Jij hebt alleen inhoud in je beha.quote:
Ik heb jaren goudvissen gehad, zonder twijfel zaten daar ook een paar inhoudsloze exemplaren tussen. Toch ging het gesprek van die beesten nooit over kleding of make-up...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Cactus1 het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom sommige vrouwen alleen maar als inhoudsloze goudvissen kunnen praten over kleding en make-up.
Zeker over vissenvoer en voorplantenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb jaren goudvissen gehad, zonder twijfel zaten daar ook een paar inhoudsloze exemplaren tussen. Toch ging het gesprek van die beesten nooit over kleding of make-up...
Ik wil maar zeggen...
Hoe kom je hierbij? TS heeft wel een punt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Vrouwen die veel om hun uiterlijk geven zijn oppervlakkig en dom. Nou geldt voor sportende vrouwen dat ze zich vaak ook veel te druk maken om hun uiterlijk.
Deze heeft iig. genoeg inhoudquote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Dimens het volgende:
Dus als een vrouw "sport", heeft ze meteen inhoud?
Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Deze heeft iig. genoeg inhoud
[ afbeelding ]
Staat in de urlquote:
Heel ver weg misschien wel ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? TS heeft wel een punt.
Chicks bij mij in de gym zijn een stuk relaxter dan het gemiddelde zuipende uitgaanssnolletje. Al kan het eea. natuurlijk ook aan de setting liggen, maar dan nog. Ik heb vaak niet het idee dat die laatste categorie uberhaupt iets kan, behalve rond paraderen.quote:
Nu zit je wel heel erg te generaliseren. Ik zeg niet dat sportende vrouwen om hun uiterlijk geven persé. Maar dat vrouwen die om hun uiterlijk geven en daarom sporten oppervlakkig zijn. Die categorie die jij bedoelt is zeer raakbaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Chicks bij mij in de gym zijn een stuk relaxter dan het gemiddelde zuipende uitgaanssnolletje. Al kan het eea. natuurlijk ook aan de setting liggen, maar dan nog. Ik heb vaak niet het idee dat die laatste categorie uberhaupt iets kan, behalve rond paraderen.
ik hou ook van diepzinnige gesprekken, bel me gr grquote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef madeliefff het volgende:
Je hebt ook nog tussenwegen . Ik ben geen stoere chick , k hou wel van make up (geen plamuurlaag) en kleding, maar ik wil er niet steeds over praten, k hou juist van diepzinnige gesprekken.
Dit klinkt net als een advertentie lol.
Ik bedoelde eigenlijk de boksschool, niet de lokale hippe fitnessruimte, waar dit soort vrouwen vooral heen gaan om gezien te worden. Maar het hele topic is één grote generalisatie; don't blame me.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nu zit je wel heel erg te generaliseren. Ik zeg niet dat sportende vrouwen om hun uiterlijk geven persé. Maar dat vrouwen die om hun uiterlijk geven en daarom sporten oppervlakkig zijn. Die categorie die jij bedoelt is zeer raakbaar.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef Meloewa het volgende:
Ik sport niet en ga niet uit.
Conclusie: ik heb inhoud.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik hou ook van diepzinnige gesprekken, bel me gr gr
Nee maar even serieus... inhoudloze vrouwen zitten niet op FOK! is echt zo. Weet je dat fokkende vrouwen zelden zijn?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Ik neuk alleen vrouwen met een plamuur laag en een tongpiercing.
Niet perse druk maken, maar eerder tot de max gaan voor jezelf, iets aan jouw lichaam doen zodat je ziet wat je bereikt met jouw lichaam.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Vrouwen die veel om hun uiterlijk geven zijn oppervlakkig en dom. Nou geldt voor sportende vrouwen dat ze zich vaak ook veel te druk maken om hun uiterlijk.
De enige inhoud die veel FOK!sters met elkaar gemeen hebben is dat er vaak een steekje bij ze los zit (geldt overigens ook voor het mannelijk deel).quote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar even serieus... inhoudloze vrouwen zitten niet op FOK! is echt zo. Weet je dat fokkende vrouwen zelden zijn?
Dus wij hebben allemaal inhoud.
Oh en bedanktquote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De enige inhoud die veel FOK!sters met elkaar gemeen hebben is dat er vaak een steekje bij ze los zit (geldt overigens ook voor het mannelijk deel).
Fora trekken toch een bepaald slag volk aan.
Ja maar dus ben je niet 13 in een dozijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De enige inhoud die veel FOK!sters met elkaar gemeen hebben is dat er vaak een steekje bij ze los zit (geldt overigens ook voor het mannelijk deel).
Fora trekken toch een bepaald slag volk aan.
Google wel (Y)quote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
holy crap, heb je daar meer van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |