Zometeen, heb nog wat reserve onderdelen in de schuur.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo fijn, wanneer word je weer gerepareerd?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef UltraR het volgende:
Jij bent dus echt precies wat er mis is met de mensheid, afgezien van religie. Ik vind jou een stuk enger dan die Gerda.
Dit is gewoon een doodsbedreiging, niets minder.
-10
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef UltraR het volgende:
Jij bent dus echt precies wat er mis is met de mensheid, afgezien van religie. Ik vind jou een stuk enger dan die Gerda.
Dit is gewoon een doodsbedreiging, niets minder.
-10
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik gooi vanavond iets van grunberg op het vuur, gewoon omdat ik hem een pretentieuze lul vind en zijn boeken slecht verteer.
Je moet altijd de vijand tot in detail bestuderen. Dus zo gek vind ik het nog niet eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:43 schreef David_Micheal het volgende:
Die reacties ook
"Hey Gerda, wat leuk! Ik ben blij dat je besloten hebt om een filmpje van je mooie blote enkels online te gooien. Ik werd er helemaal warm van! ( en als het boek zo erg is waarom dan een tweede keer lezen? )"
Ze schaamde zich gewoon dat ze er geil van werdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet altijd de vijand tot in detail bestuderen. Dus zo gek vind ik het nog niet eens.
Dit ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Complimenten voor de moeite die je in het filmpje hebt gestoken
Naar een succesvolle troll die mensen doet lachen met haar religie parodie. Dat hoop ik tenminste, als ze dit menen hebben ze echt een dokter nodig...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Waar de FUCK zit ik naar te kijken, vrinden.
tis komkommertijdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik snap nog steeds
niet hoe het ballistische
gebruik van enters
interpunctie
en hoofdletters kan
leiden tot een
geweldige hype op
FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |