Je kan hem gewoon niet krijgen. Stiekem wil je gewoon dat hij zijn supergezonde testosteron shake over je heen spuitquote:
Jij hebt echt een grote fantasie jonguh.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon niet krijgen. Stiekem wil je gewoon dat hij zijn supergezonde testosteron shake over je heen spuit
Hahha sowieso gaat een goed uiterlijk>money.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef ChesterPerry het volgende:
nja hij verdient wel dikke money met zn business
soms welquote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahha sowieso gaat een goed uiterlijk>money.
hahah neger wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef McNulty het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Jesse om eerlijk te zijn. Ik kan het ook totaal niet waarderen dat jullie hem zo lopen af te kraken.
Laat Jesse in zijn waarde! Vooral jij fanta.
Dat van die oren meende ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef McNulty het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Jesse om eerlijk te zijn. Ik kan het ook totaal niet waarderen dat jullie hem zo lopen af te kraken.
Laat Jesse in zijn waarde! Vooral jij fanta.
idd jij heb makkelijk praten omdat jij mooi bentquote:
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
haha sowieso die hoektanden ook/.bbrr. Would brace.
Ja maar..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,
dan moet jij je daar zelf ook aan houden!
Sowieso niet natty.quote:
Geen ge-ja-maar!quote:
Al waren die NL, ze zouden over je heen lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jammer dat je dit soort meisjes niet in NL hebt
over jaartje niet meerquote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al waren die NL, ze zouden over je heen lopen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,
dan moet jij je daar zelf ook aan houden!
Uh..quote:Op zondag 9 juni 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Wie trekt tegenwoordig ook hodgetwins-faces bovenop chicks?
Ja, zo zijn Fanta en ik niet getrouwd.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ff serieus, van wie zijn de vrouwen in dit topic eigenlijk kloontjes?
Pastapipos noemde me nog een tienermeisjequote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef ChesterPerry het volgende:
fantastick leek wel op een meisje bij de meeting
Soms denk ik dat jij zo 'one-of-the-guys' bent dat jij eigenlijk heel stiekem een guy bent snapje.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Wie van de vrouwen hier in dit topic kloontjes zijn.
Of van welke user zijn vrouw een kloontje is?
je bent toch ook nog tiener joh 19 weet je hoe jongquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pastapipos noemde me nog een tienermeisje.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij zo 'one-of-the-guys' bent dat jij eigenlijk heel stiekem een guy bent snapje.
Srry
Ja oke oke..maar soms word ik gewoon 24 geschat weetje..;(.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je bent toch ook nog tiener joh 19 weet je hoe jong
Mirin?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja fanta is sowieso een meisje. Ik heb haar quads nog aangeraakt.
bullshitquote:Op zondag 9 juni 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja oke oke..maar soms word ik gewoon 24 geschat weetje..;(.
[..]
Mirin?
wie is deze?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...
https://www.facebook.com/rick.sloesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gheghequote:Op zondag 9 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, heb er sinds donderdag niet meer van geslapen.
ik dacht eerst aan 17 ook aan je postgedrag te merkenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks geen bullshit.
[..]
Iemand waarvan ik een beetje moet puken.
Beta white knights. Stelletjes zoals zij is wat er mis is met Nederland vandaag de dag.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/rick.sloesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie zijn het dan GVDquote:Op zondag 9 juni 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beta white knights. Stelletjes zoals hun is wat er mis is met Nederland vandaag de dag.
Wel wat gains gemaakt idd. Jammer van z'n vriendin.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef ChesterPerry het volgende:
https://www.facebook.com/kevin.gotti.9?fref=ts
ik vind deze gozer wel bruut fysiek hebben
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik dacht eerst aan 17 ook aan je postgedrag te merken
niet bepaald aesteticquote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef ChesterPerry het volgende:
dunno bro gewoon random stelletje die het nodig vinden om continue naar elkaar te sturen hoe verliefd ze wel niet zijn, kwestie van tijd tot zo'n meisje een alpha zoals mij tegenkomt jwzquote:
haha..gewoon dom volk joh.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dunno bro gewoon random stelletje die het nodig vinden om continue naar elkaar te sturen hoe verliefd ze wel niet zijn, kwestie van tijd tot zo'n meisje een alpha zoals mij tegenkomt jwz
myn mannetje.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Needy bitches. Shit is onaantrekkelijk as fuck.
quote:
Niet weten dat Fanta-stick een trololol isquote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij zo 'one-of-the-guys' bent dat jij eigenlijk heel stiekem een guy bent snapje.
Srry
Gotti? Van die mafiafamilie uit Amerika?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef ChesterPerry het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Love is like a lump of gold,
Hard to get, and hard to hold.
Of all the girls I've ever met,
You're the one I can't forget.
I do believe that God above,
Created you for me to love.
He chose you from all the rest,
Because he knew I would love you best.
[ afbeelding ]
Hij heeft een kop als een bak met wurmen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel wat gains gemaakt idd. Jammer van z'n vriendin.
Ik zet m'n geld op 'no legs' trouwens
ik werd echt zwaar neerslachtig/depri/semi-suïcidaal van die shit (srs)quote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef Beach het volgende:
herinner me eraan nooit maar dan ook nooit meer een hele dexaprine ineens in te nemen
misselijk en zo leegnet avondeten gemaakt maar nog steeds enorm misselijk na een bord
Eerst Jesse afkraken en nu deze jongeman.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft een kop als een bak met wurmen.
Ja half..ik moet nog even wachten op mijn GBA en dan papieren invullen en opsturen. Ook contact gehad met afdeling werving, meerdere personen gesproken, vanwege mijn cijfer voor wiskunde. Ze wilden best kijken naar mijn cijfer voor wiskunde op mijn overgangsrapport van 4 naar 5 havo. Dit moest een 5,5 zijn..ik heb helaas een 5,4quote:
Wat een gedoe om je cijfer zeg. En idd, de administratie bij Defensie is niet een van de beste. M'n broertje had ook enorm veel moeite moeten doen om de juiste persoon te pakken te krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja half..ik moet nog even wachten op mijn GBA en dan papieren invullen en opsturen. Ook contact gehad met afdeling werving, meerdere personen gesproken, vanwege mijn cijfer voor wiskunde. Ze wilden best kijken naar mijn cijfer voor wiskunde op mijn overgangsrapport van 4 naar 5 havo. Dit moest een 5,5 zijn..ik heb helaas een 5,4. Ik wacht nog even antwoord af op mijn mail die ik heb gestuurd naar een selecteur voorlichter van de Klu.
Een vriend werkt bij de landmacht en zei dat alles wel langs elkaar heen gaat. Ik kan bijvoorbeeld een afspraak/deal maken met die selecteur voorlichter waar een andere partij weer niks van af weet. Zorg er dus voor dat alle contactpersonen die ik in dit ''proces'' spreek gewoon ergens noteer.
Andere optie is om te kijken naar andere functies waar geen voldoende wordt gevraagd voor wiskunde maar dan blijft er weinig over. Ook al contact opgenomen met mijn oude school om te kijken of ik iets kan herkansen en ik mijn overgangscijfer dus kan opkrikken.
gast, het is een welvaarts verschijnsel, toen we op jacht moesten voor vreten, waren we licht, snel en krachtig. dat lukt niet als je 200 weegtquote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Nu op NED 2 wat over obesitas als epidemie en redenen zoeken zoals erfelijkheid etc omdat bewegen en gezond eten blijkbaar niet lukt/werkt.
gewoon sgool afmaken en een toekomst hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
5,4 wiskunde 4 havo en dan bij de luchtmacht willen.![]()
Kan je mooi vliegtuigen poetsen
Ja beetje huilen van binnenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat een gedoe om je cijfer zeg. En idd, de administratie bij Defensie is niet een van de beste. M'n broertje had ook enorm veel moeite moeten doen om de juiste persoon te pakken te krijgen.
Ik neem aan dat je alleen interesse hebt in een functie bij de luchtmacht?
zie het als een sollicitatie, moeten ze verplicht vrij geven en anders vraag je zkh verlofquote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja beetje huilen van binnen. Ik ben gemotiveerd dus ben bereid wat moeite ervoor te doen. Landmacht lijkt me ook wel interessant probleem is dat al die voorlichtingen op doordeweekse dagen in de ochtend worden gegeven en ik dan moet werken. Vrij vragen gaat lastig nu want ik heb past nog vrij gevraagd voor een andere voorlichting.
Ja of ik neem een dag vakantie opquote:Op zondag 9 juni 2013 19:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie het als een sollicitatie, moeten ze verplicht vrij geven en anders vraag je zkh verlof
meissie tog :$quote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef Beach het volgende:
herinner me eraan nooit maar dan ook nooit meer een hele dexaprine ineens in te nemen
misselijk en zo leegnet avondeten gemaakt maar nog steeds enorm misselijk na een bord
erfelijkheid de schuld gevenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Nu op NED 2 wat over obesitas als epidemie en redenen zoeken zoals erfelijkheid etc omdat bewegen en gezond eten blijkbaar niet lukt/werkt.
Heb het niet afgekeken maar vond het allemaal wat kort door de bocht. Er zou sprake zijn van 2 hormonen, te weten een hormoon voor je hongergevoel en een hormoon voor je verzadigd zijn gevoel.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
erfelijkheid de schuld geven
Mijn vader was echt een zieke ecto, moeder had normaal figuur en nu zijn ze kk dik. Dat ligt echt aan hoe ze eten en bewegen.
Ik was in mijn familie echt kk dik, gewoon niet normaal meer. M'n broertje was gewoon normaal maar dat lag aan wat we aten. Nu ben ik een beetje ripped en mijn broertje "normaal", misschien ietwat skinnyfat en hij zag me vandaag en kon het zelf ook niet geloven ( heerlijk jaloezie).
Hoe kan het erfelijk zijn om niet alleen een perpetuum mobile te zijn, maar ook nog eens energie uit het niets weten te creëren? Als je echt veel eet ligt het aan je wilskracht om daar verandering in te brengen.
niet zeike harder trainequote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb het niet afgekeken maar vond het allemaal wat kort door de bocht. Er zou sprake zijn van 2 hormonen, te weten een hormoon voor je hongergevoel en een hormoon voor je verzadigd zijn gevoel.
Bij de arts die de docu deed was het zo dat ze mocht ontbijten en dan 24 uur niets eten. Daarna gingen ze weer meten en was haar hongergevoel flink gestegen. Nadat ze had gegeten weer zakte dit weer. Haar 'vol' hormoon was laag, steeg dan juist flink en om daarna weer te stabiliseren.
Wel had ze de 2e keer na 24 uur meer trek in bijv een saucijzenbroodje ipv gewoon brood (althans dat at ze) en zei de dokter dat ze ook 170 cals meer had gegeten dan 'normaal'. Nogal wiedes lijkt me, je mist immers ook maaltijden tijdens die 24 uur zoals je avondeten oid.
Bij dikke lui was het zo dat ze niet echt een stijging kennen in hongergevoel en bij dat 'vol' hormoon steeg het ook maar weinig, waardoor ze dus eenmaal etende ook maar door bleven eten.
Weet niet of ze er nog op in zijn gegaan, maar de vraag is al snel of dat hormoon bij die dikkertjes van tevoren wel normaal werkte of juist zo anders werkt omdat ze dik zijn.
Anders kan je ook gaan stellen dat een Christiano Ronaldo zo'n getrainde prof is geworden omdat vroeger zijn hormoontjes in orde waren en hij om die reden profvoetballer kon worden ipv dat hij zo afgetraind is omdat hij gewoonweg veel voetbalt en traint.
het ligt er gewoon aan wat je gewend bent, het hongergevoel kun je "trainen". Toen ik nog gigantisch was wist ik ook van geen ophouden en zat nooit echt vol. Heb ook een tijdje minder dan 2000kcal gegeten en dan kon ik er bij 2000kcal gewoon weinig meer bij proppen, had ook bijna nooit honger.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb het niet afgekeken maar vond het allemaal wat kort door de bocht. Er zou sprake zijn van 2 hormonen, te weten een hormoon voor je hongergevoel en een hormoon voor je verzadigd zijn gevoel.
Bij de arts die de docu deed was het zo dat ze mocht ontbijten en dan 24 uur niets eten. Daarna gingen ze weer meten en was haar hongergevoel flink gestegen. Nadat ze had gegeten weer zakte dit weer. Haar 'vol' hormoon was laag, steeg dan juist flink en om daarna weer te stabiliseren.
Wel had ze de 2e keer na 24 uur meer trek in bijv een saucijzenbroodje ipv gewoon brood (althans dat at ze) en zei de dokter dat ze ook 170 cals meer had gegeten dan 'normaal'. Nogal wiedes lijkt me, je mist immers ook maaltijden tijdens die 24 uur zoals je avondeten oid.
Bij dikke lui was het zo dat ze niet echt een stijging kennen in hongergevoel en bij dat 'vol' hormoon steeg het ook maar weinig, waardoor ze dus eenmaal etende ook maar door bleven eten.
Weet niet of ze er nog op in zijn gegaan, maar de vraag is al snel of dat hormoon bij die dikkertjes van tevoren wel normaal werkte of juist zo anders werkt omdat ze dik zijn.
Anders kan je ook gaan stellen dat een Christiano Ronaldo zo'n getrainde prof is geworden omdat vroeger zijn hormoontjes in orde waren en hij om die reden profvoetballer kon worden ipv dat hij zo afgetraind is omdat hij gewoonweg veel voetbalt en traint.
quote:
Altyd wel zin in een lkkr boer'n meisje met heerlijke rondingen en niet bang om een beetje vies te worden of anaal te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wie gaan er naar Zwarte Cross dit jaar dan?
je word vies, het stinkt, iedereen draagt zwerver kleding, boerenmuziek en slapen in een tent.... nee dankjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wie gaan er naar Zwarte Cross dit jaar dan?
ikquote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wie gaan er naar EDC volgend jaar dan?
electric daisy carnival?quote:
Of toch het european darts championship voor de streeffysieken.quote:
Nee, die sla ik ff over dit jaar. Wel goede streeffysieken idd, mirin.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Of toch het european darts championship voor de streeffysieken.
Die houden vaak wel van een maatje meer ja....quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
YOLOOOOOOOOOO, paar jaar geleden is een dinnetje naar Aalten verhuist dus wat tijd om te meeten. Even kijken of ik de stad in het meisje nog naar boven kan halen en keihard Rotterdam schreeuwen jeweettog. Sowieso lekker al die boeren opgeilen.
pff ofdat die liggen te wachten op een ze3hma knappe ablaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
YOLOOOOOOOOOO, paar jaar geleden is een dinnetje naar Aalten verhuist dus wat tijd om te meeten. Even kijken of ik de stad in het meisje nog naar boven kan halen en keihard Rotterdam schreeuwen jeweettog. Sowieso lekker al die boeren opgeilen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die houden vaak wel van een maatje meer ja....
"vroeger had ik ook een speklapje, maar tegenwoordig heb ik een heel varken in bed"
Haters gonna hate..Zo deed je niet toen je in mijn broekje wildequote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die houden vaak wel van een maatje meer ja....
"vroeger had ik ook een speklapje, maar tegenwoordig heb ik een heel varken in bed"
Precies, jij snapt mij maat. Als ik naar een festival ga dan wil ik geen highschool meisjes die hun eerste biertje nuttigen. Gewoon prolapsende Oekraïnsche crackhoeren of niks.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
daar zou ik wel heen willen ja
die amerikaanse festivals zijn voor kinderen
Vond ambi geil cker?/quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef Drinky het volgende:
Ik geil ook altijd mannen vrouwen op. Heb gewoon schijt aan gendee zolang ze maar nat en hard van me worden. En dan gewoon teasen door maagd te blyven.
Prolapsed anus.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies, jij snapt mij maat. Als ik naar een festival ga dan wil ik geen highschool meisjes die hun eerste biertje nuttigen. Gewoon prolapsende Oekraïnsche crackhoeren of niks.
Go hard, or go home.
Tot het moment dat ze allemaal met je meewillen naar Nederland voor je money.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef 16meter het volgende:
Zijn gewoon mooie Oost-Europese vrouwen hoor op Kazantip. Niks crackhoeren. En prima line-ups. Volgens mij doen ze daar ook niet echt moeilijk over drugs.
Volgens mij stikt het daar van de RC's net zoals sZiget.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef 16meter het volgende:
Zijn gewoon mooie Oost-Europese vrouwen hoor op Kazantip. Niks crackhoeren. En prima line-ups. Volgens mij doen ze daar ook niet echt moeilijk over drugs.
Schatje iedereen vind mij geil no homo.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vond ambi geil cker?/
Sowieso MrSuicidesheep playlist aan hier.
kan in de familie zitten, me vader heeft het ook ik heb op me 16e een testje moeten doen met prikkenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef Curlbrah het volgende:
zojuist mijn bloedtest binnen, doe eens in de zoveel tijd een bloedtest. gewoon om te kijken hoe het ervoor staat
zie dat ik een bijna te hoog hb gehalte heb en een te hoog cholesterol gehalte. (dat eerste is volgens mij positief)
misschien komt dat te hoge cholesterol gehalte van de hoeveelheid vlees en meld die ik de laatste maanden gehad heb? Zal me eens gaan inlezen, tips om het te verlagen zijn welkom.
wel een goede oefening voor defensiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je word vies, het stinkt, iedereen draagt zwerver kleding, boerenmuziek en slapen in een tent.... nee dankje
Het is niet veel te hoog, zal misschien eens naar wat omega3 tabletten gaan kijken bij de kruidvat.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kan in de familie zitten, me vader heeft het ook ik heb op me 16e een testje moeten doen met prikken
ik geloof dat daar knoflook tabletten voor zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Het is niet veel te hoog, zal misschien eens naar wat omega3 tabletten gaan kijken bij de kruidvat.
waar woon ik dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Morgen laatste aflevering GoT brahs. Hoe verwachten jullie dat het wordt gecliffhanged? Wie ga je het meest missen? Ga je de boeken lezen?
Mensen die het boek hebben gelezen en nu shit spoilen die zoek ik hoogstpersoonlijk op
Ik laat me volledig verrassen en wil er niet over nadenken wat er zou kunnen gaan gebeurenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Morgen laatste aflevering GoT brahs. Hoe verwachten jullie dat het wordt gecliffhanged? Wie ga je het meest missen? Ga je de boeken lezen?
Mensen die het boek hebben gelezen en nu shit spoilen die zoek ik hoogstpersoonlijk op
Maat doe niet zo stoer ik doe een studie met computers en heb iedereen zo gevonde als het moet.quote:
moet ik nu ff ga bellen?, dat wil je niet,hequote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat doe niet zo stoer ik doe een studie met computers en heb iedereen zo gevonde als het moet.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat doe niet zo stoer ik doe een studie met computers en heb iedereen zo gevonde als het moet.
Liever een te hoog cholesterol dan meuren naar kmoflookquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof dat daar knoflook tabletten voor zijn
quote:
ik heb geen money en zie er ook niet uit alsof ik dat hebquote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze allemaal met je meewillen naar Nederland voor je money.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2013 22:51:31 ]![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
dit soort chicks komen naar kazantip, wat crackhoeren.____!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef?Op wat manwijven na... een prima collectie lekkere wijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t.jpg]afbeelding[/url] ][/spoiler]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
dit soort chicks komen naar kazantip, wat crackhoeren.____!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef?duckylips golddiggersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t.jpg]afbeelding[/url] ][/spoiler]![]()
Ja maar wat blijft er voor mij over danquote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
DE GYM Goes Kazantip 2014 sowieso.
Die chicks diggen onze fysieken.?
![]()
die is 3x te dun voor jouquote:Op zondag 9 juni 2013 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Zou geven en daarna over haar voeten ejaculeren.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar wat blijft er voor mij over dan?
BEASTMODE![]()
je kan d'r gezicht niet eens zienquote:Op zondag 9 juni 2013 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Zou geven en daarna over haar voeten ejaculeren.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
you're a dog!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoef niet per se chubby meisjes.![]()
kijk die onderste danquote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar wat blijft er voor mij over dan?
alleen maar aestetic dudes daar ook![]()
niks man, check die wenkbrauwenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jawel is gewoon zelfde meisje dat blondjeChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
![]()
Zulke waren er zat op Cherso.
Maar ze wilden geen hollanders, omdat wij volgens hun allemaal toekomstloos en aan de drugs waren
(ja ik heb het nagevraagd bij een aantal russische/croatische meiden)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
zeg je dat je uit denemarken komt a gozerThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
ik denk dat ze best gelijk hebben mbt de nederlanders die daar komenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze wilden geen hollanders, omdat wij volgens hun allemaal toekomstloos en aan de drugs waren
(ja ik heb het nagevraagd bij een aantal russische/croatische meiden)Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik denk dat ze best gelijk hebben mbt de nederlanders die daar komen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik denk dat ze best gelijk hebben mbt de nederlanders die daar komen![]()
![]()
Goede tip. Ik zeg altijd Zweden. Heb ook een Scandinavische naam dus kat in het bakkiequote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef ChesterPerry het volgende:
zeg je dat je uit denemarken komt a gozerBEASTMODE![]()
"Ik heb het nog niet gedaan"
echt, wat een avond
YouTube
Net ff die Kazantip bekeken..
Zijn er niet een paar Alpha fokkers die zin hebben om daar heen te gaan dit jaar?
Met zn allen....YouTube
indien iemand een powercage mee kan nemenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
niet genoeg op misc gezeten om dat te kunnen lezenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Daar heb je gewoon een heel apenkooi staan om te trainen.quote:YouTube
mwah die meidje krijgt zo huidkanker Maarja ik heb daar wel zonnebrand crème voorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
(ja ik heb het nagevraagd bij een aantal russische/croatische meiden)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Is gebaseerd op 'gooby pls'quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Curlbrah het volgende:
niet genoeg op misc gezeten om dat te kunnen lezen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 00:01:38 ]![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is gebaseerd op 'gooby pls'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ik hou niet van semi grappige plaatjes en memesThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
wat lopen die miscers ibiza op te hemelen danChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ik kwam no homoquote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hij stierf in 1925 en de eerste roids staken in de V.S. hun kop op in de jaren 50, dus reken maar uit.quote:![]()
photoshopquote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij stierf in 1925 en de eerste roids staken in de V.S. hun kop op in de jaren 50, dus reken maar uit.![]()
Achja, die voorlichtingen horen er eenmaal bij he. Heel veel succesquote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja beetje huilen van binnen. Ik ben gemotiveerd dus ben bereid wat moeite ervoor te doen. Landmacht lijkt me ook wel interessant probleem is dat al die voorlichtingen op doordeweekse dagen in de ochtend worden gegeven en ik dan moet werken. Vrij vragen gaat lastig nu want ik heb past nog vrij gevraagd voor een andere voorlichting.
![]()
![]()
lol.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat RaymondK grootste plannen heeft
'k heb wel wat footage geschoten van m'n kookkunsten afgelopen woensdag. Ben alleen ziek geworden tot aan zaterdag (niet van die kookkunsten trouwens) dus weinig kunnen editen.
Gaat wel tering veel werk in zitten heb ik al gemerkt lol.
Moet wat efficienter schieten i.i.g. dan heb je ook niet zo veel te knippen e.d.
En ik zit op een tripotje voor m'n iphone te wachten (zou binnen 3 dagen verstuurd worden not)
dan kan ik in de gym e.e.a. schieten anders werkt dat haast niet.
komt er aan dus![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
'k heb wel wat footage geschoten van m'n kookkunsten afgelopen woensdag. Ben alleen ziek geworden tot aan zaterdag (niet van die kookkunsten trouwens) dus weinig kunnen editen.
Gaat wel tering veel werk in zitten heb ik al gemerkt lol.
Moet wat efficienter schieten i.i.g. dan heb je ook niet zo veel te knippen e.d.
En ik zit op een tripotje voor m'n iphone te wachten (zou binnen 3 dagen verstuurd worden not)
dan kan ik in de gym e.e.a. schieten anders werkt dat haast niet.
komt er aan dus
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Als er nog mensen zijn met handige video editting apps voor Ipad dan hoor ik het graag.
Imovie kan wel wat, alleen kun je daaar niet in de video's knippen. Alleen het begin en eind korter maken. Niet iets er tussen uit knippen volgens mij![]()
fast forward is een must en knippen in je filmpjes....
'k zal ook de youtube editor eens proberen.
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 10-06-2013 08:24:40 ]![]()
dunno man, kan er zo 5 op noemen voor android maar voor ios? geen ideequote:Op maandag 10 juni 2013 08:10 schreef RaymondK het volgende:
Als er nog mensen zijn met handige video editting apps voor Ipad dan hoor ik het graag.
Imovie kan wel wat, alleen kun je daaar niet in de video's knippen. Alleen het begin en eind korter maken. Niet iets er tussen uit knippen volgens mij![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Curlbrah op 10-06-2013 10:03:05 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
En dat noemt zich een IT-erquote:Op maandag 10 juni 2013 08:10 schreef RaymondK het volgende:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
nee.quote:
Elektronicus.
Ontwikkeling van elektronica voor wetenschappelijke experimenten.
Ook goed?![]()
![]()
IT-er![]()
en dan nog, is het een vrij normale vraag volgens mij. Gezien je als IT-er waarsch. ook niet dagelijks de meest denderende video edits doet.![]()
Bedoel je zoiets als my active topics?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Waar de fuk kan je je forum history vinden op bodybuilding.com?
User CP > General Settings. Dan bij "Default Thread Subscription Mode" uit die lijst "Through my control panel only" kiezen. Er komt dan een soort MyAT in je usercp.![]()
thanks brah!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als my active topics?
User CP > General Settings. Dan bij "Default Thread Subscription Mode" uit die lijst "Through my control panel only" kiezen. Er komt dan een soort MyAT in je usercp.![]()
Misschien zit hier wat tussen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee.
Elektronicus.
Ontwikkeling van elektronica voor wetenschappelijke experimenten.
Ook goed?![]()
![]()
IT-er![]()
en dan nog, is het een vrij normale vraag volgens mij. Gezien je als IT-er waarsch. ook niet dagelijks de meest denderende video edits doet.
www.shinyshiny.tv/2013/01(...)iphone_and_ipad.htmlOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
die had ik ook al gehad die site.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Misschien zit hier wat tussen.
www.shinyshiny.tv/2013/01(...)iphone_and_ipad.html
gaat wel lukken verder![]()
![]()
Het onderstaande filmpje is NSFW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het onderstaande filmpje is NSFW.gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Thnx, je bent een ware fan!
YouTube
Ik heb de root of all evil gevonden onder de broscience. Ben aan het helpen met een opdracht voor school van m'n zusje.Ik kan hier toch zo kwaad om worden hè. Opleiding = secretaresse.quote:19 Waarom zijn verzadigde vetten ongezond en word je hier dik van?
Van die dikke wijven die 'burgerschap' lesgeven maar dan ook meteen ff voedingsdeskundigen denken te zijn.BEASTMODE![]()
Moet je aan die riem likken voordat je gaat liften ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
je zusje gaat dik worden?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb de root of all evil gevonden onder de broscience. Ben aan het helpen met een opdracht voor school van m'n zusje.
[..]
Ik kan hier toch zo kwaad om worden hè. Opleiding = secretaresse.
Van die dikke wijven die 'burgerschap' lesgeven maar dan ook meteen ff voedingsdeskundigen denken te zijn.![]()
wrom geef jij daarom? jij ben tjikquote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
waar staat jou username eigenlyk voor??quote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ga later in de gamesindustrie werken natuurlijkDeathlift or Die.![]()
Gary Roach Sanderson, karakter uit MW2.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar staat jou username eigenlyk voor??
![]()
![]()
omgg roach is dat niet die bitch van soap??quote:Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gary Roach Sanderson, karakter uit MW2.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
omgg roach is dat niet die bitch van soap??nee man
![]()
Spelen met iemands prive is een no no.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja helemaal die Xbox one, die speelt met je privé.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
als je dat ding vrijwillig koopt ben je echt ziek in je hoofdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja helemaal die Xbox one, die speelt met je privé.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 18:36 schreef seto het volgende:
[..]
als je dat ding vrijwillig koopt ben je echt ziek in je hoofd
> BNW ?![]()
Als het op internet staat MOET het wel waar zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
> BNW ?![]()
Bovenste afbeelding noemt gewoon bronnen. En die laatste komt van Wikipedia en alles wat op Wikipedia staat is waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Als het op internet staat MOET het wel waar zijn![]()
Ja want als het hier donker is dan is het overal op aarde donker.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bovenste afbeelding noemt gewoon bronnen. En die laatste komt van Wikipedia en alles wat op Wikipedia staat is waar.YouTube
Feit blijft dat Joden niet te vertrouwen zijn. Helemaal niet wanneer ze samenwerken met de Amerikaanse overheid en de NSA.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja want als het hier donker is dan is het overal op aarde donker.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Feit blijft dat Joden niet te vertrouwen zijn. Helemaal niet wanneer ze samenwerken met de Amerikaanse overheid en de NSA.![]()
![]()
O shieeeett. Deze gekke rebelse retard komt nu wel erg dichtbij.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
YOLOOOOOOOOOO, paar jaar geleden is een dinnetje naar Aalten verhuist dus wat tijd om te meeten. Even kijken of ik de stad in het meisje nog naar boven kan halen en keihard Rotterdam schreeuwen jeweettog. Sowieso lekker al die boeren opgeilen.If not now, then when.![]()
Godverdomme weer m'n onderarm vol met bloeduitstortinkjes van zieke DL (srs).
Mensen met hetzelfde probleem hier?BEASTMODE![]()
gewoon kk hard doorheen beuke je bent toch geen pussy?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Awesome_ het volgende:
rdomme weer m'n onderarm vol met bloeduitstortinkjes van zieke DL (srs).
Mensen met hetzelfde probleem hier?![]()
Ja jonge ga gewoon door maar m'n estheticsquote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon kk hard doorheen beuke je bent toch geen pussy?BEASTMODE![]()
Heb je dat ook al vrij snel als je je ergens stoot?? Is een bepaalde genetische afwijking ben even de naam vergetenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Awesome_ het volgende:
Godverdomme weer m'n onderarm vol met bloeduitstortinkjes van zieke DL (srs).
Mensen met hetzelfde probleem hier?![]()
ja 'mietje' is de medische term daarvan maar dat heb ik niet. alleen als ik zeg maar m'n deadlift gedaan heb zit op beide onderarmen zon rode plek, lijkt wel verbrand of zoquote:Op maandag 10 juni 2013 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb je dat ook al vrij snel als je je ergens stoot?? Is een bepaalde genetische afwijking ben even de naam vergetenBEASTMODE![]()
ik vind je nu ook wel een kankerpussyquote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja 'mietje' is de medische term daarvan maar dat heb ik niet. alleen als ik zeg maar m'n deadlift gedaan heb zit op beide onderarmen zon rode plek, lijkt wel verbrand of zoDeathlift or Die.![]()
Ik zou me meer zorgen maken als je die bloeduitstortingen krijgt op je penis.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
We hebben het over 3 euro per maand johquote:Op maandag 10 juni 2013 20:17 schreef Awesome_ het volgende:
sowieso xbox
je gaat toch niet extra betalen om je spel online te kunnen spelen![]()
dus?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
We hebben het over 3 euro per maand joh
is net als schoenen kopen en dan extra betalen om erop te mogen lopen
kk dom mattie![]()
Hahaha xbox skkltjes. Echte bazen spelen op de PS Etha en ik en de rest allemaal noobsIf not now, then when.![]()
trombofilie doel je op? Maar lijkt me onwaarschijnlijk hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb je dat ook al vrij snel als je je ergens stoot?? Is een bepaalde genetische afwijking ben even de naam vergetenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef seto het volgende:
[..]
dus?
is net als schoenen kopen en dan extra betalen om erop te mogen lopen
kk dom mattie![]()
![]()
Heb mn xbox al 2 jaar oid niet aangeraakt. Nu pc.
Game sowieso bijna nooit meer eigenlijk.
Iemand hier die League of legends/left 4 dead 2/gmod speelt op pc?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha xbox skkltjes. Echte bazen spelen op de PS Etha en ik en de rest allemaal noobsDeze mattie weet PS 4 libie
Deathlift or Die.![]()
Ga je haar huis ook een "boerenhuis" noemenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
YOLOOOOOOOOOO, paar jaar geleden is een dinnetje naar Aalten verhuist dus wat tijd om te meeten. Even kijken of ik de stad in het meisje nog naar boven kan halen en keihard Rotterdam schreeuwen jeweettog. Sowieso lekker al die boeren opgeilen.![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
ik heb wel l4d2 maar speel het nooitquote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand hier die League of legends/left 4 dead 2/gmod speelt op pc?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wat speel je dan?quote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
L4D2 > Present.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand hier die League of legends/left 4 dead 2/gmod speelt op pc?![]()
Stuur je steam in dmquote:
Gek kill iedereen met c en c generals, kom dan koekerts!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
> BNW ?![]()
Weer van mijn brony mods genieten tochquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Binnenkort maar ff potje tanks p0ppen dan.
had bijna xxx date geregeld met iemand aanders maar ze zegt dat ze geen pedo is en dat ik te jong ben
wat betekent dit?![]()
Nog nooit mee bezig geweest eigenlijk. Het enige wat ik heb is dat pills een can Monster Energy is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weer van mijn brony mods genieten toch![]()
![]()
Dat ze geen pedo is en dat je te jong bent.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
had bijna xxx date geregeld met iemand aanders maar ze zegt dat ze geen pedo is en dat ik te jong ben
wat betekent dit?
Misschien omdat je een manlet bent mattie. Groei een baard en blijf liften
Heb ik ook hahah. Neem t halve spel niet meer serieus, geluid van zombies is angry german kid enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nog nooit mee bezig geweest eigenlijk. Het enige wat ik heb is dat pills een can Monster Energy is.
WTF.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ik ook hahah. Neem t halve spel niet meer serieus, geluid van zombies is angry german kid enzo
Ken je die gamemode dat je 4 survivors hebt en 4 tanks? Die is wel bruut, allemaal zo snel mogelijk naar de safehouse rushen, fuck je teammates. En als tank is het helemaal mooi. Beetje met auto's smijten enzo.![]()
wtf spelen jullie voor pokemon shit?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
dat je niet genoeg ervaring hebt om haar "oooooohwaaaa", te laten doenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wat betekent dit?![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Toen ik 13 was ofzo speelde iedereen GunZ, dat was pas bruut.
[ afbeelding ]![]()
![]()
toen was ik 10/11 ofzo. Hele dagen oefenen op die butterfly enzo. Wat was dat een bruut spel zeg
Met al die trappen in de lucht was ook een vet level. En die douches in de gevangenis
bobbaquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: