SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
En dan dialyseren terwijl je aan de beademing ligt. What is the pointquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef Hathor het volgende:
Nierfalen op die leeftijd....alvast RIP ouwe Nelson.
Ach alles is tijdelijk. Het zal even vuur en vlam zijn daar en daarna wel verder afglijden, maar een massale genocide zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:28 schreef superniger het volgende:
Als de blanken in Zuid-Afrika slim zijn dan vluchten ze het land uit. Nadat Mandela doodgaat zijn de blanken hun leven helemaal niet meer zeker daar.
Dit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft MK dingen gedaan die (buiten de toenmalige context helemaal) niet kunnen. Dat doet niet af dat in dit conflict de Nasionale Party/SADF weldegelijk als voornaamste agressor/mensenrechtenschender gezien kan worden, en de MK de rebellen/vrijheidsstrijders/whatever wat betreft mensenrechten in principe aan de betere kant stonden. Ik doelde meer dat het voorbeeld van Terminator3000bc compleet achterlijk is. Een body count houden zonder enige context (of check dat de cijfers kloppen) slaat werkelijk nergens op. Daarnaast is het ook niet helemaal fair om dit conflict als puur blank vs zwart te zien (en het erbij halen van moslims is al helemaal achterlijk). Genoeg blanken stonden aan de zijde van de ANC (Slovo, Kassrils, First (een vrouw vermoord door de overheid) Goldreich, etc) of waren tegen de Nasionale Party/Apartheid (Goldstone, Suzman, etc.).
Dan moet je dieper je geschiedenisboeken induiken.quote:
fixed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Mandela Thatcher is een terrorist
Het zal wel meevallen denk ik. Hij is al jaren niet meer in beeld. Het is geen plotselinge dood en iedereen weet dat het er aan zit te komen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:28 schreef superniger het volgende:
Als de blanken in Zuid-Afrika slim zijn dan vluchten ze het land uit. Nadat Mandela doodgaat zijn de blanken hun leven helemaal niet meer zeker daar.
Ik denk dat velen daar wel goed op voorbereid zijn qua zware vuurwapens, vooral in Vrijstaat. Je hoeft daar als Zulu in ieder geval niet aan te komen kakken met een machete.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:28 schreef superniger het volgende:
Aan de persoon achter superniger ; krijg aub nooit kinderen, je helpt de mensheid er niet echt mee.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dieper je geschiedenisboeken induiken.
quote:
beetje kortzichtig allemaalquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb me er zelf nooit echt in verdiept maar iemand die een zinnig antwoord heeft op de vraag of er in Z-Afrika ook "stammen-spanningen" zijn zoals dat destijds het geval was in DRC en Rwanda?
Kan ik al stoppen met mijn Shell boycot of is dat straks weer retro?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrees dat Z Afrika steeds verder onderuit gaat tot een bepaald punt en dat er dan een escalatie komt
Er heerst wel veel xenofobie wat in het verleden al is uitgemond in rellen en moordpartijen tegen vluchtelingen uit de Zimbabwe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb me er zelf nooit echt in verdiept maar iemand die een zinnig antwoord heeft op de vraag of er in Z-Afrika ook "stammen-spanningen" zijn zoals dat destijds het geval was in DRC en Rwanda?
Net als het doorsnijden van tankslangen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik al stoppen met mijn Shell boycot of is dat straks weer retro?
Nee, wel spanningen tussen massa-immigranten uit Mid-Afrika en de zwarten uit Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |