Mijn Russisch is ook niet erg geweldig. Oekraïens spreek ik in het geheel niet, het komt op mijn over als een Rus die Tsjechisch tracht te spreken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Djewotskjki?Devushki bedoel je, of in het Oekraïns "divchata".
Je doet jezelf tekort in het leven, pikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Remqo het volgende:
Oekraine, daar wil ik niet dood noch levend gevonden worden.
ga naar bed, kneusjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort in het leven, pik
Ja dit is verwarrend, wat is het nou??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Palestijnse is gewoon Arabische.
Arabische, Palestijnen bestaan niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dit is verwarrend, wat is het nou??
Een Peruviaans meisje, jij bent nooit verder geweest dan de camping in Staphorst?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dit is verwarrend, wat is het nou??
Moet jij geen goedkope paupervodka zuipen met je postorder bruid?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Moest jij je kat niet te vreten geven of je bammetjes voor morgen smeren?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Dimachaerus het volgende:
altijd al naar okeriane willen gaan
die oostblokkers hebben altidj vaak wel veel (witte) kutvocht afscheiding
ik vind dat altijd wel mooi om te zien
??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]dan gaN zegewoon even douchen dn klaar
Ik hou het liever op Zuid Amerika, ikheb alleen maar nare ervaringen met oostbokkers (met uitzondering van Baltische statenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort in het leven, pik
Nee, ik zit nog wat auto's te bekijken en ik duw 'm zo nog even aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Moet jij geen goedkope paupervodka zuipen met je postorder bruid?
Oh nee dat was verzonnen hihi.
Procecco..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:02 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog wat auto's te bekijken en ik duw 'm zo nog even aan.
Nog 1 glaasje procecco en morgenvroeg lekker naar Deutschland
Kan jij niet ff opkrassen mij in elk topic te volgen?quote:
Zuid-Amerika is ook veel toffer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het liever op Zuid Amerika, ikheb alleen maar nare ervaringen met oostbokkers (met uitzondering van Baltische staten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |