land of the freequote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus hé
Even serieus he; ik zeg het nu, het gaat geen maanden meer duren voordat die hele database van de NSA op straat ligt. Ik schat dat elke half serieuze hacker er op dit moment mee bezig is.quote:"I, sitting at my desk, certainly had the authorities to wiretap anyone, from you, or your accountant, to a federal judge, to even the President if I had a personal email.
The wording here is a little unclear, since "wiretap" generally means capturing voice conversations, but saying that he would need a personal email from the President to wiretap him suggests he's talking specifically about access their emails. Either way, given that we keep being told that the NSA is only supposed to cover non-US persons, the fact that a 29-year-old computer guy working for the NSA claims he could get access to anyone's email just by having their email address suggests, certainly, that there isn't much (if any) oversight, and the NSA is clearly not careful about the data it's scooping up.
Of die hele database is er niet, de hoogste legal gast bij Google heeft verklaard dat de NSA geen toegang heeft tot google haar servers.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Even serieus he; ik zeg het nu, het gaat geen maanden meer duren voordat die hele database van de NSA op straat ligt. Ik schat dat elke half serieuze hacker er op dit moment mee bezig is.
Probleem is dat de VS een wet hebben die bedrijven dwingt om alle info te delen als de rechtbank daarom vraagt, ook van internationale users.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of die hele database is er niet, de hoogste legal gast bij Google heeft verklaard dat de NSA niet toegang heeft tot google haar servers.
Nu kan hij 1, liegen, 2 de waarheid spreken.
De Amerikaanse overheid heeft het zelf al toegegeven.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of die hele database is er niet, de hoogste legal gast bij Google heeft verklaard dat de NSA geen toegang heeft tot google haar servers.
Jij denkt dat een Zuckerberg of Page zou toegeven dat alle data die je op Google+ of Facebook smijt naar dat systeem gaat? Dan kunnen ze die sites meteen sluiten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of die hele database is er niet, de hoogste legal gast bij Google heeft verklaard dat de NSA geen toegang heeft tot google haar servers.
Inderdaad, same goes voor google. McDonalds zal ook niet gaan toegeven dat er varkensogen in de bigmac zitten ook al is het waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Zuckerberg of Page zou toegeven dat alle data die je op Google+ of Facebook smijt naar dat systeem gaat? Dan kunnen ze die sites meteen sluiten.
Maar dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 10 juni 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Probleem is dat de VS een wet hebben die bedrijven dwingt om alle info te delen als de rechtbank daarom vraagt, ook van internationale users.
Dus misschien hééft de NSA geen toegang, maar kan dat zeker wel krijgen als ze er om jengelen.
Page = Googlequote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Inderdaad, same goes voor google. McDonalds zal ook niet gaan toegeven dat er varkensogen in de bigmac zitten ook al is het waar.
ja vast mensen op Facebook geven om hun privacyquote:Op maandag 10 juni 2013 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Zuckerberg of Page zou toegeven dat alle data die je op Google+ of Facebook smijt naar dat systeem gaat? Dan kunnen ze die sites meteen sluiten.
Ja, zodra ook daadwerkelijk wordt toegegeven dat die data wordt misbruikt wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja vast mensen op Facebook geven om hun privacy
Wat nu dus het geval is en is facebook nu een ghost town? neequote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, zodra ook daadwerkelijk wordt toegegeven dat die data wordt misbruikt wel.
Dat is het geval niet want hij zegt toch dat hij er niets van af weet.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat nu dus het geval is en is facebook nu een ghost town? nee
Je weet toch dat al je info gewoon toegankelijk is voor adverterende bedrijven, en daar heb je minder moeite mee dan de NSA?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is het geval niet want hij zegt toch dat hij er niets van af weet.
NSA tapt ook rechtstreeks af van fiberquote:Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat jullie nu wel overdrijven. Ik betwijfel dat er een direct lijntje met alle data van Facebook naar de NSA loopt. Ik denk alleen wél dat als de NSA er om piept dat ze meteen krijgen waar ze om vragen.
Maar alles rechtstreeks erheen? Betwijfel ik. Denk ook niet dat de NSA elke keer om een backup van "alles" vragen, die zullen wel info over specifieke gebruikers of groepen gebruikers willen.
ik heb er problemen mee dat iemand toegang heeft tot mijn emails o.a.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet toch dat al je info gewoon toegankelijk is voor adverterende bedrijven, en daar heb je minder moeite mee dan de NSA?
Ja, adverterende bedrijven hebben niet de macht of autoriteit om mij op te sluiten of te vermoorden. Er zit echter een verschil tussen iets vermoeden en het daadwerkelijk weten. Kijk maar naar die kernwapens, iedereen wist dat we ze hadden en waar ze lagen. Het wordt toegegeven en huppa, voorpagina nieuws.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet toch dat al je info gewoon toegankelijk is voor adverterende bedrijven, en daar heb je minder moeite mee dan de NSA?
Zou ik ook zeggen als ik antwoord op mailtjes voor een penis vergrotingquote:Op maandag 10 juni 2013 14:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik heb er problemen mee dat iemand toegang heeft tot mijn emails o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |