Die heb ik ook nog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh kan ik hier vanaf?![]()
Het is deze zondag pasquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef trui het volgende:
whoop, het was inderdaad niet echt prettig markt-weer. leuk dat 't toch wat heeft opgeleverd.
kirsten, hoe ging dat bij jullie? was 't nog enigszins te doen?
staat dat niet in de OP?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Is er ook een site waar ik de vertaling van de engelse haaktermen kan opzoeken en vertalen naar het Nederlands?
Ja dus!quote:
Ik zag het ook, ik ga denk ik ook wat inslaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:19 schreef trui het volgende:
in juli weer fijne kortingen op allerlei Drops garens, zag ik trouwens. Muskat-insla-tijd pour moi.
Ah! Daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Garnstudio.DROPS.design?fref=ts
Ja, waar jij zo actief bent (not)(toch?)quote:
Maar niet op brei/haak/wolletjes pagina's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, waar jij zo actief bent (not)(toch?)
35%quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:19 schreef trui het volgende:
in juli weer fijne kortingen op allerlei Drops garens, zag ik trouwens. Muskat-insla-tijd pour moi.
kikke die ogen :-)quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:47 schreef LekkerApart het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaah, mijn Cotton-schaapje is af![]()
Nu bedenken wat het volgende project gaat worden
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:47 schreef LekkerApart het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig! Al zou mijn dochter ervan griezelen (die heeft een enorme hekel aan knoopjes). Wat is dat gekleurde op de buik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:47 schreef LekkerApart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind m prachtigquote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb weer een haakproject afgerond.
[ afbeelding ]
De knopen komen uit het knopenblik van mijn moeder, hoogstwaarschijnlijk gedoneerd door mijn omaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef trui het volgende:
[..]
Grappig! Al zou mijn dochter ervan griezelen (die heeft een enorme hekel aan knoopjes). Wat is dat gekleurde op de buik?
Dat klinkt leuk! Hoe heet die film/ serie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef LekkerApart het volgende:
Dit is een schaapje uit een Japanse serie/film die gaat over een eiland waar alle genegeerde dingen heen gaan. Het schaapje was van het hoofdpersoon en werd door haar genegeerd toen ze ouder werd.
Het meisje gaat rond haar 16e op zoek naar een handspiegel van haar overleden moeder, ze komt op een Alice in Wonderland-achtige manier op het eiland terecht en komt daar ook haar knuffelschaap weer tegen. Deze heeft een litteken met daarachter een stukje glas van een spiegel, daardoor komt dit schaapje tot leven.
Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirrorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef bietel het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Hoe heet die film/ serie?
Spuuglelijk? Ik vind hem prachtig!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Muck het volgende:
Er kwam nog een erfstuk van mijn oma tevoorschijn, en omdat ik de creabea van de familie ben, mocht ik hem hebben
Mijn oma is al dertig jaar dood en heeft dit wol-potje erg vaak gebruikt, dus hij is al best oud
Knaloranje en spuuglelijk, maar ik vind het heel cool om te kunnen gebruiken
[ afbeelding ]
Waar staat die kraam? Ik ben laatst gegaan maar zag hem echt nergens staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef trui het volgende:
Eindelijk een keer naar de Leymarkt gespijbeld. Score: 12 bollen Softfun
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook prachtigquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Muck het volgende:
Er kwam nog een erfstuk van mijn oma tevoorschijn, en omdat ik de creabea van de familie ben, mocht ik hem hebben
Mijn oma is al dertig jaar dood en heeft dit wol-potje erg vaak gebruikt, dus hij is al best oud
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:47 schreef LekkerApart het volgende:
[ afbeelding ]
wat een tof dingquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga ik naar op zoek! De trailer zag er in ieder geval al leuk uit! En je schaap lijkt inderdaad goed!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:25 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirror
Ik liep vanaf tramhalte Leyweg/Melis-Stokelaan langs het winkelcentrum naar de markt. Ik liep er recht tegenaan, het was zo'n beetje de eerste kraam die ik tegenkwam...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waar staat die kraam? Ik ben laatst gegaan maar zag hem echt nergens staan
lijnloos top!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:52 schreef trui het volgende:
pff, eindelijk het eind in zicht, lijnloos! gewoon een hele lange baby regelen, dan past 't wel.![]()
ik heb de uilentas vandaag gevoerd. ook een tijdrovend klusje, en ik ben er nooit zo goed in om dat heel netjes te doen. maar hij kan er mee door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |