ik heb je ook graagquote:
Robben wel, Sneijder absoluut niet meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Groby het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen, dat als België Sneijder en Robben tot hun beschikking hadden, ze niet op zouden stellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Robbengod is een van de beste in Duitsland en Sneijder is nu de belangrijkste speler bij Galatasaray
Bij België is de verdediging weliswaar een stuk sterker dan bij Nederland (uiteindelijk zijn we ook het land dat in deze kwalificatie van alle groepen het minste tegendoelpunten geslikt heeft). Maar Nederland is dan weer aanvallend wellicht een stuk sterker als Robben en Van Persie fit zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het heeft België een paar keer goed meegezeten, tegen topploegen zullen ze veel constanter moeten zijn of ze gaan zwaar onderuit.
Maar goed, dat geldt ook Nederland, tegen B-landen kom je nog wel weg met die abominabele verdediging, maar tegen toppers ga je dan ook keihard met de billen bloot.
De Italianen zijn altijd moeilijk te beoordelen. Die hebben al hun toernooien gewonnen op de momenten dat niemand ze vooraf ook maar een kans gaf ...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:16 schreef TLC het volgende:
.. omdat ik Brazilie, Duitsland, Spanje, Nederland en bij plaatsing ook Frankrijk hoger inschat.
Argentinie en Engeland zie ik trouwens ook niet verliezen van de Rode Duivels.
Italie vind ik wel minder dan Belgie.
Duitsland gaat ook niet lekker trouwens . Ze willen Low eruitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij België is de verdediging weliswaar een stuk sterker dan bij Nederland (uiteindelijk zijn we ook het land dat in deze kwalificatie van alle groepen het minste tegendoelpunten geslikt heeft). Maar Nederland is dan weer aanvallend wellicht een stuk sterker als Robben en Van Persie fit zijn.
Nu, tegen een pletwals als Duitsland is wellicht geen een van beide landen opgewassen momenteel ...
Verschil is wel dat er bij België eender wie mag uitvallen (of uit vorm mag zijn) en dat dit wel kan worden opgevangen zonder al te veel te verzwakken. Laat dan gebeuren met Robben en Van Persie en de ploeg is onthoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij België is de verdediging weliswaar een stuk sterker dan bij Nederland (uiteindelijk zijn we ook het land dat in deze kwalificatie van alle groepen het minste tegendoelpunten geslikt heeft). Maar Nederland is dan weer aanvallend wellicht een stuk sterker als Robben en Van Persie fit zijn.
Nu, tegen een pletwals als Duitsland is wellicht geen een van beide landen opgewassen momenteel ...
Als je Kompany en Verthongen eruit haalt staat er bij België ineens ook geen verdediging meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er bij België eender wie mag uitvallen (of uit vorm mag zijn) en dat dit wel kan worden opgevangen zonder al te veel te verzwakken. Laat dan gebeuren met Robben en Van Persie en de ploeg is onthoofd.
Van Buyten en Lombaerts heb je dan... of je kan Vermaelen centraal zetten en dan Pocognoli linksbackquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je Kompany en Verthongen eruit haalt staat er bij België ineens ook geen verdediging meer.
Heb je in één keer een middelmatige verdediging. Zonder Robben en RvP heeft Nederland een middelmaat aanval.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:03 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Van Buyten en Lombaerts heb je dan... of je kan Vermaelen centraal zetten en dan Pocognoli linksback
Valt best mee
Italie lijkt mij net beter dan Engeland, Frankrijk en Nederland.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:16 schreef TLC het volgende:
.. omdat ik Brazilie, Duitsland, Spanje, Nederland en bij plaatsing ook Frankrijk hoger inschat.
Argentinie en Engeland zie ik trouwens ook niet verliezen van de Rode Duivels.
Italie vind ik wel minder dan Belgie.
Onzin, Kompany speelde heus niet alle matchen mee. Vermaelen, Van Buyten en Lombaerts zijn prima vervangers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je Kompany en Verthongen eruit haalt staat er bij België ineens ook geen verdediging meer.
twee jaar geleden konden ze zich niet eens kwalificeren, niet echt onterecht. ook toen werd belgie teveel opgehemeld. nu hebben jullie gewoon een goed elftal. eens kijken wat ze waar kunnen maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:15 schreef BramKVO het volgende:
Ik zou nu al heel hard kunnen lachen met topics en Posts van twee jaar geleden waarin het Belgisch team constant wordt uitgelachen en beschimpt als zijnde niks waard.
Zelfs in de goal ... Courtois hoort wellicht bij de beste 3 doelmannen ter wereld, maar zelfs als die uitvalt heb je met Mignolet er nog eentje op de bank zitten die ook bij de beste 10 doelmannen ter wereld behoord ...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tegen Kroatië bleek het voorheen onmisbaar geachte centrale duo Kompany/Vermaelen ook niet onvervangbaar. Ja, je wordt altijd wel iets zwakker, natuurlijk, maar het team stuikt zeker niet in elkaar.
zou jammer zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Duitsland gaat ook niet lekker trouwens . Ze willen Low eruit
't waar kunnen maken ? Op Kompany (27) na is het volledige A-elftal nog geen 25 jaar oud ... Velen zelfs nog geen 21 ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:01 schreef Adames het volgende:
[..]
twee jaar geleden konden ze zich niet eens kwalificeren, niet echt onterecht. ook toen werd belgie teveel opgehemeld. nu hebben jullie gewoon een goed elftal. eens kijken wat ze waar kunnen maken.
na alle superlatieven van nu. nergens gezegd dat dit de laatste kans is, want dat is het inderdaad zeker nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't waar kunnen maken ? Op Kompany (27) na is het volledige A-elftal nog geen 25 jaar oud ... Velen zelfs nog geen 21 ...
Eigenlijk zou dit elftal pas op hun best moeten zijn binnen 2 a 4 jaar ...
Juist daarom , logischerwijs gezien zou je gezien de leeftijd van dit elftal moeten zeggen dat met de kwalificatie het doel bereikt is en ze vrijuit zouden moeten kunnen spelen op het WK en wel zien hoever ze geraken ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:06 schreef Adames het volgende:
[..]
na alle superlatieven van nu. nergens gezegd dat dit de laatste kans is, want dat is het inderdaad zeker niet
Feitelijk onjuist, Vermaelen (28), Fellaini (26), Dembele (26) en Vertonghen (26) zijn allemaal ouder. Van Buyten, die er ook regelmatig instaat, is 35.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't waar kunnen maken ? Op Kompany (27) na is het volledige A-elftal nog geen 25 jaar oud ... Velen zelfs nog geen 21 ...
Eigenlijk zou dit elftal pas op hun best moeten zijn binnen 2 a 4 jaar ...
al zijn dat dan weer niet de topspelers, maar goed punt ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, Vermaelen (28), Fellaini (26), Dembele (26) en Vertonghen (26) zijn allemaal ouder. Van Buyten, die er ook regelmatig instaat, is 35.
nu is het wel zo dat die vergelijking niet helemaal klopt, omdat de Nederlandse competitie op dat moment wel veel meer voorstelde dan nu. Dan is het niet zo gek dat je tot je 23e bij een Nederlandse club speelt. Kwamen dan ook direct binnen als enigszins grote naam bij hun nieuwe club.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Juist daarom , logischerwijs gezien zou je gezien de leeftijd van dit elftal moeten zeggen dat met de kwalificatie het doel bereikt is en ze vrijuit zouden moeten kunnen spelen op het WK en wel zien hoever ze geraken ...
Pas binnen 2 a 4 jaar zou je "eisen" aan dit elftal kunnen stellen ...
Men spreekt in Nederland (terecht) erover dat Van Persie en Robben nog een klasse beter zijn dan Hazard en De Bruyne , maar op de leeftijd van Hazard en De Bruyne speelden Robben en Van Persie zelfs nog in Nederland hé ... (om nog maar te zwijgen van Courtois die op die leeftijd al 2 Europacups op zak heeft ...)
Tja volgens oa Klopp zijn de Borussia spelers altijd de lul bij het minste foutjequote:
ik ga niet doen alsof ik echt veel buitenlands voetbal volg, maar wat ik hier lees, valt het wel mee. Hummels ken ik toch vooral van zijn soms onoplettende momenten. En dat kan je op een toernooi totaal niet gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja volgens oa Klopp zijn de Borussia spelers altijd de lul bij het minste foutje
Mertesacker maakt meer fouten en die krijgt geen kritiekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga niet doen alsof ik echt veel buitenlands voetbal volg, maar wat ik hier lees, valt het wel mee. Hummels ken ik toch vooral van zijn soms onoplettende momenten. En dat kan je op een toernooi totaal niet gebruiken.
Kan me ook niet voorstellen dat Löw expres niet zijn sterkste efltal opstelt.
neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Italie lijkt mij net beter dan Engeland, Frankrijk en Nederland.
De ploeg is echt een stuk zwakker zonder Fellaini.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er bij België eender wie mag uitvallen (of uit vorm mag zijn) en dat dit wel kan worden opgevangen zonder al te veel te verzwakken. Laat dan gebeuren met Robben en Van Persie en de ploeg is onthoofd.
Belgie speelde zijn beste wedstrijden wellicht zonder Fellaini.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
De ploeg is echt een stuk zwakker zonder Fellaini.
Aangezien het zowat de wereldwijde consensus is dat België bij het WK zeker geen favoriet, maar wel een outsider is, vraag ik me af op welke manier ze dan nog worden overschat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
België wordt gewoon enorm overschat.
Outsider samen met een stuk of 5 andere landen.
Ze hebben geen spelers van echte wereldklasse die een wedstrijd kunnen beslissen .quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
En dat denken de meeste Belgen ook. Ik zie dus niet in waarom 'overschat' .quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Google maar een beetje in de internationale pers, en je zal zien dat van over de hele wereld dergelijke comments komen. Dat een of ander arrogant huftertje op FOK! het niet wil hebben, so be itquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Omdat er mensen zijn die doen alsof het een buitengewoon goed elftal is vergeleken met de rest. Voor Belgische begrippen staat er inderdaad een leuk team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |