Lees je eens in. Ze hebben direct acces. Ze hebben ook een konker groot datacenter voor die peop.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat jullie nu wel overdrijven. Ik betwijfel dat er een direct lijntje met alle data van Facebook naar de NSA loopt. Ik denk alleen wél dat als de NSA er om piept dat ze meteen krijgen waar ze om vragen.
Maar alles rechtstreeks erheen? Betwijfel ik. Denk ook niet dat de NSA elke keer om een backup van "alles" vragen, die zullen wel info over specifieke gebruikers of groepen gebruikers willen.
Hoeveel kreeg die betaald daarvoor?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Danny was toch degene die PM's van users ging lezen toch toentertijd?![]()
![]()
disclaimer: Gebaseerd op een vage herinnering van iemand die hem daarvan beschuldigde.
Mag ook wel aangezien facebook en google er een paar honderd hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lees je eens in. Ze hebben direct acces. Ze hebben ook een konker groot datacenter voor die peop.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lees je eens in. Ze hebben direct acces. Ze hebben ook een konker groot datacenter voor die peop.
Geen 3 servertjes hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mag ook wel aangezien facebook en google er een paar honderd hebben
Komt de NSA met hun 3 servertjes
Nja het kan nooit in de buurt komen van wat facebook en google hebben staanquote:
http://tweakers.net/nieuw(...)awatt-verstookt.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja het kan nooit in de buurt komen van wat facebook en google hebben staan
Ja ok, maar wat probeer je te zeggen. Dat de NSA niets fout doet?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja het kan nooit in de buurt komen van wat facebook en google hebben staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 15:19:06 ]
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:18 schreef d4v1d het volgende:
Ze zullen heus niet iedereen's info dagelijks, elk uur van de dag gaan doorlezen. Als je geen terroristische dingen doet zullen ze vast niks van je inkijkenDat heb jij niet zwart of op wit. Plus je hebt er geen toestemming voor gegeven. Je hebt 0 zeggenschap. Dag vrijheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar serieus, hoe de discussie begonquote:Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)awatt-verstookt.html
Die hebben ze onder andere staan.
Als jij vermoed dat je vriendin vreemdging zou je dan bij haar weggaan? Als je wist dat ze vreemdging zou je dan weggaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe de discussie begon. Waarom denk jij dat mensen weg zouden gaan bij bedrijven als Google en Facebook als zij zouden toegeven dat er inderdaad data ge copy > paste wordt naar de NSA.
Wat denk jij dat de redenering van de mensen is om weg te gaan? Kan heel wat punten bedenken waarom je niet zou willen dat de overheid bepaalde info ziet of niet.
Mij gaat het meer om het verschil tussen het weten en iets vermoeden. Waarom denk je dat er zo'n groot verschil tussen zit.
je hebt de vrijheid om geen facebook account te hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat heb jij niet zwart of op wit. Plus je hebt er geen toestemming voor gegeven. Je hebt 0 zeggenschap. Dag vrijheid!
Ja maar wie weet waar nog meer mijn info zonder dat ik het weet vandaan wordt gehaald? Let op het niet weten gedeelte.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je hebt de vrijheid om geen facebook account te hebben
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ga werken zoeken levenloze kneuzen
Ga zelf eens werken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ga werken zoeken levenloze kneuzen
Beetje extreme analogie wel hè.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als jij vermoed dat je vriendin vreemdging zou je dan bij haar weggaan? Als je wist dat ze vreemdging zou je dan weggaan?
Je vroeg me om het verschil tussen vermoeden en weten, dat gaat op ongeacht de situatie. Iets weten veranderd de zaak compleet.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje extreme analogie wel hè.
In dit geval, geloof je een krant + een lelijke powerpoint + een klokkenluider. Of de legal van een bedrijf.
ok, dan snap ik je puntquote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je vroeg me om het verschil tussen vermoeden en weten, dat gaat op ongeacht de situatie. Iets weten veranderd de zaak compleet.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
lol in Marokko is Google Earth geblokkeerd
Zeker omdat de aarde plat is
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
lol in Marokko is Google Earth geblokkeerd
Zeker omdat de aarde plat is
Hè er werd weer even wat gepost, maar je versterkt wel mooi mijn punt met deze post dat de gemiddelde niet nerd Nederlanders geen fuck geven om onderwerpen die met privacy te maken hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ga naar DIG of F&F met je nerd taaltjes
Brede gangpaden, veel liften en een inhouse Segway van de zaakquote:Op maandag 10 juni 2013 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Daar moeten wel de meest fitte ICT-ers ter wereld werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |