Juist daarom , logischerwijs gezien zou je gezien de leeftijd van dit elftal moeten zeggen dat met de kwalificatie het doel bereikt is en ze vrijuit zouden moeten kunnen spelen op het WK en wel zien hoever ze geraken ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:06 schreef Adames het volgende:
[..]
na alle superlatieven van nu. nergens gezegd dat dit de laatste kans is, want dat is het inderdaad zeker niet
Feitelijk onjuist, Vermaelen (28), Fellaini (26), Dembele (26) en Vertonghen (26) zijn allemaal ouder. Van Buyten, die er ook regelmatig instaat, is 35.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't waar kunnen maken ? Op Kompany (27) na is het volledige A-elftal nog geen 25 jaar oud ... Velen zelfs nog geen 21 ...
Eigenlijk zou dit elftal pas op hun best moeten zijn binnen 2 a 4 jaar ...
al zijn dat dan weer niet de topspelers, maar goed punt ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, Vermaelen (28), Fellaini (26), Dembele (26) en Vertonghen (26) zijn allemaal ouder. Van Buyten, die er ook regelmatig instaat, is 35.
nu is het wel zo dat die vergelijking niet helemaal klopt, omdat de Nederlandse competitie op dat moment wel veel meer voorstelde dan nu. Dan is het niet zo gek dat je tot je 23e bij een Nederlandse club speelt. Kwamen dan ook direct binnen als enigszins grote naam bij hun nieuwe club.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Juist daarom , logischerwijs gezien zou je gezien de leeftijd van dit elftal moeten zeggen dat met de kwalificatie het doel bereikt is en ze vrijuit zouden moeten kunnen spelen op het WK en wel zien hoever ze geraken ...
Pas binnen 2 a 4 jaar zou je "eisen" aan dit elftal kunnen stellen ...
Men spreekt in Nederland (terecht) erover dat Van Persie en Robben nog een klasse beter zijn dan Hazard en De Bruyne , maar op de leeftijd van Hazard en De Bruyne speelden Robben en Van Persie zelfs nog in Nederland hé ... (om nog maar te zwijgen van Courtois die op die leeftijd al 2 Europacups op zak heeft ...)
Tja volgens oa Klopp zijn de Borussia spelers altijd de lul bij het minste foutjequote:
ik ga niet doen alsof ik echt veel buitenlands voetbal volg, maar wat ik hier lees, valt het wel mee. Hummels ken ik toch vooral van zijn soms onoplettende momenten. En dat kan je op een toernooi totaal niet gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja volgens oa Klopp zijn de Borussia spelers altijd de lul bij het minste foutje
Mertesacker maakt meer fouten en die krijgt geen kritiekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga niet doen alsof ik echt veel buitenlands voetbal volg, maar wat ik hier lees, valt het wel mee. Hummels ken ik toch vooral van zijn soms onoplettende momenten. En dat kan je op een toernooi totaal niet gebruiken.
Kan me ook niet voorstellen dat Löw expres niet zijn sterkste efltal opstelt.
neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Italie lijkt mij net beter dan Engeland, Frankrijk en Nederland.
De ploeg is echt een stuk zwakker zonder Fellaini.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er bij België eender wie mag uitvallen (of uit vorm mag zijn) en dat dit wel kan worden opgevangen zonder al te veel te verzwakken. Laat dan gebeuren met Robben en Van Persie en de ploeg is onthoofd.
Belgie speelde zijn beste wedstrijden wellicht zonder Fellaini.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
De ploeg is echt een stuk zwakker zonder Fellaini.
Aangezien het zowat de wereldwijde consensus is dat België bij het WK zeker geen favoriet, maar wel een outsider is, vraag ik me af op welke manier ze dan nog worden overschat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
België wordt gewoon enorm overschat.
Outsider samen met een stuk of 5 andere landen.
Ze hebben geen spelers van echte wereldklasse die een wedstrijd kunnen beslissen .quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
En dat denken de meeste Belgen ook. Ik zie dus niet in waarom 'overschat' .quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Google maar een beetje in de internationale pers, en je zal zien dat van over de hele wereld dergelijke comments komen. Dat een of ander arrogant huftertje op FOK! het niet wil hebben, so be itquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Omdat er mensen zijn die doen alsof het een buitengewoon goed elftal is vergeleken met de rest. Voor Belgische begrippen staat er inderdaad een leuk team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |