Jij hebt alleen inhoud in je beha.quote:
Ik heb jaren goudvissen gehad, zonder twijfel zaten daar ook een paar inhoudsloze exemplaren tussen. Toch ging het gesprek van die beesten nooit over kleding of make-up...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Cactus1 het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom sommige vrouwen alleen maar als inhoudsloze goudvissen kunnen praten over kleding en make-up.
Zeker over vissenvoer en voorplantenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb jaren goudvissen gehad, zonder twijfel zaten daar ook een paar inhoudsloze exemplaren tussen. Toch ging het gesprek van die beesten nooit over kleding of make-up...
Ik wil maar zeggen...
Hoe kom je hierbij? TS heeft wel een punt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Vrouwen die veel om hun uiterlijk geven zijn oppervlakkig en dom. Nou geldt voor sportende vrouwen dat ze zich vaak ook veel te druk maken om hun uiterlijk.
Deze heeft iig. genoeg inhoudquote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Dimens het volgende:
Dus als een vrouw "sport", heeft ze meteen inhoud?
Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Deze heeft iig. genoeg inhoud
[ afbeelding ]
Staat in de urlquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |