Blijven jullie bij elkaar, dus de 'snellen' helpen de langzamen uit de sloot enzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je minder zenuwachtig als ik vertel dat ik ook meedoe, en de maand voor de race ergens in Azie zit dus totaal geen tijd heb om te trainen?
Yeah right, waar laat ik mijn telefoon dan om pics mee te maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Greys! Ik zie wel weer mogelijkheden voor je knuffeldoel.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom echt kijken, lijkt me hilarisch
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, als ik nou steeds met mijn mond open in die sloten spring maak ik misschien vorderingen bij 'Eet zoveel dingen die je nog nooit hebt gegeten'
Er is sowieso een ruimte waar je je om kunt kleden en waar je dingen kunt achterlaten, maar er gaat ook vast wel iemand mee die niet gaat lopen en dus de dingen bij zich kan houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
HenkPiet, kan je ergens je tas laten ofzo? Bij de start/finish? Met je foon/fototoestel? Want dan kan ik na afloop idd heel fijn kledderig vreemden gaan huggen!
(Als ik dan nog leef...)
Leukquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb Sounddragon vandaag verrast!
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/07/kokosmakronen.html
Wel een beetje een mislukte poging, maar okay..!
Succes! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
Ik ben begonnen.
[ afbeelding ]
Rood en geel staan al een tijdje in de oven. Heb ze er al een paar keer uit gehaald, maar volgens mij is het nog steeds niet helemaal gaar en dat terwijl de lagen toch al zo'n 25 minuten in de oven staan.. Ik hoop dat 't een beetje lukt.
Vind ik welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Succes! Ik ben benieuwd![]()
Ik heb als doel drie dagen vrijwilligerswerk doen.. Maar nu realiseerde ik me ineens dat ik deze zomer 28 dagen op zomerkamp ga met kinderen. Vrijwillig. Maar ik twijfel nog een beetje of ik dat als vervulling van dat doel zie
Die beslagjes zien er uit als verfquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
Ik ben begonnen.
[ afbeelding ]
Rood en geel staan al een tijdje in de oven. Heb ze er al een paar keer uit gehaald, maar volgens mij is het nog steeds niet helemaal gaar en dat terwijl de lagen toch al zo'n 25 minuten in de oven staan.. Ik hoop dat 't een beetje lukt.
En ik heb stiekem tussentijds van het beslag gesnoeptquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die beslagjes zien er uit als verfMaar toch heel lekker, verwarrend
Joh en mocht ie niet te eten zijn straks per ongeluk, heb je er hele mooie foto's aan overgehouden
quote:
quote:
Wauw nice!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Anne het volgende:
Klaar! Eindelijk!
http://anne101doelen.blog(...)e-regenboogcake.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |