Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
Levels. Tot nu toe het beste van de hele show
Kijk jij alleen maar TV ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Wie die naam Braviers heeft verzonnen die is niet goed bij zijn hoofd.
Ze heeft er een ingebonden paardenlul in gehangen lijkt wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Candy eindelijk een ander kapsel dan het kapsel waar elke Sylvie/Yo/BN'er mee loopt
Dat kijk jij toch ook alles?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kijk jij alleen maar TV ?
Zie je bij elk programma
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft er een ingebonden paardenlul in gehangen lijkt wel.
Nou als je mij bij elk programma ziet dan zegt dat ook wel iets over jou hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kijk jij alleen maar TV ?
Zie je bij elk programma
als ze winnen komt er volgend jaar vast een mazda bravier uit.. of welk auto merk dit programma ook sponsortquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Wie die naam Braviers heeft verzonnen die is niet goed bij zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je mij bij elk programma ziet dan zegt dat ook wel iets over jou he
Adriaantje en Handige Haris.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
Haris en Adriaan...klinkt toch alsof Bassie gelupt is
Moet je er wel in gezien durven wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze winnen komt er volgend jaar vast een mazda bravier uit.. of welk auto merk dit programma ook sponsort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |