Ja, en je zult toch moeten scoren om te winnen. De verdediging van België is top, de aanvallers net niet. Hebben bijvoorbeeld geen RvP of Robben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
België heeft wél absolute topspelers ... Hazard leunt héél dicht aan tegen de absolute top, maar over hem kun je nog discussiëren.
Maar onze echte wereldtopper staat onder de lat ... Courtois. Die is op zijn plek even goed als Ronaldo of Van Persie dat zijn ...

Gewoon 1 dag voor het WK NL en B samenvoegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en je zult toch moeten scoren om te winnen. De verdediging van België is top, de aanvallers net niet. Hebben bijvoorbeeld geen RvP of Robben.

Ja, maar Nederland heeft ook geen Courtois in de goal ... Waardoor RVP of Robben misschien wel dubbel zo veel zullen moeten scoren om te winnen ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en je zult toch moeten scoren om te winnen. De verdediging van België is top, de aanvallers net niet. Hebben bijvoorbeeld geen RvP of Robben.

Hazard heeft het potentieel , maar is inderdaad nog niet beslissend genoeg. Dat ben ik zeker met je eens. Maar tussen nu en het WK zit nog driekwart van een seizoen ... En hij is nog jong ... Misschien wordt hij nog net dat tikje beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef sausagin het volgende:
[..]
Hazard vind ik toch niet beslissend genoeg.
Kompany en Courtois zijn wel wereldtoppers , die zijn echt zeer belangrijk voor club en natie

Het feit dat hij succesvol met (door mij bijna vergeten) Defour komt opdraven geeft mij een gerust gevoel, tactisch heel goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het feit dat Wilmots tactisch niet veel voorstelt vind ik net zijn grootste kwaliteit voor dit team. Deze ploeg moet je net vrij en zonder veel nadenken laten spelen.

Nee lekker makkelijk ALS JULLIE JE AL pakweg 15 JAAR NIET voor een eindronde plaatsen , dan komen we je ook nooit tegen als het ergens om gaat.....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef misteriks het volgende:
; en NL heeft in geen 15 jaar van Bel kunnen winnen. ....

Daarom dat Nederland in de hele voetbalgeschiedenis zelfs nog nooit van België kon winnen op een eindronde. Maar enkel in nutteloze kwalificatiematchen of oefenwedstrijden ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee lekker makkelijk ALS JULLIE JE AL pakweg 15 JAAR NIET voor een eindronde plaatsen , dan komen we je ook nooit tegen als het ergens om gaat.....

Echt zo'n statistiek die niemand in de wereld wat boeit maar waar heel België mee pronkt. Logisch, als je nooit wat presteert. Dan moet je je maar vastklampen aan statistieken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daarom dat Nederland in de hele voetbalgeschiedenis zelfs nog nooit van België kon winnen op een eindronde. Maar enkel in nutteloze kwalificatiematchen of oefenwedstrijden ...

Beetje zoals Feyenoord? Statistieken van het "grootse" publiek?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt zo'n statistiek die niemand in de wereld wat boeit maar waar heel België mee pronkt. Logisch, als je nooit wat presteert. Dan moet je je maar vastklampen aan statistieken.

Geen idee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje zoals Feyenoord? Statistieken van het "grootse" publiek?

Je bedoelt, De basisploeg van België + RVP?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Groby het volgende:
[..]
Gewoon 1 dag voor het WK NL en B samenvoegen
Verdediging van B en aanval van NL![]()
![]()
![]()
Wie doet er mee met de petitie

quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:20 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Je bedoelt, De basisploeg van België + RVP?
Al de rest van Oranje kan de rode duivels volgens mij momenteel niet veel meer bijbrengen

Hebben weelde genoeg op die posities, hebben we heus een Robben of Sneijder niet meer voor nodig hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:23 schreef Groby het volgende:
[..]Robben en Sneijder zijn beter dan Chadli en de Bruyne

Je gaat me nu toch niet vertellen, dat als België Sneijder en Robben tot hun beschikking hadden, ze niet op zouden stellen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Hebben weelde genoeg op die posities, hebben we heus een Robben of Sneijder niet meer voor nodig hoor

Bij de selectie horen zouden ze zeker doen. Maar die Robben daar ben ik echt niet voor, wat mij betreft de meest voorspelbare speler in Europa. Geef mij dan maar liever een van de vele jonge talenten die België ter beschikking heeft op die plaatsen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Groby het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen, dat als België Sneijder en Robben tot hun beschikking hadden, ze niet op zouden stellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Robbengod is een van de beste in Duitsland en Sneijder is nu de belangrijkste speler bij Galatasaray

Wat een triest tegenargument; niemand pronkt daarmee, jullie moeten gewoonweg een beetje minder arrogant en zelfbevlekkend argumenten gebruiken die je zelfs niet kan hard maken. Het hele topic is doorspekt van deze jaloerse faalargumenten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt zo'n statistiek die niemand in de wereld wat boeit maar waar heel België mee pronkt. Logisch, als je nooit wat presteert. Dan moet je je maar vastklampen aan statistieken.

Belgische frustratie ??? LOOOL Vele Nederlanders komen hier ZWAAR gefrustreed over, en die erkenning komt van overal, maar het minste vanuit NL. Het zal geen enkele Belg boeien hoor, we hebben die zure en arrogante comments uit NL niet nodig om te blijven feestvieren. The irony, de Belgen zijn de zieligaards hierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, die Belgische frustraties in elk topic. Ze hebben er zó lang op moeten wachten en de hunkering naar erkenning is zó groot dat het een beetje zielig begint te worden. Ja, jullie elftal is van een hoger niveau dan Nederland, jammer dat het niveau van de supporters niet meegroeit.

Nu is Hazard zeker een Belg he ? Lekker kankeren op Walen maar zodra het jullie Vlamingen uitkomt is het opeens een Belg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef misteriks het volgende:
[..]
Belgische frustratie ??? LOOOL Vele Nederlanders komen hier ZWAAR gefrustreed over, en die erkenning komt van overal, maar het minste vanuit NL. Het zal geen enkele Belg boeien hoor, we hebben die zure en arrogante comments uit NL niet nodig om te blijven feestvieren. The irony, de Belgen zijn de zieligaards hier

waar slaat dat nu op? Ik ben gewoon Belg in een land waar de politiek er een tweestrijd van maakt. De gewone burger staat daar boven. Jouw reactie getuigt dat je weinig/geen kaas heb gegeven van de communautaire issues in BE. Dat mag, maar vel dan geen oordeel based op jouw eigen sentiment.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is Hazard zeker een Belg he ? Lekker kankeren op Walen maar zodra het jullie Vlamingen uitkomt is het opeens een Belg.

Ik kom vaak in Belgie, Heb al veel meningen gehoord en het is gewoon zo dat jullie liever die Walen niet erbij hebben . Dat jij spreekt voor heel Belgie zegt al genoeg over jou .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
waar slaat dat nu op? Ik ben gewoon Belg in een land waar de politiek er een tweestrijd van maakt. De gewone burger staat daar boven. Jouw reactie getuigt dat je weinig/geen kaas heb gegeven van de communautaire issues in BE. Dat mag, maar vel dan geen oordeel based op jouw eigen sentiment.

het is gewoon zo..... dat is jouw argument dat ik maar moet aannemen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kom vaak in Belgie, Heb al veel meningen gehoord en het is gewoon zo dat jullie liever die Walen niet erbij hebben . Dat jij spreekt voor heel Belgie zegt al genoeg over jou .

Het hardste schreeuwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
het is gewoon zo..... dat is jouw argument dat ik maar moet aannemen?Ik wil dit topic niet verneuken met politiek dus ga er verder niet op in, maar het is een kleine minderheid die de opsplitsing vh land wil, en die meningen die jij waarschijnlijk hoort komen van diegenen die het hardsste schreeuwen (maar dat is geen garantie om gelijk te hebben
)

Men is er hier op FOK! wel een gewoonte van aan het maken om te wachten op wat minder doordachte, simplistische reacties om die dan meteen weg te zetten als de norm, meestal door middel van een fletse oneliner en een smiley (meestal dequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, die Belgische frustraties in elk topic. Ze hebben er zó lang op moeten wachten en de hunkering naar erkenning is zó groot dat het een beetje zielig begint te worden. Ja, jullie elftal is van een hoger niveau dan Nederland, jammer dat het niveau van de supporters niet meegroeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |