EXA / VWO Frans examen uitgelektquote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Is die topic er nog? Van die gene die het erop zette. Ben wel benieuwd naar het topic zelf op dat moment.
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent. Daders slachtoffers? Juuuuuuist. Terecht dat ze geen toekomst meer hebben, moet je maar niet stelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef ejfaar het volgende:
We moeten niet te hard oordelen. Da daders zijn eigenlijk de slachtoffers. Door al deze mediaaandacht hebben ze geen toekomst meer. Denk daar eens aan!
Dit is Nederland he. Het zijn dus slachtoffersquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent. Daders slachtoffers? Juuuuuuist. Terecht dat ze geen toekomst meer hebben, moet je maar niet stelen.
Gelukkig zijn het zelf geen Nederlanders. Misschien verandert dat de zaak?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit is Nederland he. Het zijn dus slachtoffers
Die gasten weten de slachtofferkaart altijd het beste te spelenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het zelf geen Nederlanders. Misschien verandert dat de zaak?
Laten we er wat aandoen! En nee, daarmee zeg ik niet dat we PVV moeten gaan stemmen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die gasten weten de slachtofferkaart altijd het beste te spelen
Lekker dan, kan ik én HAVO én VWO tegelijk doenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef Nymphia het volgende:
Als straks alle examens opnieuw moeten...
Dan moeten ze alle geslaagden uit 2011 en 2012 ook terugfluiten en opnieuw examineren...
Iedereen of niemand naaien...
Volgens mij is een cursusje Nederland niet zo slecht voor jequote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Lekker dan, kan ik én HAVO én VWO tegelijk doen
Hoezo?? Enkel om 1 komaatje?? Goh, het is hier het internet...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgens mij is een cursusje Nederland niet zo slecht voor je
Nee, het ging me niet om een komma.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Hoezo?? Enkel om 1 komaatje?? Goh, het is hier het internet...
Why are you such a bitch?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, het ging me niet om een komma.
Overigens schrijf je komma met dubbel 'm'
Waarom dan wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, het ging me niet om een komma.
Overigens schrijf je komma met dubbel 'm'
Is anders gewoon een uitspraak in de regio waar ik vandaan kom. Er is ook iets als dialect in Nederland hoor en dit is een voorbeeld ervan.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je doet havo en vwo tegelijk, niet én havo én vwo tegelijk....
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je doet havo en vwo tegelijk, niet én havo én vwo tegelijk....
Haarquote:
Getallen tot en met twintig uitschrijven.quote:
Knieën.quote:
Nederlandsquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgens mij is een cursusje Nederland niet zo slecht voor je
ownedquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef Nafi het volgende:
[..]
[..]
Haar
[..]
Getallen tot en met twintig uitschrijven.
[..]
Knieën.
Bovendien beginnen zinnen met een hoofdletter.
[..]
Nederlands
Gast
Ja preciesquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag toch hopen dat ze die Ibn Ghaldoun school ook aanpakken. Van slechtste school naar top 5 in twee jaar, die hebben boter op hun hoofd. Gaat er bij mij niet in dat ze er niks van wisten.
Ik typ op mijn ipad, waardoor ik puntjes op de e etc. niet ga aanpassen, evenals hoofdlettersquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef Nafi het volgende:
[..]
[..]
Haar
[..]
Getallen tot en met twintig uitschrijven.
[..]
Knieën.
Bovendien beginnen zinnen met een hoofdletter.
[..]
Nederlands
Gast
Kloppen de tijdslijnen hier wel ? Ik lees op internet ook berichten waarin staat dat de school een jaar voordat de sleutel gestolen werd plots veel beter ging presteren... maar heb nog niet de moeite gedaan eea zelf op te zoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag toch hopen dat ze die Ibn Ghaldoun school ook aanpakken. Van slechtste school naar top 5 in twee jaar, die hebben boter op hun hoofd. Gaat er bij mij niet in dat ze er niks van wisten.
En wie hadden nog meer die examens steeds?quote:Op maandag 10 juni 2013 07:32 schreef ejfaar het volgende:
Zoals al vermeld, de docenten moeten er van af geweten hebben. Die sleutel maakt dus niet uit. Wel dom dat ze dachten dat dit nooit bekend zou worden.
Las het dat ze de examens van afgelopen 3 jaar gaan opvragen
Geen idee. Zou me niet verbazen als ze tijdens de examentraining met de daadwerkelijke examens oefendenquote:Op maandag 10 juni 2013 07:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
En wie hadden nog meer die examens steeds?
Het was een handel toch?
Dan is tot 1 school beperkt maar het zou me niet verbazen als dit al langer speelt en er tegen betaling structureel gelekt is.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen idee. Zou me niet verbazen als ze tijdens de examentraining met de daadwerkelijke examens oefenden
Niks daarvan, tot de bodem uitzoeken deze zaak.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:33 schreef Lemsterr het volgende:
Gewoon die school het examen opnieuw laten maken. De rest van Nederland heeft dit jaar geluk.
Geluk? Ik heb konthard geleerd voor mijn examens en zit nu al twee dagen in spanning (Frans VWO niet eens meegerekend) of ik die kutexamens kan over gaan lopen doen door die azijnpissers in Rotterdam.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:33 schreef Lemsterr het volgende:
Gewoon die school het examen opnieuw laten maken. De rest van Nederland heeft dit jaar geluk.
Overdrijvenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef louisdeveertiende het volgende:
Geluk? Ik heb konthard geleerd voor mijn examens en zit nu al twee dagen in spanning (Frans VWO niet eens meegerekend) of ik die kutexamens kan over gaan lopen doen door die azijnpissers in Rotterdam.
Dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:33 schreef Lemsterr het volgende:
Maar beiden blijven wettelijk gezien verdachten in deze zaak. En dan geniet je eenmaal van privacy. Een geluk dat ze meerderjarig zijn, want dan kan de media de rechtzaak volgen vanuit de rechtzaal zelf. Anders was het alleen in zeer specifieke omstandigheden mogelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Geen slecht idee dat alleen die school alles opnieuw mag maken en de rest van Nederland een bypass heeft. Maar dan ook de gezichten van de daders pontificaal in de media met alles wat erbij hoort en geen geneuzel omtrent privacy gevoeligheid want ze zijn gewoon dader en geen vermeende daders.
Oh en gelijk ook de jaarlijkse subsidie voor deze school gelijk opschorten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |