Je kan hem gewoon niet krijgen. Stiekem wil je gewoon dat hij zijn supergezonde testosteron shake over je heen spuitquote:
Jij hebt echt een grote fantasie jonguh.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon niet krijgen. Stiekem wil je gewoon dat hij zijn supergezonde testosteron shake over je heen spuit
Hahha sowieso gaat een goed uiterlijk>money.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef ChesterPerry het volgende:
nja hij verdient wel dikke money met zn business
soms welquote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahha sowieso gaat een goed uiterlijk>money.
hahah neger wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef McNulty het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Jesse om eerlijk te zijn. Ik kan het ook totaal niet waarderen dat jullie hem zo lopen af te kraken.
Laat Jesse in zijn waarde! Vooral jij fanta.
Dat van die oren meende ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef McNulty het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Jesse om eerlijk te zijn. Ik kan het ook totaal niet waarderen dat jullie hem zo lopen af te kraken.
Laat Jesse in zijn waarde! Vooral jij fanta.
idd jij heb makkelijk praten omdat jij mooi bentquote:
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
haha sowieso die hoektanden ook/.bbrr. Would brace.
Ja maar..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,
dan moet jij je daar zelf ook aan houden!
Sowieso niet natty.quote:
Geen ge-ja-maar!quote:
Al waren die NL, ze zouden over je heen lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jammer dat je dit soort meisjes niet in NL hebt
over jaartje niet meerquote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al waren die NL, ze zouden over je heen lopen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,
dan moet jij je daar zelf ook aan houden!
Uh..quote:Op zondag 9 juni 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Wie trekt tegenwoordig ook hodgetwins-faces bovenop chicks?
Ja, zo zijn Fanta en ik niet getrouwd.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ff serieus, van wie zijn de vrouwen in dit topic eigenlijk kloontjes?
Pastapipos noemde me nog een tienermeisjequote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef ChesterPerry het volgende:
fantastick leek wel op een meisje bij de meeting
Soms denk ik dat jij zo 'one-of-the-guys' bent dat jij eigenlijk heel stiekem een guy bent snapje.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Wie van de vrouwen hier in dit topic kloontjes zijn.
Of van welke user zijn vrouw een kloontje is?
je bent toch ook nog tiener joh 19 weet je hoe jongquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pastapipos noemde me nog een tienermeisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |