Prima!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Dat lijkt me super, en heel graag, maar ik vertrek over een maandje al op vakantie, dus ik weet niet of me dat nog gaat lukkenMaar ik hou 'm in mijn achterhoofd!
Klinkt logischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat je met een drager nooit zo heel erg lekker zal dragen als met een doek.
Maar wat betreft dragers kan je de manduca het meest afstellen.
Op plekken waar dit met andere dragers dus niet kan.
Aanbodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Lenen, is dat een aanbod of een suggestie?
Nee, zal ik wel ff maken een keer. M'n vriend hield het na 2 minuten al voor gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou het met dat gewicht wel al knap vinden als ze al te groot is voor de verkleiner..
Heb je een foto van hoe ze er in zit?
Welke maat heeft J? Die past misschien nog wel in mijn ergo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Hai,
Wij gaan aankomende maandag op vakantie (naar Limburg) en ik vroeg me af of iemand een (het liefst) een Wompat of ander draagsysteem voor grotere kinderen voor mij te leen heeft.
Iemand?
Ik heb een Hoppediz Timbuktu als ruilmiddel
(ikzelf ben 1.80 en de kinderen zijn 12 en 15 kilo)
Jelte zit nu in 86.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke maat heeft J? Die past misschien nog wel in mijn ergo?
Dat zou super zijn! Ik DM je vanavond even want dat krijg ik mobiel nooit voor elkaarquote:
Hoe lang ga je weg? Afhankelijk daarvan wil ik mijne ook wel aanbiedenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Hai,
Wij gaan aankomende maandag op vakantie (naar Limburg) en ik vroeg me af of iemand een (het liefst) een Wompat of ander draagsysteem voor grotere kinderen voor mij te leen heeft.
Iemand?
Ik heb een Hoppediz Timbuktu als ruilmiddel
(ikzelf ben 1.80 en de kinderen zijn 12 en 15 kilo)
snap ik!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Vlindur het volgende:
Als ik de wompat van Mrien mag, neem ik die Mor, daar past Rienk ook in![]()
quote:
Pi (bij de geboorte bijna negen pond) heeft ook nog een tijdje in de baby insert gezeten. Het leek in het begin wat strak (de knoopjes gingen wat moeilijk dicht). Maar dat was ook omdat de drager nog wat stug was, hij heeft er uiteindelijk nog een flink aantal weken ingepast.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, zal ik wel ff maken een keer. M'n vriend hield het na 2 minuten al voor gezien.
Ik vind het nog steeds een goed idee! Wil wel eens andere knopen lerenquote:
Vers van de pers! Jengelig kind > draagdoek =quote:
Je kunt gewoon gaan plassen met kind hoor!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vers van de pers! Jengelig kind > draagdoek =
Het knoopwerk verdient misschien (nog) geen schoonheidsprijsje, maar het werkt als een tierelier!
[ afbeelding ]
Ik vergeet alleen steeds dat het verstandig is om eerst even te gaan plassen voor ik die doek om doe omdat ik instant een slapend kind op me heb, voor de komende 2 uur ofzo
Dat zitten mijn vriend en ik ook net te vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef bellelena het volgende:
Marjolijntje![]()
![]()
Prachtige foto's!! En je meisje is zo mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |