SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planking in mei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-06-2013 04:17:00 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
er is dit weekend niet zo veel gelopen in evenement-verband maar toch mis ik de verslagen of heb ik er over heen gelezen? Clumsy Clown?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD heeft 'm niet in de OP gezet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Well done Swets, maar waar in de OP kan ik het resultaat vinden? Ben ik nou zo blind?
RD kan je het volgende in de OP zettenSPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg spontaan zin en vakantie die kant uit te boeken. Helaas vrij centjesloos. Misschien maar beter
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Jeetje die foto's!!!!!! Wat mooi!!! Wat een geweldig om dat tijdens het lopen te kunnen zien zeg!!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik word ook helemaal jaloers op mezelf als ik die foto's terugzie
Maar tof trouwens, die PR-shizzle Swets!
Ja doei.![]()
Ook van toepassing op mijn wedstrijdloopje vandaagquote:![]()
Gisteren was deelname aan de GreenRun nog onzeker. Toch maar het inschrijfformulier ingevuld en hopen dat een goede nachtrust voldoende zou zijn.
Vanmorgen was het bewolkt en lekker koel. Met deze omstandigheden zou ik misschien ook nog wel een goede tijd kunnen lopen. De snelheid was er in ieder geval wel in de laatste trainingen.
Voor de start nog even een kop koffie gedronken en de 10 km en halve marathonlopers zien starten. Daarna pas omgekleed en nog even ingelopen.
Het plan was om rustig te starten en pas na de eerste scherpe bocht te versnellen. Echter passeerde ik het 1 km punt al na 4:30. Ik had gelukkig geen last van mijn blessure en kon het tempo de volgende kilometer vasthouden. Helaas is drie weken gedwongen rust niet goed voor de conditie en ik had moeite de hartslag laag te houden.
Net als vorig jaar toch maar gekozen voor een aantal korte wandelmomenten. Vorig jaar waren het er 3. Nu waren het er 6.
Jeff Galloway zou trots op me zijn.
De laatste 2 kilometers had ik het erg zwaar. Ik werd nog gesteund door een medeloper maar de finish leek nog eindeloos ver. Voor de finish moest ik een aantal lopers laten gaan.
Een jongen die nog dichtbij kwam kon ik in de laatste meters gelukkig nog net voor blijven.
Met een tijd van 28:16 (27:03 na 5 KM) een minuut langzamer dan vorig jaar. Maar het gevoel dat ik een wedstrijd heb kunnen lopen vandaag is geweldig, al was ik de rest van de middag gesloopt.
http://www.endomondo.com/workouts/201129241/5515301
[ Bericht 3% gewijzigd door Ach3r0n op 09-06-2013 21:40:02 ]![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word ook helemaal jaloers op mezelf als ik die foto's terugzie
Maar tof trouwens, die PR-shizzle Swets!Jaloers op jezelf!!! En dan het idee dat je daar gewoon zo weer kan lopen. Wat een geluk!!! En dan was ik al blij met de Kennemerduinen (die overigens ook niet echt lelijk zijn, maar niet zo mooi:-))
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Clums had een blessure en heeft niet gelopen vandaag (vertelde ze van de week in een ander topic).quote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
er is dit weekend niet zo veel gelopen in evenement-verband maar toch mis ik de verslagen of heb ik er over heen gelezen? Clumsy Clown?
***![]()
Wauw MoBlo!Ik loop (als het schema van het dagelijkse leven het toe laat) drie keer in de week. En daar ben ik ook mee begonnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Heoi
Hoe vaak in de week lopen jullie eigenlijk? En met hoe vaak begonnen jullie?***![]()
Kolere, het is niet dat je ff voor je lol wat foto's van de Ladies Run R'dam gaat doorspitten om je zus te spottenIedereen is roze
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
Kolere, het is niet dat je ff voor je lol wat foto's van de Ladies Run R'dam gaat doorspitten om je zus te spottenIedereen is roze
![]()
_!
Ja doei.![]()
ongeveer 5keerquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Heoi
Hoe vaak in de week lopen jullie eigenlijk? En met hoe vaak begonnen jullie?
begonnen met om de dag 3km te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen met zonsondergang
Ik wilde 5 kilometer lopen en dat werd uiteindelijk 5.7 km, daarna had ik wat afstand nodig om uit te lopen. Zie wel dat ik steeds wat langzamer ben gaan lopen, dat merkte ik tijdens het lopen eigenlijk niet. De laatste kilometer heb ik wel een versnellinkje ingezet.
http://www.endomondo.com/workouts/201141302/4748952![]()
Ik las 'om de dag 3 keer lopen'quote:Op zondag 9 juni 2013 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ongeveer 5keer
begonnen met om de dag 3km te lopen_!
Ja doei.![]()
Ik heb wel een rose jasjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt, je zou voor de gein hier eens moeten spiekenLijkt me ook echt iets voor jou
maar no wai dat ik tussen enkel van die kakelende kippen ga lopen
Ja doei.![]()
Vandaag stond er 8 km op de planning maar toen ik naar buiten stapte nam ik toch maar de route van 6,5 km..na 5km was ik weer thuis!Wat een ellendeEen rondje om gauw te vergeten!
Ben ook begonnen met 3x in de week en probeer nu regelmatig 4x in de week te lopen als de planning/het werk dat toelaat.
@Moblo Wow!! Wat een supermooie omgeving!![]()
![]()
3 keer per week. Al 2 jaar lang met af en toe een uitstapje naar 4 keer per week.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Heoi
Hoe vaak in de week lopen jullie eigenlijk? En met hoe vaak begonnen jullie?![]()
Volgens mij heeft iedereen wel eens dat het erg tegenvalt. Gauw vergeten inderdaad!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Tazzy24 het volgende:
Vandaag stond er 8 km op de planning maar toen ik naar buiten stapte nam ik toch maar de route van 6,5 km..na 5km was ik weer thuis!Wat een ellendeEen rondje om gauw te vergeten!
Ben ook begonnen met 3x in de week en probeer nu regelmatig 4x in de week te lopen als de planning/het werk dat toelaat.
@Moblo Wow!! Wat een supermooie omgeving!![]()
![]()
Hebben jullie trouwens wel eens een hele snelle 1 kilometer gelopen, gewoon zodat dat mooi staat op Endomondo?![]()
Ik heb dat wel eens een coopertest gedaan, maar dat was meer om te vergelijken omdat ik op de middelbare school al blij was als die uit kon rennen zonder te lopen.![]()
Ik ben nog steeds beginner, maar ook 3x per week.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Heoi
Hoe vaak in de week lopen jullie eigenlijk? En met hoe vaak begonnen jullie?![]()
inderdaad...!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel eens dat het erg tegenvalt. Gauw vergeten inderdaad!
maar ik ben van mening dat je er eerst even over na moet denken waarom het niet lekker ging voordat je het vergeet.
Te veel gelopen in de dagen er voor? Te weinig gegeten/gedronken? Te kort slaap?
Vaak heeft een tegenvallend loopje een oorzaak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef FZN05 het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens een hele snelle 1 kilometer gelopen, gewoon zodat dat mooi staat op Endomondo?![]()
Ik heb dat wel eens een coopertest gedaan, maar dat was meer om te vergelijken omdat ik op de middelbare school al blij was als die uit kon rennen zonder te lopen.
En die coopertest liep ik vroeger niet eens uit
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
RD heeft 'm niet in de OP gezet.
RD kan je het volgende in de OP zettenLeuk! Ik heb hem meteen ingevuld. Ik reken (uiteraard) alleen wedstrijdresultaten. Ik zie wel meteen dat ik sommige afstanden nodig opnieuw moet doen. De 10 EM is echt een oude tijd, daar zou ik nu probleemloos een minuut of 7 af moeten kunnen lopen.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Hoe nemen jullie eigenlijk je telefoon mee tijdens het hardlopen?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Een echt lekker loopje komt eerlijk gezegd zelden voor bij mij. Ik kan dus beter noteren wat de oorzaak dáárvan is.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...!
maar ik ben van mening dat je er eerst even over na moet denken waarom het niet lekker ging voordat je het vergeet.
Te veel gelopen in de dagen er voor? Te weinig gegeten/gedronken? Te kort slaap?
Vaak heeft een tegenvallend loopje een oorzaak
Maar je hebt wel gelijk. Ik heb vandaag weinig gedronken en heb nog een nachtdienst, dus het geplande duurloopje van morgen zal niet in mijn top-10 komen.![]()
Nietquote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Neraice het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk je telefoon mee tijdens het hardlopen?![]()
![]()
Wat Quoi zegt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Neraice het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk je telefoon mee tijdens het hardlopen?
Maar toen ik het nog deed met zo'n armband. Spibelt werkt ookThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Spibelt!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Neraice het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk je telefoon mee tijdens het hardlopen?![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet, anders spibelt als het zou moeten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik neem de telefoon ook niet mee, maar ben nu op zoek naar een manier om dat toch te doen, omdat ik steeds verder ga lopen en dus ook langer weg ben. Beetje op zoek naar een riem of iets. Ik kreeg al Camelbak als advies, dus misschien wordt dat het wel.![]()
In m'n vagijn, op trilstand.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Neraice het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk je telefoon mee tijdens het hardlopen?Ja doei.![]()
http://dx.com/p/sport-armband-for-iphone-4-black-42570quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Neraice het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk je telefoon mee tijdens het hardlopen?
Is (voorlopig) prima voor mij![]()
![]()
Je vraag wordt al beantwoord hierboven. Een hele Camelback meeslepen voor een telefoon lijkt me een beetje overdreven.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef AlexN het volgende:
Ik neem de telefoon ook niet mee, maar ben nu op zoek naar een manier om dat toch te doen, omdat ik steeds verder ga lopen en dus ook langer weg ben. Beetje op zoek naar een riem of iets. Ik kreeg al Camelbak als advies, dus misschien wordt dat het wel.
The sun in your Eyes
Ik doe de garmin ook altijd om mijn leuter. En dan hartslaglevel op 100 zodat dat ding steeds trilt. Godsamme wat is dat fijn lopen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
weer wat anders dan een runner's highquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja schuldig! De langste en kortste kilometer die ik ooit gelopen heb!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef FZN05 het volgende:
Ik heb dat wel eens een coopertest gedaan, maar dat was meer om te vergelijken omdat ik op de middelbare school al blij was als die uit kon rennen zonder te lopen.Duurde iets van 2'48, en daar was ik wel blij mee! Wel erg leuk om gewoon een keer te doen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik doe de garmin ook altijd om mijn leuter. En dan hartslaglevel op 100 zodat dat ding steeds trilt. Godsamme wat is dat fijn lopen.
***![]()
Ik neem al heel lang én mijn telefoon én mijn Garmin mee. Dubbele boekhouding, maar die telefoon verzorgt ook de muziek. Lopen jullie zonder, of gewoon op een andere manier verzorgd?Life is what you make it.![]()
Als beginner loop ik volgens mijn schema netjes drie keer in de week. In principe ma-wo-vr, maar afgelopen week werd dat di-do-zo. Naast school en afstuderen moet ik ook nog eens onregelmatig werken, dat maakt het soms lastig om mijn dagen exact aan te houden.
Vanochtend een nieuw rondje gedaan in de buurt van ruim 4 kilometer. Voor de laatste keer 4 keer 5 minuten, morgen mag ik 3 keer 7 minuten. Het was wel fijn om een nieuwe route te lopen, en opvallend veel dames aan het hardlopen vanochtend. En via afstandmeter.nl heb ik al een mogelijkheid bekeken om het rondje nog wat uit te bereiden naar 6 kilometer... daar moet ik de komende tijd wel mee vooruit kunnen. Dat is dan dezelfde afstand als een rondje Efteling [al lijkt die afstand veeeeel langer].
En over hardlopen en honden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hardloopmaatje had het vanmiddag maar druk met uitrusten [gisteren ook een zware ochtend op de jachttraining gehad]:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
We zouden een deal moeten sluiten met de mensen van Spibelt, wil niet weten hoeveel er al verkocht zijn via dit topic...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef AlexN het volgende:
Dat lijkt mij ook Onama. Ik zit op de Spibelt site nu... Eens kijken wat het is.
Wel grappig trouwens, gister vraagt Daywalk3r bijvoorbeeld of een herstelloopje de moeite is of niet en krijgt daar geen antwoord op.
Stel een vraag over gear en gelijk 5 man die antwoorden.Stelletje gear-junkies die we zijn
The sun in your Eyes
Ik heb mijn telefoon in een armband voor de muziek idd, heb vandaag even zonder geprobeerd te lopen, maar dat beviel toch niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik neem al heel lang én mijn telefoon én mijn Garmin mee. Dubbele boekhouding, maar die telefoon verzorgt ook de muziek. Lopen jullie zonder, of gewoon op een andere manier verzorgd?
En de garmin om mijn pols. Ik zet endomondo of rk overigens niet meer aan sinds ik de garmin heb.***![]()
Neem m'n smartphone nooit mee omdat ik met een horloge loop voor tijd/afstand/snelheid.
Tegenvallende loopje zou best wel kunnen zitten in de bbq van gisteren, met een paar borreltjes (niks gewend want drink nooit) en een tekort aan nachtrust. Voelde me op zich goed maar m'n lijf wilde niet.
Heb dat tot nu toe nog niet vaak gehad dus kan een keer gebeuren.![]()
Thanks jongens. Hoe doe je Endomondo en muziek zonder telefoon dan?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Geen muziekquote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Neraice het volgende:
Thanks jongens. Hoe doe je Endomondo en muziek zonder telefoon dan?
The sun in your Eyes
Geen muziek en met een GPS-horlogequote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Neraice het volgende:
Thanks jongens. Hoe doe je Endomondo en muziek zonder telefoon dan?F means you're fucked![]()
Over GPS-horloges gesproken, ik lees de laatste tijd veel goede verhalen over de relatief goedkope BB-runner. http://www.bb-runner.com/nl/F means you're fucked![]()
Echt?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef sararaats het volgende:
ik heb besloten het hardlopen uit m'n kop te zetten.
F means you're fucked![]()
Ipod voor de muziek. Heb ook een Spibelt maar ben er nog niet over uit of ie bevalt. Hij kruipt steeds omhoog en dat loopt niet echt lekker.![]()
Ik loop met telefoon in een armband. Zitten er wel eens grote verschillen tussen je telefoon en de Garmin?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik neem al heel lang én mijn telefoon én mijn Garmin mee. Dubbele boekhouding, maar die telefoon verzorgt ook de muziek. Lopen jullie zonder, of gewoon op een andere manier verzorgd?![]()
![]()
kan over een uurtje al terecht bij de fysio..!!
even onder het gemalen water, en schone undies aan en kijken wat ze te zeggen hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef YUR het volgende:
Over GPS-horloges gesproken, ik lees de laatste tijd veel goede verhalen over de relatief goedkope BB-runner. http://www.bb-runner.com/nl/![]()
ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik loop met telefoon in een armband. Zitten er wel eens grote verschillen tussen je telefoon en de Garmin?![]()
is het er ooit wel eens serieus in geweest??quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef sararaats het volgende:
ik heb besloten het hardlopen uit m'n kop te zetten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zal me een reis zijn geweest ja. Last van jetlag zeker?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
duh maar je weet nooit en nu ga ik slapen, ben net thuis van de reis.F means you're fucked![]()
neuhquote:Op zondag 9 juni 2013 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zal me een reis zijn geweest ja. Last van jetlag zeker?Werewolf![]()
Whoeiii! Ben benieuwd, succes!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan over een uurtje al terecht bij de fysio..!!
even onder het gemalen water, en schone undies aan en kijken wat ze te zeggen hebben![]()
Geen: Endomond, telefoon of horloge.
Wel: iPod nano, met hardloopworkouts [tijd, afstand of calorieën zijn in te stellen] EN muziek.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Ik heb geen telefoon meer bij me. Maar GPS horloge geeft minder spikes. Telefoon deed ik overigens gewoon in het zakje van m'n tight/shortquote:Op zondag 9 juni 2013 22:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En ga je dan van Garmin uit of toch je telefoon?
Of gewoon het beste resultaat?![]()
Garmin sowieso, maar naast dat beetje extra nauwkeurigheid is het vooral dat ik gewoon op mijn horloge kan kijken hoe snel ik ga en niet mijn armband om mijn arm moet draaien en een beetje vreemd naar mijn bovenarm moet staan gaan staren, ziet het scherm altijd slecht. Op snelheid lopen gaat veel makkelijker met mijn horloge.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En ga je dan van Garmin uit of toch je telefoon?
Of gewoon het beste resultaat?
Nauwkeurigheid merk ik geen verschil in, maar daar zijn vele het hier niet over eens, dus het kan voor jou veel schelen.The sun in your Eyes
Zit jij begin augustus nog in Dublin?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef Onama het volgende:
[..]
Garmin sowieso, maar naast dat beetje extra nauwkeurigheid is het vooral dat ik gewoon op mijn horloge kan kijken hoe snel ik ga en niet mijn armband om mijn arm moet draaien en een beetje vreemd naar mijn bovenarm moet staan gaan staren, ziet het scherm altijd slecht. Op snelheid lopen gaat veel makkelijker met mijn horloge.
Nauwkeurigheid merk ik geen verschil in, maar daar zijn vele het hier niet over eens, dus het kan voor jou veel schelen.F means you're fucked![]()
Weekrecordje in kilometers binnen. 37k in 1 week, waarvan 29,5 in t weekend. Je kunt wel zien dat ik aan het taperen ben voor volgende week.....
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Vandeweek de Spibelt van meneer geleend en daar kon de Iphone gewoon inen dat ding bleef netjes op mijn heupen hangen, geen gekruip of gesluip anywhere
![]()
heb dus nooit foon bij me, maar had voor de uitzondering weer eens zin in muziek![]()
![]()
Gpx files maken in vim.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Neraice het volgende:
Thanks jongens. Hoe doe je Endomondo en muziek zonder telefoon dan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou dit soort dingen kwam ik op mijn telefoon (wel eens) tegen vooral in de zomer als de bomen vol in blad staanquote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef Onama het volgende:
Nauwkeurigheid merk ik geen verschil in, maar daar zijn vele het hier niet over eens, dus het kan voor jou veel schelen.
Dat zie ik met het horloge nooit tot op heden.![]()
In dat gevoel moet je de Rock 'n Roll Half marathon gaan lopen! Staat bij mij erg hoog op de fictieve bucketlist:quote:
http://ie.competitor.com/dublin/F means you're fucked![]()
Dat was vandaag. Echter is het nu te laat voor herstelloop. Nog steeds flink stramme poten. Maar als ik eenmaal wandel niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef Onama het volgende:
[..]
We zouden een deal moeten sluiten met de mensen van Spibelt, wil niet weten hoeveel er al verkocht zijn via dit topic...
Wel grappig trouwens, gister vraagt Daywalk3r bijvoorbeeld of een herstelloopje de moeite is of niet en krijgt daar geen antwoord op.
Stel een vraag over gear en gelijk 5 man die antwoorden.Stelletje gear-junkies die we zijn
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vorige keer kon je op startnummer zoeken in de foto's volgens mij... dat was best handigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
![]()
MoBloWat super om in de buurt te hebben!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik vind van niet, ik heb ze beiden maar vind een rugzak toch fijner om mee te rennenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Camelbak van 1l op de heup gedragen, zou dat nou fijner zijn dan een 2l rugtas? *twijfel*'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbaar, dat lastige kijken op je armband! Ben pas net (weer) serieus begonnen met hardlopen, dus ga denk ik ook een horloge halen. Het is nu te lastig om in een constant tempo te lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef Onama het volgende:
[..]
Garmin sowieso, maar naast dat beetje extra nauwkeurigheid is het vooral dat ik gewoon op mijn horloge kan kijken hoe snel ik ga en niet mijn armband om mijn arm moet draaien en een beetje vreemd naar mijn bovenarm moet staan gaan staren, ziet het scherm altijd slecht. Op snelheid lopen gaat veel makkelijker met mijn horloge.
Nauwkeurigheid merk ik geen verschil in, maar daar zijn vele het hier niet over eens, dus het kan voor jou veel schelen.![]()
Die staan nog niet online. Deze zijn van een "willekeurige" fotograafquote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vorige keer kon je op startnummer zoeken in de foto's volgens mij... dat was best handig![]()
MoBloWat super om in de buurt te hebben!
Trouwens, Swets, ik heb mijn PR bij 5k en 10k ingevuld, druk op "opslaan" en dan gebeurt er niks. Moet ik misschien alle afstanden invullen?![]()
Nee, ze zijn dan opgeslagen kijk maarquote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die staan nog niet online. Deze zijn van een "willekeurige" fotograaf
Trouwens, Swets, ik heb mijn PR bij 5k en 10k ingevuld, druk op "opslaan" en dan gebeurt er niks. Moet ik misschien alle afstanden invullen?![]()
![]()
Regelmatig zelfs. Meestal is mijn telefoon een stuk enthousiaster. Een aantal records uit mijn lijst neem ik dus ook niet al te serieus.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik loop met telefoon in een armband. Zitten er wel eens grote verschillen tussen je telefoon en de Garmin?Life is what you make it.![]()
Niet het idee dat ik met gps rare dingen heb op telefoon. Zie zelfs in de kaartjes terug waar ik heb moeten uitwijken voor iets of iemand.
Alleen de snelheid schommelt nog wel eens wat raar, maar tijden per kilometer enzo kloppen volgens mij wel aardig.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
![]()
Ik kom mij hier ook maar eens (weer) melden.
Ik heb samen met mijn vriendin nu het 30min schema van Run2Day af en we zijn nu zoekende naar een vervolg. We lopen ongeveer 2 keer per week 5k. En ik vaak nog een derde dag interval training.![]()
Met een heuptas ga je scheeflopen lijkt me...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Camelbak van 1l op de heup gedragen, zou dat nou fijner zijn dan een 2l rugtas? *twijfel*Life is what you make it.![]()
Ah, ik houd de 10k PRs goed in balansquote:Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ze zijn dan opgeslagen kijk maar
[ afbeelding ]Thanks!
Altijd jammer als iemand dan weer andere leestekens gaat gebruiken, heel dat tabelletje uit z'n verband![]()
![]()
Ik loop vaak ook met spaghettibandtruitjes, ben zo bang dat rugtas gaat schurenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind van niet, ik heb ze beiden maar vind een rugzak toch fijner om mee te rennen![]()
Ja doei.![]()
Loop nu ook met een heupband met twee flessen, die hangen gewoon op m'n rugquote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met een heuptas ga je scheeflopen lijkt me...
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: