Impressiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
Streamhunter en Wiziwig hebben ook streams. en kunnen ook wel in de OP.
Ik denk dat 2equote:Op zondag 9 juni 2013 20:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou de niet-HD feed nou goedkoper zijn voor Veronica of faalt er iemand heel hard in Hilversum?
En het geeft ons weer wat te lachen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik blijft jullie lekker deelgenoot maken van het falen van Dam&Kwalbers want ik kan niet alleen lijden.
Ik lijd mee. Heb extra HD pakket er uit gegooid dus geen BBC HD meer, dus dan maar Sport 1 HD.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik blijft jullie lekker deelgenoot maken van het falen van Dam&Kwalbers want ik kan niet alleen lijden.
Veel graining, dus duurt niet lang meerquote:Op zondag 9 juni 2013 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Massa. Heeft hij teveel Red Bull op? Denkt dat hij langs iedereen kan.
Deed RTL7 ook altijd hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
What the flying fuck reclame tijdens live-wedstrijd is illegaal in Nederland.
Maar RTL zit in Luxemburg.quote:
Dat is geen Nederlandse zender. SBS was altijd zonder reclame.quote:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:15:34"OK, c'mon Paul, Supersoft tyres are terrible, let's get past these guys, we're losing too much time" reageer retweet
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
van SBSquote:
In Luxemburg niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Verklaart.quote:
maar de races op SBS hadden geen reclame toendertijd..quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso lijkt kansloos. Vettel loopt nu wel behoorlijk weg met het kampioenschap...
Helaas.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Bottas ondertussen alweer op zijn reguliere plaats, 14deNou, die 3de plaats heeft Williams echt geholpen
Button zelfde verhaaltjequote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Raikkonen voor de 1-pitstopper met de super soft? Hoe gaat dat werken?
1-stopper lijkt me echt te krap hierquote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Raikkonen voor de 1-pitstopper met de super soft? Hoe gaat dat werken?
Goed verdedigen tov Massaquote:
Gedraag jequote:
Ik denk dat Alonso de Mercs nog wel voorbij gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat moeilijk worden voor Raikkonen om in de punten te eindigen, Fernando Alonso in de middenmoot, Vettel gaat dit kampioenschap zo makkelijk winnen.
Rosberg + Hamilton doen het goed hoor. Rosberg begint juist in vorm te geraken en Hamilton is consistent.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat Alonso de Mercs nog wel voorbij gaat.
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:35:26GP Canada: Alonso loopt in op Webber en Rosberg. Vettel weer ijzersterk 13, sec los van de rest reageer retweet
Dat zou een instant SC zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat niemand nog in de muur is beland bij start/finish.
Bekijk de rondetijden maar evenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rosberg + Hamilton doen het goed hoor. Rosberg begint juist in vorm te geraken en Hamilton is consistent.
Kan hij geen "fucking hell!" en "what the fuck!" doen zoals normaalgesproken?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:35:26GP Canada: Alonso loopt in op Webber en Rosberg. Vettel weer ijzersterk 13, sec los van de rest reageer retweet
maar dan korter... fh en wtfquote:Op zondag 9 juni 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan hij geen "fucking hell!" en "what the fuck!" doen zoals normaalgesproken?
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:39:56GP Canada: iedereen vanaf p17 nu al op 1 ronde achterstand reageer retweet
Webber zijn overtake-skills zuigen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Moet je kijken hoe snel Webber dat gat weer dichtgereden heeft. De Mercs worden straks afgeslacht.
Die pace van Vettel is snel, maar Webber en Alonso zouden dat ook moeten kunnen.
Gevecht om de 2e plaats is er nog!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel kan alweer stoppen zonder plaats verlies
Maar de 3de is op dit moment interessanterquote:
Jammer genoeg geen crashquote:
quote:
Hamilton gaat ook nog zo ver terug vallen straks.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar de 3de is op dit moment interessanter
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:43:47"OK, so we have got our pit stop window over Bottas, so that's excellent work, Paul" reageer retweet
quote:
theoretisch rijdt ie dan al richting Hamiltonquote:Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef zoem het volgende:
Kan Webber naar Hamilton rijden? Tijden zijn sneller atm.
Moet wel lukken. En waarschijnlijk weet hij hem morgen in te halen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef zoem het volgende:
Kan Webber naar Hamilton rijden? Tijden zijn sneller atm.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
theoretisch rijdt ie dan al richting Hamilton
twitter:OfficialSF1Team twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:45:33#Hulk is improving his lap times. he mentioned that the tyres feel like coming back. 1:20.696 on the same level as PER, RAI, SUT, MAS, ... reageer retweet
Das dan waar voor je geld krijgen als je nu op de tribune zit. 24hrs F1quote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet wel lukken. En waarschijnlijk weet hij hem morgen in te halen.
Hij is gewoon naar de softs hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Rosberg van supersoft --> supersoft. Wat heb je aan grip als je toch graag als dikke stront bent t.o.v. Ferrari/Red Bull.
BBC zei supersoft.quote:
Schenen in de vrije trainingen ook geen goede long run pace te laten zien.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Lotus zit ook geen snelheid vandaag
Zelf kijken ;-). Witte bandjes, hij had rode.quote:
En Vettel wel.quote:
quote:
twitter:McLarenF1 twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:50:01Lap 35. Jenson is P16, 3.8s behind RIC and pulling away from GUT. Checo is P11, 4.8s behind MAS and closing. reageer retweet
Massa zet 'm zo in de muur. Weg voorsprong Vettel.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:49 schreef zoem het volgende:
Safety car window open, wtf? Ah, BBC legt het uit
Een Piquetjequote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Massa zet 'm zo in de muur. Weg voorsprong Vettel.
En dat klopt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Van der Garde weer in beeld, en dat belooft meestal weinig goed
Dat was geen inhalen, dat was lappen.quote:
Ohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 9 juni 2013 20:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was geen inhalen, dat was lappen.
Of bij Alonsoquote:Op zondag 9 juni 2013 20:52 schreef Fiorano het volgende:
Waarom doet vdG dit nou niet bij Vettel?...
Liever nietquote:
Hij staat al laatste.quote:
Nee want Vettel = Duitser.quote:
Nee.quote:
racende Limburgersquote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Giedo....haha. Wordt tijd voor een goede NL'er in de F1. Frijns..
bemoeienis met het kopgevecht icm negeren van blauwe vlaggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:56 schreef Montov het volgende:
Soms krijg je een kleine straf als je een ander eruit beukt, en nu een 10s S&G? Wel fors.
Het is alleen nog even wachten tot Guido de brandstof slang meeneemtquote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Verstappen deed dat beter
http://www.dailymotion.co(...)1_sport#.UbTPihfCTIV
Silverstone 94.quote:
die vleugel zal ook wel parten spelen.....quote:
Zeker, maar ik heb het idee dat Webber niet zo goed met druk om kan gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die vleugel zal ook wel parten spelen.....
Goed plan.quote:
Of in de pits in de fik gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is alleen nog even wachten tot Guido de brandstof slang meeneemt
Als ie niet wint offer ik mijn laptop aan de godenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat doe je anders met je laptop?
Wat moet Louis met jouw laptop?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie niet wint offer ik mijn laptop aan de goden
Die gaan straks hoop inhalen!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Di Resta en Grosjean nog steeds op 0 stops, mag ook wel gezegd worden.
Want? Als het door dat vingertje komt, daar moet je doorheen prikken.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik was vroeger een groot Vettel fan, maar nu vind ik het echt een arrogant joch
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Want? Als het door dat vingertje komt, daar moet je doorheen prikken.
en dat op 46 ronde oude bandenquote:
Dan had je de deur niet open moeten doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Dimauro het volgende:
zit je F1 te kijken.. komt er visite binnen.. altijd leuk
Moet je de deur niet opendoen...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Dimauro het volgende:
zit je F1 te kijken.. komt er visite binnen.. altijd leuk
Doet hij nuquote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop gewoon voordat je een SC situatie creeert, Giedo, geen eer in de laatste plaats.
Zal zijn schoonvader wel voor hem gekocht hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |