SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:
Ja, zou ik ook doen....
Ik twijfel een beetje over een Tula. M dragen met een doek is me echt te zwaar en te onhandig. Maar vraag me af of ik hem wel genoeg draag om meteen een drager aan te schaffen. Als ik me meer dan 1 kind op stap ga dan zet ik M liever in de wagen en draag ik 1 van de meiden dus zou eigenlijk alleen zijn als ik alleen met M op stap ga....
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:38 schreef Tally het volgende:
Ik kijk even welke ik mooier vind qua kleurenAls ik het eerder had geweten had die kleur me geen reet uitgemaakt
Ik wil om te oefenen met doek een mooie lap stof kopen en die maken om te dragen. Eens kijken of ik die prijzen waard ben (of ik niet te lui ben om te knopen)
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:40 schreef Kyara het volgende:
Kun je anders niet een doek lenen Tally. Er zijn er best wel wat die op reis zijn of gaan denk ik.
Weet je wat het is met lenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:40 schreef Kyara het volgende:
Kun je anders niet een doek lenen Tally. Er zijn er best wel wat die op reis zijn of gaan denk ik.
Ligt ook aan wat je leent. Een doek met zijde moet je dan niet doen, maar een beetje lompe hopp is niet stuk te krijgen al doe je er je vest voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je wat het is met lenen.
Ik ben heel zuinig op mijn spullen hoor en ook zeker van een ander maar ik zou hem dan niet eens durven te gebruiken. Bang dat ik hem stuk maak of dat er een vlek in zit die ik er niet uit krijg of zo
Wat voor vesten heb jij?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat je leent. Een doek met zijde moet je dan niet doen, maar een beetje lompe hopp is niet stuk te krijgen al doe je er je vest voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Suikertante het volgende:
Als het stuk lang genoeg is kun je het van achter weer naar voren kruisen en daar knopen. Dat deed ik ook.Ik vind em leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom verkoop je hem?
Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Pvoesss het volgende:
Dat hangt af van de persoon die draagt en de manier van knopen bij mij hangen de uiteindes nooit.
En dat kan je hebben bij alle andere merken doekniet alleen bij hoppediz.
Als je dat niet wil dan zit je inderdaad vast aan een drager.
Ik wil trouwens graag een doek op reis doen![]()
Is daar interesse voor? Girasol narumi maatje 6.Heel graag! Ik wil heeeel graag een girasol, maar eerst even testen zou super zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik zelf al bedachtquote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Pvoesss het volgende:
De heupband zit op je heupen.![]()
Maar ik wel hem er een stuk boven. je moet even uitvinden waar het voor jou het fijnst zit.
Het minste last zal je hebben van zo goed mogelijk afstellen en zo strak mogelijk.
Ik heb een foto, maar je ziet de heupband niet heel goed zitten omdat mijn arm ervoor zit:quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb ff een stomme vraag. Ik had vanmiddag Cristel gedragen in de Wompat, maar het zat volgens mij niet helemaal goed. En dan bedoel ik vooral de heupband (?) Want dat deed me gewoon zeer. Waar zit dat ding normaal, en hoe zorg ik ervoor dat ik dan geen last van mn bekken/rug krijg? (Als iemand een foto heeft toevallig? Graag)
Volgens mij wel, ik krijg het niet strakker iig.... Moet er wel bij zeggen dat ik dus een wompat toddler heb volgens mij (want je hebt baby, medium en dan toddler geloof ik? ) Dus misschien is het nog iets te groot? Zou ook kunnen (en 't is een standaard wompat)quote:Op maandag 10 juni 2013 21:00 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb hierbij geen last van mijn rug. Zit het rugpand ook strak genoeg tegen jou aan? Ik krijg soms wel last als er veel speling tussen zit, omdat de mini dan verder van me af gaat zitten (zich afzetten en naar achter duwen). Als hij strak tegen me aan zit, heb ik daar geen last van.
Gaaf! Wist niet eens dat ze zo'n Manduca haddenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb een Manduca Paradise Honey besteld!En hij is onderweg!
Kan niet wachten
.
Deze dus, ik vind m zo mooi!
[ afbeelding ]
En nu zit ik me net te bedenken dat het me heel leuk lijkt om voor m'n zoontje van 3 een Rose and Rebellion te hebben. Nog maar even niet doen...
Ja, ik heb m op deze site besteld. Was ook de enige site die ik kon vinden die nog zoveel keus in limited editions hadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gaaf! Wist niet eens dat ze zo'n Manduca hadden
Oh, veel leuke printjes zeg! Maar ik heb al een gewone zwarte, saai maar past wel overal bijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, ik heb m op deze site besteld. Was ook de enige site die ik kon vinden die nog zoveel keus in limited editions had.
Prima!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Dat lijkt me super, en heel graag, maar ik vertrek over een maandje al op vakantie, dus ik weet niet of me dat nog gaat lukkenMaar ik hou 'm in mijn achterhoofd!
Klinkt logischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat je met een drager nooit zo heel erg lekker zal dragen als met een doek.
Maar wat betreft dragers kan je de manduca het meest afstellen.
Op plekken waar dit met andere dragers dus niet kan.
Aanbodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Lenen, is dat een aanbod of een suggestie?
Nee, zal ik wel ff maken een keer. M'n vriend hield het na 2 minuten al voor gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou het met dat gewicht wel al knap vinden als ze al te groot is voor de verkleiner..
Heb je een foto van hoe ze er in zit?
Welke maat heeft J? Die past misschien nog wel in mijn ergo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Hai,
Wij gaan aankomende maandag op vakantie (naar Limburg) en ik vroeg me af of iemand een (het liefst) een Wompat of ander draagsysteem voor grotere kinderen voor mij te leen heeft.
Iemand?
Ik heb een Hoppediz Timbuktu als ruilmiddel
(ikzelf ben 1.80 en de kinderen zijn 12 en 15 kilo)
Jelte zit nu in 86.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke maat heeft J? Die past misschien nog wel in mijn ergo?
Dat zou super zijn! Ik DM je vanavond even want dat krijg ik mobiel nooit voor elkaarquote:
Hoe lang ga je weg? Afhankelijk daarvan wil ik mijne ook wel aanbiedenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Hai,
Wij gaan aankomende maandag op vakantie (naar Limburg) en ik vroeg me af of iemand een (het liefst) een Wompat of ander draagsysteem voor grotere kinderen voor mij te leen heeft.
Iemand?
Ik heb een Hoppediz Timbuktu als ruilmiddel
(ikzelf ben 1.80 en de kinderen zijn 12 en 15 kilo)
snap ik!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Vlindur het volgende:
Als ik de wompat van Mrien mag, neem ik die Mor, daar past Rienk ook in![]()
quote:
Pi (bij de geboorte bijna negen pond) heeft ook nog een tijdje in de baby insert gezeten. Het leek in het begin wat strak (de knoopjes gingen wat moeilijk dicht). Maar dat was ook omdat de drager nog wat stug was, hij heeft er uiteindelijk nog een flink aantal weken ingepast.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, zal ik wel ff maken een keer. M'n vriend hield het na 2 minuten al voor gezien.
Ik vind het nog steeds een goed idee! Wil wel eens andere knopen lerenquote:
Vers van de pers! Jengelig kind > draagdoek =quote:
Je kunt gewoon gaan plassen met kind hoor!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vers van de pers! Jengelig kind > draagdoek =
Het knoopwerk verdient misschien (nog) geen schoonheidsprijsje, maar het werkt als een tierelier!
[ afbeelding ]
Ik vergeet alleen steeds dat het verstandig is om eerst even te gaan plassen voor ik die doek om doe omdat ik instant een slapend kind op me heb, voor de komende 2 uur ofzo
Dat zitten mijn vriend en ik ook net te vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef bellelena het volgende:
Marjolijntje![]()
![]()
Prachtige foto's!! En je meisje is zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |