing, had ik echt nooit van je verwacht
quote:
moet je eens in sopot kijkenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef mapima het volgende:
Hetzelfde met Polen. Mensen denken dat het allemaal een grote skere tata is maar dat valt echt enorm mee.Volgens mij zijn er minder sloppenwijken in Warshau dan in Parijs.
Glowing-in-the-dark-kutten. Weet je ze altijd meteen te vinden.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
lekker inderdaad, van die radioactief besmette kutten uitwonensucces met je penis
Stomme zelfverklaarde liberaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:44 schreef Godshand het volgende:
Djewotskjki?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik mis foto's van Oekraïense djewotsjki in deze draad.
Bez fotki eto 'topik' ne garasjo.![]()
Zivot, zivot, zivot Komsomol!![]()
Odessa zou trouwens een nudist "plazh" hebben, dus Frei Korper Kultur.Ik heb het stukje strand alleen nooit kunnen vinden.
Mijn Russisch is ook niet erg geweldig. Oekraïens spreek ik in het geheel niet, het komt op mijn over als een Rus die Tsjechisch tracht te spreken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Djewotskjki?Devushki bedoel je, of in het Oekraïns "divchata".
Je doet jezelf tekort in het leven, pikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Remqo het volgende:
Oekraine, daar wil ik niet dood noch levend gevonden worden.
ga naar bed, kneusjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort in het leven, pik
Ja dit is verwarrend, wat is het nou??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Palestijnse is gewoon Arabische.
Arabische, Palestijnen bestaan niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dit is verwarrend, wat is het nou??
Een Peruviaans meisje, jij bent nooit verder geweest dan de camping in Staphorst?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dit is verwarrend, wat is het nou??
Moet jij geen goedkope paupervodka zuipen met je postorder bruid?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Moest jij je kat niet te vreten geven of je bammetjes voor morgen smeren?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Dimachaerus het volgende:
altijd al naar okeriane willen gaan
die oostblokkers hebben altidj vaak wel veel (witte) kutvocht afscheiding
ik vind dat altijd wel mooi om te zien
??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]dan gaN zegewoon even douchen dn klaar
Ik hou het liever op Zuid Amerika, ikheb alleen maar nare ervaringen met oostbokkers (met uitzondering van Baltische statenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort in het leven, pik
Nee, ik zit nog wat auto's te bekijken en ik duw 'm zo nog even aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Moet jij geen goedkope paupervodka zuipen met je postorder bruid?
Oh nee dat was verzonnen hihi.
Procecco..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:02 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog wat auto's te bekijken en ik duw 'm zo nog even aan.
Nog 1 glaasje procecco en morgenvroeg lekker naar Deutschland
Kan jij niet ff opkrassen mij in elk topic te volgen?quote:
Zuid-Amerika is ook veel toffer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het liever op Zuid Amerika, ikheb alleen maar nare ervaringen met oostbokkers (met uitzondering van Baltische staten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |