dit.quote:
Jij begrijpt het leven!quote:
ga je dan niet dood na een maand?quote:
Bofkontquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Voszje het volgende:
Ja, mijn eigen appartement in Kiev is ook prima.
Ach, het is geen geweldig penthouse zoals dat wat TS huurt, maar wel in een 'betere' buurt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Amnon het volgende:
Hmm, klinkt tof, zoiets zat ik ook aan te denken voor de zomer (ja nog niets geboekt).
Baltische staten schijnen ook erg goedkoop te zijn. Sowieso, Oostblokvrouwen
[..]
Bofkont
Nog steeds nice toch. Hoe kom je er eigenlijk aan?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ach, het is geen geweldig penthouse zoals dat wat TS huurt, maar wel in een 'betere' buurt.
Dood? Hoezo? Kazantip duurt overigens vaak maar rond de twee weken.quote:
Kolere fokkin chillquote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ach, het is geen geweldig penthouse zoals dat wat TS huurt, maar wel in een 'betere' buurt.
Ach ik heb ook wel eens op 3 hoog achter gezeten in een kutbuurt 3 metro haltes van het centrum..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Contacten in Kiev.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Amnon het volgende:
[..]
Nog steeds nice toch. Hoe kom je er eigenlijk aan?
Bah wij hoeven echt geen buitenlanders hoor blijf maar in NLquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Dven het volgende:
Samen met Italie, Zweden en Bulgarije nog het enige land in Europa waar ik zou willen wonen
wat een totale verrassing, had ik echt nooit van je verwachtquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Dven het volgende:
Samen met Italie, Zweden en Bulgarije nog het enige land in Europa waar ik zou willen wonen
ik dacht dat het een maand feesten en zuipen was maar zal wel niet dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dood? Hoezo? Kazantip duurt overigens vaak maar rond de twee weken.
Waar zat je toen ongeveer, bij welke halte?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ach ik heb ook wel eens op 3 hoog achter gezeten in een kutbuurt 3 metro haltes van het centrum..
Ken inmiddels mijn weg, en huur een penthouse van een maat van mij.
alsk 70kg @ 10%bf sowiesoquote:
Ik neem jou swso mee brah, manlets united.quote:
20 eurocent en 3 haltes met de blauwe metro vanuit metrostation Kiev centraal.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waar zat je toen ongeveer, bij welke halte?
Haha, dat kan dan natuurlijk alle kanten op zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
20 eurocent en 3 haltes met de blauwe metro vanuit metrostation Kiev centraal.
Geen idee waar ´t was, gewoon 3 haltes verder haha
Je kunt er doen wat je wilt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik dacht dat het een maand feesten en zuipen was maar zal wel niet dan.
Tjah, je kunt ook 3000 euro uitgeven aan een vakantie in Lloret de Mar, en vervolgens huilend Alberto Stegeman bellen dat ze niet in luxe vertoeven.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt er doen wat je wilt.Twee weken lang non-stop comazuipen lijkt me niet zo'n goed idee, maar als dat je ding is...
Precies. Dit is toch de ultieme vakantie. Gewoon in slaap vallen op het strand op je handdoek, not a care in the world.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Tjah, je kunt ook 3000 euro uitgeven aan een vakantie in Lloret de Mar, en vervolgens huilend Alberto Stegeman bellen dat ze niet in luxe vertoeven.
En dan nog chicks moeten hosselen in een te dure discotheek met hoog tokkie gehalte.
In Kiev ben je koning met een meier, met een rooitje ben je eindbaas.
Fuck, ik ben verkocht. Nu nog mijn vrienden zien te overtuigenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Tjah, je kunt ook 3000 euro uitgeven aan een vakantie in Lloret de Mar, en vervolgens huilend Alberto Stegeman bellen dat ze niet in luxe vertoeven.
En dan nog chicks moeten hosselen in een te dure discotheek met hoog tokkie gehalte.
In Kiev ben je koning met een meier, met een rooitje ben je eindbaas.
Sverige!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Dven het volgende:
Laat ze dit topic zien, geen woord is gelogen..quote:Op maandag 10 juni 2013 00:15 schreef Amnon het volgende:
[..]
Fuck, ik ben verkocht. Nu nog mijn vrienden zien te overtuigen
Dit vorig jaar Polen, Nouja sloppenwijken waren er dan wel rond Gdansk/Sopot. Maar wat een bazen vakantie. Fuck Nederland dan echt, als het aan mij was gelegen, en kon morgen daar een baan krijgen met zelfde inkomen als hier. Was ik per direct vertrokken. En dan ben ik toch kaaskop in hart en nieren.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef mapima het volgende:
Hetzelfde met Polen. Mensen denken dat het allemaal een grote skere tata is maar dat valt echt enorm mee.Volgens mij zijn er minder sloppenwijken in Warshau dan in Parijs.
Valt het wel mee met de criminaliteit daar? Gewoon zoals ieder ander tweede-/derdewereldland of juist meer/minder?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Laat ze dit topic zien, geen woord is gelogen..
Gewoon helemaal los gaan op Kiev beach of Odessa.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Precies. Dit is toch de ultieme vakantie. Gewoon in slaap vallen op het strand op je handdoek, not a care in the world.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal los gaan op Kiev beach of Odessa.
Nobody gives a fuck, ik klap gewoon een dikke hazepeuk in centrum Kiev en als de popo moeilijk begint te doen, geef ik ze een tientje zodat ze opkrassen!
Heb zelfs eens met een stomdronken militair met een Bigmac omgekocht, die kerel had zeker een liter wodka op.
Gelukkig maar, want hij bracht me zelfs met loeiende sirenes af bij mijn appartement terwijl ik de zakken vol had met wiet.
Wat een held was die kerel...
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal los gaan op Kiev beach of Odessa.
Nobody gives a fuck, ik klap gewoon een dikke hazepeuk in centrum Kiev en als de popo moeilijk begint te doen, geef ik ze een tientje zodat ze opkrassen!
Heb zelfs eens met een stomdronken militair met een Bigmac omgekocht, die kerel had zeker een liter wodka op.
Gelukkig maar, want hij bracht me zelfs met loeiende sirenes af bij mijn appartement terwijl ik de zakken vol had met wiet.
Wat een held was die kerel...
Voor 500 euro inclusief vlucht zit jij volgende week met 3 geile Sabina´s,Katerinas en Olga´s in een jacuzzi met een fles champanski en een dikke haze joint, je bent waus als je deze trein aan je voorbij ziet gaan...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een land waar ik zeker weten heen moet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |