Heb je zo'n moeite met dat woord?quote:
Omdat er zo'n leip wijf al 10 minuten liep te huilen in het Spaans over een probleem wat niet bij ons ligt maar dat wou ze niet snappen.quote:
heb ik toch niet gedaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Omdat er zo'n leip wijf al 10 minuten liep te huilen in het Spaans over een probleem wat niet bij ons ligt maar dat wou ze niet snappen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ik toch niet gedaan
je ben toch niet boos op mij
NO ESSO UNA PROBLEMO DE HEMAquote:
ja btje wel, en ja cos is leuke naam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee hoorkwam het zo over?
Wel stom dat je me Cosmo noemde
Ik ben er niet zo aan gewend irl, alleen aan mijn naam of Maikel eigenlijkquote:
Moment, eens zoeken hoe ik in die router komquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:27 schreef leeell het volgende:
log eens in op je router (admin / geen password) en kijk of daar iets staat over IP adressen toewijzen of DHCP aanstaat,
ik denk dat je tablet geen (goed) IP toegewezen krijgt.
WAT ZEG JEquote:
uitvoeren > CMD > Ipconfig > Standaard gateway noteren > in je adresbalk invoeren > inloggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moment, eens zoeken hoe ik in die router kom.
Ok, maar wil je nu verder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan homo?
[..]
Nee. Ik kan het zelfs ontleden zoals je ziet.
o, nou ja leuk tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo aan gewend irl, alleen aan mijn naam of Maikel eigenlijk
SORRYquote:
Ja weet ik, maar ip is een heel ander getal dan standaard. Vanmorgen werkte 192.168.0.1 wel en nu na die reset van dat modem niet meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef leeell het volgende:
[..]
uitvoeren > CMD > Ipconfig > Standaard gateway noteren > in je adresbalk invoeren > inloggen
Wat wil je nu verder?*quote:
IP is van je pc, gateway is het IP van je router.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ip is een heel ander getal dan standaard. Vanmorgen werkte 192.168.0.1 wel en nu na die reset van dat modem niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |