Impressiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
Streamhunter en Wiziwig hebben ook streams. en kunnen ook wel in de OP.
Ik denk dat 2equote:Op zondag 9 juni 2013 20:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou de niet-HD feed nou goedkoper zijn voor Veronica of faalt er iemand heel hard in Hilversum?
En het geeft ons weer wat te lachen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik blijft jullie lekker deelgenoot maken van het falen van Dam&Kwalbers want ik kan niet alleen lijden.
Ik lijd mee. Heb extra HD pakket er uit gegooid dus geen BBC HD meer, dus dan maar Sport 1 HD.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik blijft jullie lekker deelgenoot maken van het falen van Dam&Kwalbers want ik kan niet alleen lijden.
Veel graining, dus duurt niet lang meerquote:Op zondag 9 juni 2013 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Massa. Heeft hij teveel Red Bull op? Denkt dat hij langs iedereen kan.
Deed RTL7 ook altijd hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
What the flying fuck reclame tijdens live-wedstrijd is illegaal in Nederland.
Maar RTL zit in Luxemburg.quote:
Dat is geen Nederlandse zender. SBS was altijd zonder reclame.quote:
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:15:34"OK, c'mon Paul, Supersoft tyres are terrible, let's get past these guys, we're losing too much time" reageer retweet
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
van SBSquote:
In Luxemburg niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Verklaart.quote:
maar de races op SBS hadden geen reclame toendertijd..quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso lijkt kansloos. Vettel loopt nu wel behoorlijk weg met het kampioenschap...
Helaas.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Bottas ondertussen alweer op zijn reguliere plaats, 14deNou, die 3de plaats heeft Williams echt geholpen
Button zelfde verhaaltjequote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Raikkonen voor de 1-pitstopper met de super soft? Hoe gaat dat werken?
1-stopper lijkt me echt te krap hierquote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Raikkonen voor de 1-pitstopper met de super soft? Hoe gaat dat werken?
Goed verdedigen tov Massaquote:
Gedraag jequote:
Ik denk dat Alonso de Mercs nog wel voorbij gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat moeilijk worden voor Raikkonen om in de punten te eindigen, Fernando Alonso in de middenmoot, Vettel gaat dit kampioenschap zo makkelijk winnen.
Rosberg + Hamilton doen het goed hoor. Rosberg begint juist in vorm te geraken en Hamilton is consistent.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat Alonso de Mercs nog wel voorbij gaat.
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:35:26GP Canada: Alonso loopt in op Webber en Rosberg. Vettel weer ijzersterk 13, sec los van de rest reageer retweet
Dat zou een instant SC zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat niemand nog in de muur is beland bij start/finish.
Bekijk de rondetijden maar evenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rosberg + Hamilton doen het goed hoor. Rosberg begint juist in vorm te geraken en Hamilton is consistent.
Kan hij geen "fucking hell!" en "what the fuck!" doen zoals normaalgesproken?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:35:26GP Canada: Alonso loopt in op Webber en Rosberg. Vettel weer ijzersterk 13, sec los van de rest reageer retweet
maar dan korter... fh en wtfquote:Op zondag 9 juni 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan hij geen "fucking hell!" en "what the fuck!" doen zoals normaalgesproken?
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:39:56GP Canada: iedereen vanaf p17 nu al op 1 ronde achterstand reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |