Theo Middelkamp had nog nooit een berg gezien toen hij een bergetappe in de Tour won.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
Even een vraagje, hoe trainen jullie dit in godsnaam als kaaskoppen? Wat jullie vandaag rijden is toch niet te trainen in NL?
Het lijkt me toch een onderdeel wat je enkel specifiek kunt trainen? Of kun je het ook met veel D3/weerstandstraining trainen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Theo Middelkamp had nog nooit een berg gezien toen hij een bergetappe in de Tour won.
Conditie kun je trainen, en klimmen kun je of kun je niet. Het helpt overigens wel als je van te voren wat klimritme opdoet, maar dat is niet echt noodzakelijk.
Het is een kwestie van vermogen leveren, dus idd D3/weerstandstraining.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het lijkt me toch een onderdeel wat je enkel specifiek kunt trainen? Of kun je het ook met veel D3/weerstandstraining trainen?
Lijkt me wel heel vetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een kwestie van vermogen leveren, dus idd D3/weerstandstraining.
10 km tegen de wind infietsen kan ook.
De Trois Ballons is een cyclo. Geen officiële race (officieel zelfs geen race), maar ze houden wel bij in welke volgorde je binnenkomt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel vetMorgen eerst maar eens 68 Km op het 'platteland' proberen! Is dit een soort koers/race waar gripper/kaas e.d. aan meedoen? of zijn ze gewoon op eigen houtje daar een stuk aan het fietsen?
Wow, is er een soort overzicht met die soort wedstrijden? En zijn er ook van dit soort wedstrijden in NL? Ik heb namelijk niet de intentie om bij een wielervereniging te gaan, maar op termijn een wedstrijdje rijden lijkt me wel vet!quote:
In NL heb je dat niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wow, is er een soort overzicht met die soort wedstrijden? En zijn er ook van dit soort wedstrijden in NL? Ik heb namelijk niet de intentie om bij een wielervereniging te gaan, maar op termijn een wedstrijdje rijden lijkt me wel vet!
Nagenieten in de slaapzak jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef dop het volgende:
gefeliciteerd mannen, nu nog even flink nagenieten neem ik aan
Volgens mij ben jij een goudhaantje. Deze rij jij dus de volgende keer gewoon voor goud! Nog een paar kilootjes er af, minstens een jaar meer ervaring en dan kijken wie jou nog bijhoudt. Puike prestatie Okkie, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef Oksel het volgende:
Ja.Goed weekend! En lekker gereden. Mooi man. Alleen dat 'goud' slaat echt nergens op.
En na 120 waren we in 1 keer weer met z'n allen samen omdat de toppers niet top reden, en de zwakkelingen boven verwachten.Verschillen waren uiteindelijk een uur ofzo, tussen de snelste (Gripper) en de langzaamste (Oksel of MarcoD).
De officiele uitslag:
Gripper: 08:48:07:55 (Goud, ook oud en ziek in z'n neus)
Patroon: 09:08:56:18 (Op 8 minuten goud gemist, zilver)
Kaas: 09:09:01:80 (Goud, ouwe vent)
MarcoD: 09:02:24:14 (Helaas, 2 minuten)
Oksel: 09:20:42:61 (Goud volgens Strava, goud gemist op 20 minuten. Als ik 1 jaar ouder was geweest, goud geminst op 42 seconden)
Geen lekke banden, niemand gevallen. Wel erg warm. Patroon vond 't leerzaam, zou alleen bij god niet weten waarom
Zonde zeg!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Goed gedaan mannen. Top! Ik had lek in de laatste 1.5km wel nog 2 uur goed mee kunnen koersen. Maar baalde wel.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef Oksel het volgende:
Ja.Goed weekend! En lekker gereden. Mooi man. Alleen dat 'goud' slaat echt nergens op.
En na 120 waren we in 1 keer weer met z'n allen samen omdat de toppers niet top reden, en de zwakkelingen boven verwachten.Verschillen waren uiteindelijk een uur ofzo, tussen de snelste (Gripper) en de langzaamste (Oksel of MarcoD).
De officiele uitslag:
Gripper: 08:48:07:55 (Goud, ook oud en ziek in z'n neus)
Patroon: 09:08:56:18 (Op 8 minuten goud gemist, zilver)
Kaas: 09:09:01:80 (Goud, ouwe vent)
MarcoD: 09:02:24:14 (Helaas, 2 minuten)
Oksel: 09:20:42:61 (Goud volgens Strava, goud gemist op 20 minuten. Als ik 1 jaar ouder was geweest, goud geminst op 42 seconden)
Geen lekke banden, niemand gevallen. Wel erg warm. Patroon vond 't leerzaam, zou alleen bij god niet weten waarom
Welke dagen ben je volgende week in Noordwijk? Ik heb sowieso nog wel wat leuke routes voor je. Lastige vanuit Noordwijk is alleen dat de bollenstreek veel slechte fietspaden heeft. Ik kom er daarom ook niet vaak. Maar ik zal zo eens wat rondjes tekenen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:28 schreef eentwee het volgende:
Mooie prestaties hoor. Ben benieuwd naar de wat uitgebreidere verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |